quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef SicSicSics het volgende:
Legend, zei ik Mayor? same shit though
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Songfestival vanavond, zin in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk het ook, stiekem dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef MohMi het volgende:
xD Geen ninja-edit voor SSS, gewoon alles poep noemen
Ik ben mobiel, niks ninjas aan, maar het eerste flesje Delerium Tremens is van mij als je in A'foort werkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Slow down Moh!quote:
Komt wel goed schatje!quote:
Bierquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje!
Nog een biertje!
Samen stiekem kijken?quote:
Exact!quote:
Ben ik goed in!quote:
Das een goeie deal!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben mobiel, niks ninjas aan, maar het eerste flesje Delerium Tremens is van mij als je in A'foort werkt!
Nu begin jij ook alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:58 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nu begin jij ook al
Mensen die van bier houden spannen altijd samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet wel wat ik aanbied!quote:
Moet je doen!quote:Ik wil in mijn vakantie ook zeker een dagje in Amersfoort struinen, dan heb ik de stad enzo al eens gezien voordat ik begin, misschien kan ik hen nog wat leuke kroegjes leren kennen
Thuis geen aircoquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef SicSicSics het volgende:
Heerlijk Moh! En thuiswerken is de shit!
Kapsalonquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:32 schreef SicSicSics het volgende:
Biertje natuurlijk, de smaak van een kapsalon gaat toch rechtevenredig omhoog met de bierinname!
Kut dat ik moet werken morgen
Je maakt het veel te gemakkelijk!quote:
Die shit is gewoon goed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:22 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik vlees zou eten en shoarma zou lusten zou ik echt wel kapsalon eten
Maar op kantoor mag ik niet in mijn boxershort buiten werken, aan de blikken te zien die ik laatst kreeg...quote:
Jij maakt het me te moeilijk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je maakt het veel te gemakkelijk!
In onze flats is het heul wel goed uit te houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet nodig, ik ga gewoon keinaakt daar als een baas op mijn bazenbalkon mijn koffie op staan drinken. Uiteraard met zonnebril op, vooral als de zon nog niet op het balkon staat.quote:
Iemand zei 'muhahaha ga eens drinken! Dan word je gezellig!quote:
Zeg je nu dat ik drank nodig heb?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Iemand zei 'muhahaha ga eens drinken! Dan word je gezellig!
Alcoholistquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:09 schreef WasMachinator het volgende:
Uni > Terras > Wok, leuk dagje weer![]()
mijn alcohol inname in is in 2 weken tijd flink verhoogd
en ik heb weer alle geester pret gemist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
AlcoholistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik begin een lekker bruin tintje te krijgen![]()
nog een dagje en dan ben je van de proefwerken af!
Let me occupy your mind
As you do mine
yeeeey eindelijk, ben dan zo blij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
En ik begin een lekker bruin tintje te krijgen![]()
nog een dagje en dan ben je van de proefwerken af!
dat kan ik me voorstellen!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:21 schreef ovoxo het volgende:
[..]
yeeeey eindelijk, ben dan zo blij.en een bruin kleurtje is goed, zomer.
Caipirinhas?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oeh, 2 cocktails naar binnen gegoten.. Lekkah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |