quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:14 schreef Skv het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_graph
Vooral die piek om 4 uur 's nachts.
Ik dacht dat we het daar niet meer over gingen hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:09 schreef Skv het volgende:
Zo nu en dan schiet mn reboundmeisje door mn kop. En dan voel ik me even flink genaaid. En een minuut later denk ik: krijg de tyfus ook maar. Maar het was zo'n schatje. Godveuurh.
Jamaar tettenmeisje is alleen leuk voor de neuk, daarnaast is het niks. Been there, done that.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het daar niet meer over gingen hebben
Denk aan den tetten
Halloquote:
Ja, dat is wat rebound zo'n beetje inhoudt, hè.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Jamaar tettenmeisje is alleen leuk voor de neuk, daarnaast is het niks. Been there, done that.
Jij bent zooooooooooooooooooooooooooo jelly.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:16 schreef Skv het volgende:
kruts en hara sittin in a trie,
kee aai es es ai eng dzjie
Nee.quote:
Nee. Ik zal het verduidelijken.quote:
In het ontgroening topic?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:08 schreef Skv het volgende:
Misselijk van de koffie.Tintelingen in mn linker arm.
Ruzie maken op fok
YAHAAAR. Wat een topdag.
Ja. Lekker zuigen.quote:
en rebound was na tettenmeisje en voor 'date' ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Ik zal het verduidelijken.
'rebound' = voormalig 'liefmeisje'. Nu 'kutmeisje' of 'rebound'. Skv vond deze leuk, maar nu niet meer.
'tettenmeisje' = tettenmeisje waar Skv een maand of twee geleden een paar keer mee heeft liggen friemelen. Herkenbaar aan haar tetten.
'ex' = exvriendinnetje van Skv waarmee het 3 maanden geleden uit ging
'date' = galadatemeisje van twee weken geleden die nu wil daten maar dat wil Skv niet.
'bestuursmeisje' = bestuurster van vereniging waar skv mee aan het klooien gaat, althans, dat hangt in de lucht.
Welke was die psycho killer?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Ik zal het verduidelijken.
'rebound' = voormalig 'liefmeisje'. Nu 'kutmeisje' of 'rebound'. Skv vond deze leuk, maar nu niet meer.
'tettenmeisje' = tettenmeisje waar Skv een maand of twee geleden een paar keer mee heeft liggen friemelen. Herkenbaar aan haar tetten.
'ex' = exvriendinnetje van Skv waarmee het 3 maanden geleden uit ging
'date' = galadatemeisje van twee weken geleden die nu wil daten maar dat wil Skv niet.
'bestuursmeisje' = bestuurster van vereniging waar skv mee aan het klooien gaat, althans, dat hangt in de lucht.
quote:
De volgorde van bedgang is:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en rebound was na tettenmeisje en voor 'date' ?
Het is ook altijd gezeik. De wijven die ik wil willen mij niet (meer) of heb ik verziekt. En die mij wel willen die hoef ik niet. Als vrouw moet je ook nooit door laten schemeren dat je een man toch wel wil, dan is het direct niet interessant meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
Interessant
Maar dan zou ik niet voor galameisje gaan.. aangezien jij dat blijkbaar niet wil.
Nee, niet galameisje doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:27 schreef Skv het volgende:
[..]
De volgorde van bedgang is:
'ex'
'tettenmeisje'
'liefmeisje/rebound'
'ex'
'galameisje'
'liefmeisje/rebound'
En op de planning voor vanavond staan zowel tettenmeisje als bestuursmeisje. En op de iets langere termijn is galameisje ook nog een optie, want die wil afspreken maar dat wil Skv niet. Skv wil eigenlijk vooral liefmeisje/rebound, maar die is nu exit. Evenals ex.
Waarom verziek je het dan ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:29 schreef Skv het volgende:
Het is ook altijd gezeik. De wijven die ik wil willen mij niet (meer) of heb ik verziekt. En die mij wel willen die hoef ik niet. Als vrouw moet je ook nooit door laten schemeren dat je een man toch wel wil, dan is het direct niet interessant meer.
LEARN, FORREST, LEARN
Ze had een brief(!) gestuurd van twee a4tjes, waardoor ik zo hard moest lachen dat ik dr een sms stuurde. Maar ik ga zorgen dat de shit de fan niet hit want dat is ook zo lullig voor dr.quote:
Jeweeeeeeel. Maar niet in een kroeg zeggen: ja *naam* ik heb echt zin om nu met je te zoenen, als ik met mn vrienden sta te zuipen. En dan daarna twee maanden lang gaan whatsappen en naborrels opzoeken en dan gewoon mij niet hosselen. Ik denk dat ik maar even ga laten zien hoe je dat regelt, ze zit alleen maar af te wachten. Grow some balls, bitch.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom verziek je het dan ook
Maar dan mogen we dus nooit zeggen dat we je lief vinden?
Ah nee, niet zo gemeen gaan doen, 't arme ding.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ze had een brief(!) gestuurd van twee a4tjes, waardoor ik zo hard moest lachen dat ik dr een sms stuurde. Maar ik ga zorgen dat de shit de fan niet hit want dat is ook zo lullig voor dr.
Het was wel een moeilijk briljante brief. Die zit helemaal op mijn level.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah nee, niet zo gemeen gaan doen, 't arme ding.
Dat is wel heel stomquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Jeweeeeeeel. Maar niet in een kroeg zeggen: ja *naam* ik heb echt zin om nu met je te zoenen, als ik met mn vrienden sta te zuipen. En dan daarna twee maanden lang gaan whatsappen en naborrels opzoeken en dan gewoon mij niet hosselen. Ik denk dat ik maar even ga laten zien hoe je dat regelt, ze zit alleen maar af te wachten. Grow some balls, bitch.
Soms ben ik best wel een klootzakje.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:39 schreef SicSicSics het volgende:
Gelukkig ben je wel lekker gewoon en bescheiden!Dat komt wel goed!
Ik neuk niet zo vaak. Friemelen is geen seks.quote:
Maar je friemelt wel aan veel meisjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik neuk niet zo vaak. Friemelen is geen seks.
Ja, maar daar krijg je niet direct soa's van. Of kinderen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar je friemelt wel aan veel meisjes
Ik span meestal mn spieren aan. Hoe span je een tand aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:51 schreef Harajuku. het volgende:
Mn aangespannen tanden doen pijn met t tandenpoetsen nu.
Veilig ja.quote:
Pas maar op, voor 1+1 ineens drie wordt. Jan-ken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Veilig ja.
Ik heb niks aan m'n penert en jij hebt ook niks. 1+1 is twee.
Maar goed, ik wil me best wel laten testen.
Met ijzerdraad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik span meestal mn spieren aan. Hoe span je een tand aan?
Oh ja, die SOA is nog niet uitgesloten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Pas maar op, voor 1+1 ineens drie wordt. Jan-ken.
Spannend.quote:
Met staal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik span meestal mn spieren aan. Hoe span je een tand aan?
Godverquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Pas maar op, voor 1+1 ineens drie wordt. Jan-ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |