Je moet ook niet trekkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
GodverIk trek die grappen helemaal niet hoor
nee gewoon met je natte grot zo op de pik zitten en dan heel snel op en neer en dan ruikt het na zeewier en dan doorgaan dat het schuurt en dan zegt krutussh oooohhh en dan he bje je grot vol met yoghurtquote:
Dit is zo ontzettend accuraat dat ik er bang van word.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:57 schreef Skv het volgende:
[..]
nee gewoon met je natte grot zo op de pik zitten en dan heel snel op en neer en dan ruikt het na zeewier en dan doorgaan dat het schuurt en dan zegt krutussh oooohhh en dan he bje je grot vol met yoghurt
ssst
Opsparen en opeten wanneer je trek hebtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:57 schreef Skv het volgende:
nee gewoon met je natte grot zo op de pik zitten en dan heel snel op en neer en dan ruikt het na zeewier en dan doorgaan dat het schuurt en dan zegt krutussh oooohhh en dan he bje je grot vol met yoghurt
ssst
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:57 schreef Skv het volgende:
[..]
ssst
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:57 schreef Skv het volgende:
[..]
ssst
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:00 schreef Harajuku. het volgende:
Hebben jullie allemaal een handdoek bij je?
Voor het sporten. Maar ik heb 'm bij me.quote:
Je bent gewoon heel depressiegevoeligquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je weet me wel in een depressie te krijgen he?
Ik heb ook mijn reisuren laten uitbetalen. Ik ben zo fucking rijk over 4 dagen!quote:
Reisuren uit laten betalen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn reisuren laten uitbetalen. Ik ben zo fucking rijk over 4 dagen!![]()
Jeuj!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn reisuren laten uitbetalen. Ik ben zo fucking rijk over 4 dagen!![]()
25 dagen extra loon omdat, als je meer dan 1 uur moet reizen (enkele reis) voor de baas, je de rest terugkrijgt!quote:
Oke, dan hou ik het wel bij vakantie-aftel momentenquote:
Eventjes, en verder lees je er maar overheenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
En over vakantie, 13e maanden, en dergelijken.
Ik weet wel dat ik zo meteen even heel, heel erg gelukkig ben. En komende vakantie wanneer ik het over de balk smijt ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Armoe maakt wel ongelukkig, dus je kan het maar beter hebben.quote:
Ah, dus gewoon werkreisjes eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
25 dagen extra loon omdat, als je meer dan 1 uur moet reizen (enkele reis) voor de baas, je de rest terugkrijgt!
Ik had 51 verlofdagen toen dit jaar begon!
13de maand krijg ik alleen niet, dat is wel weer jammer!
Geld als water, maar nooit genoeg dagen om het op te maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, gewoon al 3 jaar gedetacheerd zitten op 1,5 uur reisafstand!quote:
Oi!quote:
Wat had je op?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:19 schreef Skv het volgende:
Mijn collega vindt mijn muziek 'afschuwelijk' en nu moet het op 3fm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |