Ben ik goed in!quote:
Das een goeie deal!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben mobiel, niks ninjas aan, maar het eerste flesje Delerium Tremens is van mij als je in A'foort werkt!
Nu begin jij ook alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nu begin jij ook al
Mensen die van bier houden spannen altijd samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet wel wat ik aanbied!quote:
Moet je doen!quote:Ik wil in mijn vakantie ook zeker een dagje in Amersfoort struinen, dan heb ik de stad enzo al eens gezien voordat ik begin, misschien kan ik hen nog wat leuke kroegjes leren kennen
Thuis geen aircoquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef SicSicSics het volgende:
Heerlijk Moh! En thuiswerken is de shit!
Kapsalonquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef SicSicSics het volgende:
Biertje natuurlijk, de smaak van een kapsalon gaat toch rechtevenredig omhoog met de bierinname!
Kut dat ik moet werken morgen
Je maakt het veel te gemakkelijk!quote:
Die shit is gewoon goed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik vlees zou eten en shoarma zou lusten zou ik echt wel kapsalon eten
Maar op kantoor mag ik niet in mijn boxershort buiten werken, aan de blikken te zien die ik laatst kreeg...quote:
Jij maakt het me te moeilijk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je maakt het veel te gemakkelijk!
In onze flats is het heul wel goed uit te houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet nodig, ik ga gewoon keinaakt daar als een baas op mijn bazenbalkon mijn koffie op staan drinken. Uiteraard met zonnebril op, vooral als de zon nog niet op het balkon staat.quote:
Iemand zei 'muhahaha ga eens drinken! Dan word je gezellig!quote:
Zeg je nu dat ik drank nodig heb?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Iemand zei 'muhahaha ga eens drinken! Dan word je gezellig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |