Het bleef niet plakken op mijn haarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is je beste foto ooit.
Jammer dat je haar nog over het blaadje heen komt.
Echt héquote:
Het is niet mijn bedoeling jullie relatie onder druk te zetten met deze geile picquote:
OH EM GEEEEEEEEEEEEE OH EM GEEE OH EM GEEEEEEEEEEEquote:
EN ER STAAT VOOR HARA EN ER LIGT HAAR OVERHEEN!!!! LEUKE GARP HE!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OH EM GEEEEEEEEEEEEE OH EM GEEE OH EM GEEEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling jullie relatie onder druk te zetten met deze geile pic
Ja, doe maar zo. En vanavond ineens vanuit het niets Oohhh MOhmiquote:
Oh lol, dan wil ik je kop zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, doe maar zo. En vanavond ineens vanuit het niets Oohhh MOhmi
Vrimibo is ook op het terras straks. Maar ik moet nog fitnessen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
Fapvoer!![]()
Ik kreeg net een whatsappje van een leuke dame. Ik ga vanmiddag denk ik even op een terrasje zitten...
Ik zag Crutch als laatste post en de mouse-over gaf me dit berichtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
Fapvoer!![]()
Ik kreeg net een whatsappje van een leuke dame. Ik ga vanmiddag denk ik even op een terrasje zitten...
Zusje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef SicSicSics het volgende:
Fapvoer!![]()
quote:
Ik heb hoofdpijn vanavondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh lol, dan wil ik je kop zien.
Brace yourself!
Pics van je staart.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:13 schreef MohMi het volgende:
[..]Champignon 2.0
![]()
Haar in een staartEn een pony/ponie of hoe schrijf je het. Geen klein paard maar die andere met haar op je voorhoofd.
Crutch zie ik vanavond op het podium.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zag Crutch als laatste post en de mouse-over gaf me dit bericht
Na de fitness is bier zo mogelijk, nog lekkederderder!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Skv het volgende:
Vrimibo is ook op het terras straks. Maar ik moet nog fitnessen.
Nee!quote:
Eerst een kratje!quote:
Kan kloppen, Groningen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Crutch zie ik vanavond op het podium.
Heb je niet meegekregen dat je de gitarist van Kuthaar of zo bent?quote:
Hoe oud ben je eigenlijk? Zij is 26. En als je op mijn feestje komt dan heb ik wel foto's...quote:
Als ik alleen een kratje krijgt fotoshop ik A4'tjes over het hoofd van mijn zusje!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:18 schreef MohMi het volgende:
Je moet wel de flesjes en het bier zelf erbij vragen slimmerik!
Mohmi, dit komt al door jou, geef je me dit er ook nog bij?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Stomp in de onderbuik, haalt de aandacht weg van de hoofdpijn!
Wie is 26?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Zij is 26. En als je op mijn feestje komt dan heb ik wel foto's...
[..]
Als ik alleen een kratje krijgt fotoshop ik A4'tjes over het hoofd van mijn zusje!
Nee!quote:
Schurft.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:19 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je niet meegekregen dat je de gitarist van Kuthaar of zo bent?
Ik had al spijt toen ik op 'verzenden' kliktequote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mohmi, dit komt al door jou, geef je me dit er ook nog bij?
Ik ben mijn zusje aan het pimpen.quote:
Heerlijk!quote:
Pimp my sis? You've got your swag on.quote:
23, dus kan prima.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Zij is 26. En als je op mijn feestje komt dan heb ik wel foto's...
[..]
Als ik alleen een kratje krijgt fotoshop ik A4'tjes over het hoofd van mijn zusje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |