SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sexsation en sweet sexy passionquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:27 schreef MohMi het volgende:
Mogguh deze mogguh! Acht uurtjes nog en dan, eindelijk, na al het wachten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk voor je Moh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor hoe lang en wat ga je allemaal doen?
XO till we overdose
Twee weken samen met shifto, het plan is om veel en niks te doenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:31 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Leuk voor je Moh.voor hoe lang en wat ga je allemaal doen?
Ben blij voor je.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Twee weken samen met shifto, het plan is om veel en niks te doenHier en daar leuke dingen geplanned staan (dagje weg, vaak lekker gaan eten, Tenacious fucking D tussendoor etc) en vooral elke dag genieten dat ik voor het eerst in twee jaar weer twee weken aaneengesloten vrij heb
![]()
Dat zit wel snor!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:35 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben blij voor je.en niet stiekem dingen doen met shifto die vrienden niet doen hè
Het zou terecht zijn, we zijn allebei goddelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:58 schreef Crutch het volgende:
Shifto en MohMi gaan elkaar nog wel begeren.
It is actually!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:35 schreef MohMi het volgende:
It is actually!Stom grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat let jullie?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het zou terecht zijn, we zijn allebei goddelijk
Mijn chagrijnige mussen waren helemaal opquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mij een beetje dood maken met een blije mus
Die moet je altijd bewaren tot de vrijdag, want dan kunnen mensen ze gebruiken. Les voor de volgende keer!quote:
Die zijn verpletterd onder de wielen van mijn happy truck. Ik heb namelijk weekend!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn chagrijnige mussen waren helemaal op
Ze begonnen een beetje te stinkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die moet je altijd bewaren tot de vrijdag, want dan kunnen mensen ze gebruiken. Les voor de volgende keer!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die zijn verpletterd onder de wielen van mijn happy truck. Ik heb namelijk weekend!
Iets zegt me dat ik me aangesproken moet voelenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:48 schreef SicSicSics het volgende:
Nog een kleine 6 uur en dan heb ik ook reden om blij te zijn.Opdracht afgerond en als afsluiter een concertje Kutschuft vnavond!
Mén ik heb er zin in.
Zat ik maar thuis te werken though...
Gister was het 30 in mijn slaapkamer. En dat trok ik al best slecht!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:51 schreef Murdera het volgende:
Fuck yeah, airco doet het.
Hij koelt tot 32 graden.![]()
You should?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:52 schreef MohMi het volgende:
Iets zegt me dat ik me aangesproken moet voelen![]()
Ja, hoogste tijd voor de vijfde bak koffie op het balkon
Als ik dat in de auto deed had ik ineens 10% meer power.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:53 schreef Skv het volgende:
HOP. Airco uit, raam open. Scheelt weer een chronische keelontsteking en twee liter snot.
Dit is heerlijk vergeleken bij gisteren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Gister was het 30 in mijn slaapkamer. En dat trok ik al best slecht!
Ik ben een zwarte Ford Mondeo Station aan het zoeken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
Ik moet een nieuwe auto uitzoeken (jezus wat een straf) en ik weet het niet!
Moet ik voor goedkoop rijden gaan, of juist voor plezier. Ik ben heel erg bang dat ik mijn pk's ga missen als ik overstap op een 14% bak.
uitrekenen wat het je zou besparen per maand asl je voor goedkoop gaat. En wat voor luxe je daarvoor zou moeten inruilen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
Moet ik voor goedkoop rijden gaan, of juist voor plezier. Ik ben heel erg bang dat ik mijn pk's ga missen als ik overstap op een 14% bak.
Toffe fiets uitzoeken en van de rest van de centjes een fijne vakantie boeken!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan je mijn oude auto aanraden. Wat een bazenbak.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:55 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zt meer aan de Fiesta te denkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:56 schreef Crutch het volgende:
Ik ben een zwarte Ford Mondeo Station aan het zoeken.![]()
Prijzen vallen erg mee tot nu toe.
ik ben er niet helemaal in thuis, maar ik volg hem nog een beetje. Maar waarom zou je dan voor de 14% gaan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:02 schreef SicSicSics het volgende:
Cue_ dat is dus een beetje de pest. Ik bespaar niet zo veel, omdat mijn bijtelling niet 'in' mijn salaris zit. Minder bijtelling betekend niet automatisch meer salaris zegmaar.
14% betekend wel lagere belasting waardoor je meer geld overhoudquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zt meer aan de Fiesta te denken
Ik heb mijn baas voorgesteld om de 14% versie te nemen. Het verschil in bijtelling hoef ik dan niet terug te zien in mijn salaris, maar in een tankpas die ik in heel Europa mag gebruiken.Kijken of hij hapt?
Cue_ dat is dus een beetje de pest. Ik bespaar niet zo veel, omdat mijn bijtelling niet 'in' mijn salaris zit. Minder bijtelling betekend niet automatisch meer salaris zegmaar.
Toch gratis vakantie Moh! Goed idee.
Lolquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:07 schreef Skv het volgende:
Het is wel duidelijk wat ik op mijn stage doe...!
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_graphquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol
Mijnes
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_graph
in 2008 was dat wel anders
Die heb ik ook een beetje :dquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Vooral die piek om 4 uur 's nachts.
Om het verschil als bargaining chip te kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
ik ben er niet helemaal in thuis, maar ik volg hem nog een beetje. Maar waarom zou je dan voor de 14% gaan?
Ik ben benieuwd wat ik er zelf aan over zou houden. Ja, ik betaal minder belasting, maar waarover?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:07 schreef muhahaha het volgende:
14% betekend wel lagere belasting waardoor je meer geld overhoud. Ik rij nu een polo voor netto 85 euro per maand, zo goedkoop ben ik niet eerder geweest met 20% wagens
.
Klopt, maar de bijtelling is volens mij geen vast onderdeel van mijn salaris. Rare regeling, maar ik weet dus ook niet of ik dat verschil in mijn zak kan steken of dat hij dat doet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:40 schreef muhahaha het volgende:
20 of 14% over de catalogus waarde van de auto. Voorheen betaalde ik ongeveer 125 euro voor de auto. Scheelt dus 40 euro per maand.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Vooral die piek om 4 uur 's nachts.
Ik dacht dat we het daar niet meer over gingen hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:09 schreef Skv het volgende:
Zo nu en dan schiet mn reboundmeisje door mn kop. En dan voel ik me even flink genaaid. En een minuut later denk ik: krijg de tyfus ook maar. Maar het was zo'n schatje. Godveuurh.
Jamaar tettenmeisje is alleen leuk voor de neuk, daarnaast is het niks. Been there, done that.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het daar niet meer over gingen hebben
Denk aan den tetten
Halloquote:
Ja, dat is wat rebound zo'n beetje inhoudt, hè.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Jamaar tettenmeisje is alleen leuk voor de neuk, daarnaast is het niks. Been there, done that.
Jij bent zooooooooooooooooooooooooooo jelly.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:16 schreef Skv het volgende:
kruts en hara sittin in a trie,
kee aai es es ai eng dzjie
Nee.quote:
Nee. Ik zal het verduidelijken.quote:
In het ontgroening topic?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:08 schreef Skv het volgende:
Misselijk van de koffie.Tintelingen in mn linker arm.
Ruzie maken op fok
YAHAAAR. Wat een topdag.
Ja. Lekker zuigen.quote:
en rebound was na tettenmeisje en voor 'date' ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Ik zal het verduidelijken.
'rebound' = voormalig 'liefmeisje'. Nu 'kutmeisje' of 'rebound'. Skv vond deze leuk, maar nu niet meer.
'tettenmeisje' = tettenmeisje waar Skv een maand of twee geleden een paar keer mee heeft liggen friemelen. Herkenbaar aan haar tetten.
'ex' = exvriendinnetje van Skv waarmee het 3 maanden geleden uit ging
'date' = galadatemeisje van twee weken geleden die nu wil daten maar dat wil Skv niet.
'bestuursmeisje' = bestuurster van vereniging waar skv mee aan het klooien gaat, althans, dat hangt in de lucht.
Welke was die psycho killer?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Ik zal het verduidelijken.
'rebound' = voormalig 'liefmeisje'. Nu 'kutmeisje' of 'rebound'. Skv vond deze leuk, maar nu niet meer.
'tettenmeisje' = tettenmeisje waar Skv een maand of twee geleden een paar keer mee heeft liggen friemelen. Herkenbaar aan haar tetten.
'ex' = exvriendinnetje van Skv waarmee het 3 maanden geleden uit ging
'date' = galadatemeisje van twee weken geleden die nu wil daten maar dat wil Skv niet.
'bestuursmeisje' = bestuurster van vereniging waar skv mee aan het klooien gaat, althans, dat hangt in de lucht.
quote:
De volgorde van bedgang is:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en rebound was na tettenmeisje en voor 'date' ?
Het is ook altijd gezeik. De wijven die ik wil willen mij niet (meer) of heb ik verziekt. En die mij wel willen die hoef ik niet. Als vrouw moet je ook nooit door laten schemeren dat je een man toch wel wil, dan is het direct niet interessant meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Interessant
Maar dan zou ik niet voor galameisje gaan.. aangezien jij dat blijkbaar niet wil.
Nee, niet galameisje doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:27 schreef Skv het volgende:
[..]
De volgorde van bedgang is:
'ex'
'tettenmeisje'
'liefmeisje/rebound'
'ex'
'galameisje'
'liefmeisje/rebound'
En op de planning voor vanavond staan zowel tettenmeisje als bestuursmeisje. En op de iets langere termijn is galameisje ook nog een optie, want die wil afspreken maar dat wil Skv niet. Skv wil eigenlijk vooral liefmeisje/rebound, maar die is nu exit. Evenals ex.
Waarom verziek je het dan ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:29 schreef Skv het volgende:
Het is ook altijd gezeik. De wijven die ik wil willen mij niet (meer) of heb ik verziekt. En die mij wel willen die hoef ik niet. Als vrouw moet je ook nooit door laten schemeren dat je een man toch wel wil, dan is het direct niet interessant meer.
LEARN, FORREST, LEARN
Ze had een brief(!) gestuurd van twee a4tjes, waardoor ik zo hard moest lachen dat ik dr een sms stuurde. Maar ik ga zorgen dat de shit de fan niet hit want dat is ook zo lullig voor dr.quote:
Jeweeeeeeel. Maar niet in een kroeg zeggen: ja *naam* ik heb echt zin om nu met je te zoenen, als ik met mn vrienden sta te zuipen. En dan daarna twee maanden lang gaan whatsappen en naborrels opzoeken en dan gewoon mij niet hosselen. Ik denk dat ik maar even ga laten zien hoe je dat regelt, ze zit alleen maar af te wachten. Grow some balls, bitch.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom verziek je het dan ook
Maar dan mogen we dus nooit zeggen dat we je lief vinden?
Ah nee, niet zo gemeen gaan doen, 't arme ding.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze had een brief(!) gestuurd van twee a4tjes, waardoor ik zo hard moest lachen dat ik dr een sms stuurde. Maar ik ga zorgen dat de shit de fan niet hit want dat is ook zo lullig voor dr.
Het was wel een moeilijk briljante brief. Die zit helemaal op mijn level.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah nee, niet zo gemeen gaan doen, 't arme ding.
Dat is wel heel stomquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Jeweeeeeeel. Maar niet in een kroeg zeggen: ja *naam* ik heb echt zin om nu met je te zoenen, als ik met mn vrienden sta te zuipen. En dan daarna twee maanden lang gaan whatsappen en naborrels opzoeken en dan gewoon mij niet hosselen. Ik denk dat ik maar even ga laten zien hoe je dat regelt, ze zit alleen maar af te wachten. Grow some balls, bitch.
Soms ben ik best wel een klootzakje.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:39 schreef SicSicSics het volgende:
Gelukkig ben je wel lekker gewoon en bescheiden!Dat komt wel goed!
Ik neuk niet zo vaak. Friemelen is geen seks.quote:
Maar je friemelt wel aan veel meisjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik neuk niet zo vaak. Friemelen is geen seks.
Ja, maar daar krijg je niet direct soa's van. Of kinderen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar je friemelt wel aan veel meisjes
Ik span meestal mn spieren aan. Hoe span je een tand aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Mn aangespannen tanden doen pijn met t tandenpoetsen nu.
Veilig ja.quote:
Pas maar op, voor 1+1 ineens drie wordt. Jan-ken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Veilig ja.
Ik heb niks aan m'n penert en jij hebt ook niks. 1+1 is twee.
Maar goed, ik wil me best wel laten testen.
Met ijzerdraad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik span meestal mn spieren aan. Hoe span je een tand aan?
Oh ja, die SOA is nog niet uitgesloten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Pas maar op, voor 1+1 ineens drie wordt. Jan-ken.
Spannend.quote:
Met staal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik span meestal mn spieren aan. Hoe span je een tand aan?
Godverquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Pas maar op, voor 1+1 ineens drie wordt. Jan-ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |