Je bent veel minder stokoud dan ik dacht. Of lijkt.quote:
OMG IK HEB NU OOK DAT ELASTIEKJE IN MIJN HURRquote:
Haha!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:22 schreef Skv het volgende:
Pimp my sis? You've got your swag on.
Heeft ze dikke rimms? Ik blaas dr uitlaat wel ff door.
ssst
Waarom?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OMG IK HEB NU OOK DAT ELASTIEKJE IN MIJN HURR
En goede keuze, geen elastiekjes met een stuk metaal gebruiken.
Ik zag volgens mij wel wat grijze haartjes hoor!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef Skv het volgende:
Je bent veel minder stokoud dan ik dacht. Of lijkt.
Die was zo onder de indruk van deze dat ie zich heeft terug getrokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben uren bezig geweest met het uittrekken van mijn grijze haren, vandaar die dubieuze plekken her en derquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bent veel minder stokoud dan ik dacht. Of lijkt.
OMFG WIJ ZIJN HARTSVRIENDINNEN!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
OMG IK HEB NU OOK DAT ELASTIEKJE IN MIJN HURR
En goede keuze, geen elastiekjes met een stuk metaal gebruiken.![]()
![]()
Metaal zuigt trouwens hard idd, en die gaan gvd ook eerder stuk![]()
Maakt bij jou geen fuck uit, jouw haar is al kapotquote:
Klopt, maar jij bent de gitarist, dus ik herken je wel!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef Crutch het volgende:
Bij kuthaarschurftdinges dragen ze allen een masker.
Zou je mijn andere staart eens moeten zienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zag volgens mij wel wat grijze haartjes hoor!
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maakt bij jou geen fuck uit, jouw haar is al kapot
You know you want to!quote:
WTF DOET EEN GITARIST ACHTER EEN DRUMSTEL?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Klopt, maar jij bent de gitarist, dus ik herken je wel!Jij bent vast die ene achter het drumstel!
Je kunt mij herkennen aan mijn zwarte 'MET JE KANUS IN MIJN ANUS' t-shirt en een HJ'tje in mijn hand!
Jij doet dat zelf met je haar.quote:
En als je het stiekje laat schieten doet het zeer op je nagelsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij doet dat zelf met je haar..
Maar metaal schuurt langs je haar waardoor het slijt en kapot en dood gaat.
ohhhquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij doet dat zelf met je haar..
Maar metaal schuurt langs je haar waardoor het slijt en kapot en dood gaat.
JA WTF WEET IK VEEL!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:28 schreef Crutch het volgende:
WTF DOET EEN GITARIST ACHTER EEN DRUMSTEL?
HEB JE NOU HELEGAAR GEEN VERSTAND VAN MUZAK?
Blijbaar niet, want anders luister je ook niet naar Kustschurft.
Combined stiekjes-power ON!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohhh
Mijn haar is veel sterker dan mijn elastiekjes, heb er 3 nodig om het in toom te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:33 schreef MohMi het volgende:
Ik mag heul geen biertje drinken tijdens werktijdJij! Jij! Bierdrinkende... bierdrinkster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proost!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ja dag hoor, Mohmi is mijn BFF nu, je krijgt haar nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohhh
Mijn haar is veel sterker dan mijn elastiekjes, heb er 3 nodig om het in toom te houden.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
You tell him, vag-sis!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja dag hoor, Mohmi is mijn BFF nu, je krijgt haar niet
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik was vorig jaar in Duitsland, en toen gingen we zo naar een supermarkt, en daar hebben ze poortjes bij de kassa's. Ik ging daar doorheen, en toen gng dat ding dus afHelemaal drama dit dat maar de manager of zo kwam niet gelijk dus kassameisjes gingen half flippen als ik mijn voet maar verzette.
Maar anyway, toen moest ik mee een hokje in en gaf ik hem mijn tas ook al mag ik dat weigeren, ik ben nu eenmaal zo aardig. Bleek het een bundel aangebroken elastiekjes te zijn van Zenner waar dat ding nog aanzat.
Stomme Zenner met je goede stiekjes
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:42 schreef Crutch het volgende:
[..]Ik ga zo eerst nog even met dumbbells spelen en dan boodschappen en zonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, moet je nog wat van de winkel?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Jij bent raarquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
Mohmi is morgen van mij
Mohmi is morgen van mij
Vanaf morgen is Mohmi van mij
Mohmi is morgen van mij
Dit is de laatste nacht
Dat jij hier slapen mag
Want Mohmi is morgen van mij
Hij zei: Kom nou poepie
Ik pak je MOhmi toch niet van je af?
Mohmi is morgen van mij
Maar hij keek zo gemeen
En hij zei het met zo'n smerige lach
Mohmi is morgen van mij
Ik zei: Noem me geen 'poepie'
Dat mag alleen mijn Mohmi doen
Oen, oen, oen, oen, oen...
En zeg jij maar u tegen mij
En hou je fatsoen
Verras me.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst nog even met dumbbells spelen en dan boodschappen en zonnen.
Oh, moet je nog wat van de winkel?
Jij vermaakt je wel met een potje pesto, hè?quote:
Mijn humor!quote:
En mozarella, chorizo, ruccola.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij vermaakt je wel met een potje pesto, hè?
Jij lispelt ook maar wat willekeurige moeilijke woorden op, he?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij lispelt ook maar wat willekeurige moeilijke woorden op, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |