Die shit is gewoon goed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik vlees zou eten en shoarma zou lusten zou ik echt wel kapsalon eten
Maar op kantoor mag ik niet in mijn boxershort buiten werken, aan de blikken te zien die ik laatst kreeg...quote:
Jij maakt het me te moeilijk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je maakt het veel te gemakkelijk!
In onze flats is het heul wel goed uit te houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet nodig, ik ga gewoon keinaakt daar als een baas op mijn bazenbalkon mijn koffie op staan drinken. Uiteraard met zonnebril op, vooral als de zon nog niet op het balkon staat.quote:
Iemand zei 'muhahaha ga eens drinken! Dan word je gezellig!quote:
Zeg je nu dat ik drank nodig heb?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Iemand zei 'muhahaha ga eens drinken! Dan word je gezellig!
Alcoholistquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:09 schreef WasMachinator het volgende:
Uni > Terras > Wok, leuk dagje weer![]()
mijn alcohol inname in is in 2 weken tijd flink verhoogd
en ik heb weer alle geester pret gemist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
AlcoholistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik begin een lekker bruin tintje te krijgen![]()
nog een dagje en dan ben je van de proefwerken af!
Let me occupy your mind
As you do mine
yeeeey eindelijk, ben dan zo blij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
En ik begin een lekker bruin tintje te krijgen![]()
nog een dagje en dan ben je van de proefwerken af!
dat kan ik me voorstellen!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:21 schreef ovoxo het volgende:
[..]
yeeeey eindelijk, ben dan zo blij.en een bruin kleurtje is goed, zomer.
Caipirinhas?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oeh, 2 cocktails naar binnen gegoten.. Lekkah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |