Ze heeft helemaal geen zwarte krullenquote:
mag niet, poitici moeten nietszeggende uitspraken hebben anders owrden uitspraken tegen je gebruiktquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:42 schreef alors het volgende:
'een bestendige lijn van het CDA' jezus mens praat eens normaal
Gast = Ventquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:44 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ze heeft helemaal geen zwarte krullen
(op haar hoofd dan)
Oja ik zie het nuquote:
Ziek Ziek Spoedniek.quote:
ik ga even over mijn nek, tot zoquote:
quote:
quote:
LSD is niet duur.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Denk eerder LSD. Denk ook dat je het past snapt als je het zelf gebruikt....
Dat zegt alles.quote:
want ze hebben beide een witte baard?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:49 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
elke keer als ik Sylvana zie denk ik automatisch aan sinterklaas
Ik ben nederlandsquote:
Nederlandsequote:
Dan moet ze nu gauw naar Brabant gaan.quote:
zelfs ik heb dat! en ik vind doorgaans donkere vrouwen het aller mooiste, maar met sylvana heb ik niets.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef waxmask het volgende:
hihihihi ze zei neuken. Van elke vrouw die dat zegt kan ik een harde krijgen...behalve...juistem...
Nee tussen Blur en Oasis.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:52 schreef waxmask het volgende:
Coldplay is toch groter dan Blur? Dat was ooit een competitie tussen die twee.
QFT!quote:
Die anderen vallen in het niet bij Bowie. Zelfs the Stones.quote:
Ashes to ashesquote:
De rest kent ze waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef alors het volgende:
Adele boven die andere kiezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kom op, stones en bowie is vet, maar niks tipt aan de beatles, zelfs al is het maar de helft en is mccartney sinds 71 al slappe stront.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die anderen vallen in het niet bij Bowie. Zelfs the Stones.
Gaat om de muziek jonge.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind mannen met make-up nooit zo.
Vind ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:53 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Die anderen vallen in het niet bij Bowie. Zelfs the Stones.
Same, maar van Bowie kan ik het hebben. Kiss trouwens ook.....quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind mannen met make-up nooit zo.
die is toch van nirvana?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Vind ik ook
The Man Who Sold the World
Magistraal live
Bij Kiss is het niet echt make-up meer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Same, maar van Bowie kan ik het hebben. Kiss trouwens ook.....
Eens. Van Prince kan ik het ook hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Same, maar van Bowie kan ik het hebben. Kiss trouwens ook.....
Neequote:
Zij is een excuusvrouw. Ware vakvrouwen hebben ze liever niet op 3fm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |