Ze heeft helemaal geen zwarte krullenquote:
mag niet, poitici moeten nietszeggende uitspraken hebben anders owrden uitspraken tegen je gebruiktquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef alors het volgende:
'een bestendige lijn van het CDA' jezus mens praat eens normaal
Gast = Ventquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:44 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal geen zwarte krullen
(op haar hoofd dan)
Oja ik zie het nuquote:
Ziek Ziek Spoedniek.quote:
ik ga even over mijn nek, tot zoquote:
quote:
quote:
LSD is niet duur.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Denk eerder LSD. Denk ook dat je het past snapt als je het zelf gebruikt....
Dat zegt alles.quote:
want ze hebben beide een witte baard?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:49 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
elke keer als ik Sylvana zie denk ik automatisch aan sinterklaas
Ik ben nederlandsquote:
Nederlandsequote:
Dan moet ze nu gauw naar Brabant gaan.quote:
zelfs ik heb dat! en ik vind doorgaans donkere vrouwen het aller mooiste, maar met sylvana heb ik niets.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef waxmask het volgende:
hihihihi ze zei neuken. Van elke vrouw die dat zegt kan ik een harde krijgen...behalve...juistem...
Nee tussen Blur en Oasis.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:52 schreef waxmask het volgende:
Coldplay is toch groter dan Blur? Dat was ooit een competitie tussen die twee.
QFT!quote:
Die anderen vallen in het niet bij Bowie. Zelfs the Stones.quote:
Ashes to ashesquote:
De rest kent ze waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef alors het volgende:
Adele boven die andere kiezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kom op, stones en bowie is vet, maar niks tipt aan de beatles, zelfs al is het maar de helft en is mccartney sinds 71 al slappe stront.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die anderen vallen in het niet bij Bowie. Zelfs the Stones.
Gaat om de muziek jonge.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind mannen met make-up nooit zo.
Vind ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die anderen vallen in het niet bij Bowie. Zelfs the Stones.
Same, maar van Bowie kan ik het hebben. Kiss trouwens ook.....quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind mannen met make-up nooit zo.
die is toch van nirvana?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Vind ik ook
The Man Who Sold the World
Magistraal live
Bij Kiss is het niet echt make-up meer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Same, maar van Bowie kan ik het hebben. Kiss trouwens ook.....
Eens. Van Prince kan ik het ook hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Same, maar van Bowie kan ik het hebben. Kiss trouwens ook.....
Neequote:
Zij is een excuusvrouw. Ware vakvrouwen hebben ze liever niet op 3fm.quote:
quote:
Ik denk aan het aantal tafels waar ze onder is geweest voor een paar minuten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:49 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
elke keer als ik Sylvana zie denk ik automatisch aan sinterklaas
Ohquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:57 schreef thettes het volgende:
[..]
voordat een verkeerd beeld ontstaat, dat was sarcasme
Mijn gedachte ieww...quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:57 schreef waxmask het volgende:
Vetklep zit me daar een partij te zweten....wat zal het meuren in die studio.....
Kunt ook op de belg kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:00 schreef waxmask het volgende:
OMG doen zij het commentaar? Dan ga ik zeker niet kijken. Daar het een FOK forum niet eens bij sorry mensen....
wel goed reactievermogen van de toeschouwers!quote:
Zet gewoon de twitter van Dijkshoorn aan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:00 schreef waxmask het volgende:
OMG doen zij het commentaar? Dan ga ik zeker niet kijken. Daar helpt een FOK forum niet eens bij sorry mensen....
Van mij hoeft het niet meer, als ware Bowie fan. Het laatste album is zo'n goede en sterke afsluiter op zijn carriere. Waarom nog een optreden doen als je al jaren niet meer op het podium bent geweest.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:57 schreef Vork het volgende:
David Bowie zou hiermee natuurlijk wel een weergaloos einde aan z'n carriere kunnen maken op die Olympische spelen. Zo weergaloos dat het alleen nog maar tegen kan vallen.
Ik ga niet kijken hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Goede tips....jullie mij er gewoon graag bij hebben....
Daarom vrees ik ook voor een tegenvaller. Van. Mij hoeft er sowieso niet nog een band bij. Is het niet genoeg zo?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet meer, als ware Bowie fan. Het laatste album is zo'n goede en sterke afsluiter op zijn carriere. Waarom nog een optreden doen als je al jaren niet meer op het podium bent geweest.
FOK ik krijg het al warm als ik er aan denk....quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:06 schreef tong80 het volgende:
Ik was net aan het neuken. Heb ik veel gemist ?
Neuh, valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:06 schreef tong80 het volgende:
Ja daarom was het zo grappigquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nou.....is het toeval dat jullie samen binnen komen vallen?
Die man van die flauwekulletjes? Lol.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:05 schreef waxmask het volgende:
OMG heb toen straks nog met die man op het terras gezeten. Had het hoogste woord. Wel grappige vent, maar helemaal van het padje...hahahaha
hihiquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Luiter dan Killing Joke - Love Like Blood
Ramones hadden het ook gekund.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:08 schreef Vork het volgende:
Een van de weinige bandjes die het presteert om het hele nummer bij dwdd te spelen.had ook geen seconde langer hoeven te duren. Was er niet een dj die daar iets tegenover stelde?
Ja....echt bizar. Nooit eerder gezien die man.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die man van die flauwekulletjes? Lol.
Hoezo gemist? Je kunt de afstandsbediening toch in je linkerhand houden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:06 schreef tong80 het volgende:
Kan die ene overgebleven Ramone niet dat sportfeestje afsluiten?quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:09 schreef tong80 het volgende:
Ramones hadden het ook gekund.
Vork de uitvinder van mijn user-icoontje
Beter dan een Gerard Cox kapsel.quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef tong80 het volgende:
Hugo Borst doet een Jules deeldertje qua kapsel. Rare Rotterdammers.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Kan die ene overgebleven Ramone niet dat sportfeestje afsluiten?
Voetbal International speciale uitgave '88. Zie je de piemel van Gullit eruit floepen. (Waarom weet ik dit!!!!)quote:
Oe, die moet ik zienquote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voetbal International speciale uitgave '88. Zie je de piemel van Gullit eruit floepen. (Waarom weet ik dit!!!!)
Jeugdtrauma.....eerste piemelot op foto en dat van zo'n bekende speler...quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe, die moet ik zien
En ja, waarom weet je dat
Niet zo'n rullevante opmerking, vrouwmens.quote:
Haha die held van Police Academy. Ik geef het toe, ze lijkt er wel opquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:17 schreef henkde_j het volgende:
Als ik die Roosmarijn zie moet ik altijd denken aan die vent van Police academy![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste is dus Roosmarijn
Ze blijkt nogal media-geil te zijn, en die Mona Keijzer lijkt op een soort Nederlandse Sarah Palin. Ze wist niet eens dat de president van de Europese Centrale Bank Mario Draghi isquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:45 schreef waxmask het volgende:
En die schijt Sterk geeft gewoon toe de baantjes machine in te gaan. Wat een kutwijven. Ongelofelijk!
quote:Te gast in de uitzending van donderdag 24 mei zijn: Pieter van den Hoogenband, Mart Smeets, Joop van den Ende en Tjitske Reidinga. Muziek is er van The Kik, tafeldame is Yvon Jaspers.
Je hebt gelijk, zoveel soeps is het nou ook weer niet. Joop gaat vast weer over BTW zeuren of zo, Mart deelt vanuit zijn ivoren toren wat prietpraatjes met het plebs en Pieter kan alleen maar zwemmen.quote:
Echt, wat een ellende weer.quote:
Zedquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:17 schreef henkde_j het volgende:
Als ik die Roosmarijn zie moet ik altijd denken aan die vent van Police academy![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste is dus Roosmarijn
O. Gooische Vrouw.quote:
Geen idee, ik volg geen van beiden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedankt, wist ik ook niet, uit die film of zo?
Helemaal niks.quote:
Zo klinkt het niet.quote:
Heerlijk ergeren aan Yvon, altijd leuk.quote:
Ik ook niet.quote:
Na een paar weekjes ben je er weer aan gewend.quote:
dit dus. Die keihard begintune nog steeds voor journaals beginnenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:36 schreef Modus het volgende:
Ah, de immer voortdurende quasi verhippisering van het NOS Journaal. Wordt er allemaal niet beter op, maar dat negeren die mensen allemaal maar gewoon.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Sacha de Boer zei eens, toen de ondertiteling wegviel bij een item over Brazilië:
"Oh de ondertiteling viel weg.. En mijn Braziliaans is ook niet meer wat het geweest is"
![]()
Dat dikke wijf uit de Plus reclamequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Wie is die griet met die rode lippen ook alweer? Is dat die uit Wie is de Mol? Of denk ik dat maar omdat die ook altijd rode lippen had?
Dat is die van Gooische vrouwen enzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Wie is die griet met die rode lippen ook alweer? Is dat die uit Wie is de Mol? Of denk ik dat maar omdat die ook altijd rode lippen had?
Oh dat keek ik nooit, is zij dat. Ik las net al dat er een Gooische vrouw zou komen, maar ik wist niet hoe ze eruit zag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is die van Gooische vrouwen enzo.
Tjitske Nobody.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is die van Gooische vrouwen enzo.
AT5 nieuws ziet er beter uit eigenlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:40 schreef marcodej het volgende:
Ziet er een beetje lokale tv-achtig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |