SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan je ook maar beter even de binnenkant checken.
Wait, whúúúúúd?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is dat verhaal nou met Jofu en afzichtelijke objecten waar hij zijn dingetje in heeft geduwd?
Lama's zijn niet afzichtelijk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is dat verhaal nou met Jofu en afzichtelijke objecten waar hij zijn dingetje in heeft geduwd?
De M&M's of het M&M-pak?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb overigens deze gekocht:
[ afbeelding ]
Dus ik heb een brullie
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef arachide. het volgende:
Ja, Joof, dat zou ik ook zeggen. Ik zie telkens jou, spartelend en stikkend onder de rollen vet voor me.
Ja, blijf je ons nou teasen of kom je gewoon met het verhaal?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef arachide. het volgende:
Ja, Joof, dat zou ik ook zeggen. Ik zie telkens jou, spartelend en stikkend onder de rollen vet voor me.
Ik las stinkendquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef arachide. het volgende:
ja maar... ik wil graag egaal bruin wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kan toch je been inpakken of in de schaduw houden?
ssst..... dat is ook zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik dat dat je altijd met mij aan het flirten was c_a. Tegenvallertje weer dit.
Ow wachtquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef arachide. het volgende:
Joof deed wat heloef niet deed: een walvis neuken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, blijf je ons nou teasen of kom je gewoon met het verhaal?
Respectquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Joof deed wat heloef niet deed: een walvis neuken.
Is dat zo erg?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
op mijn eigen manier jou verzorgen hihaohihquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat ga je eraan doen dan?
Drinken halen voor me? En eten maken?
geen slaap, nacht doorhalen en drank..quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
Jofu, waarom heb je Jabba the Hut geneukt?
nou dan is het niet nodig hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
op mijn eigen manier jou verzorgen hihaohih
nee en nee
Als het maar lekker was tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
geen slaap, nacht doorhalen en drank..
He waaat? Noem eens wat leuks! Vanaf 26 juni ben ik compleet beschikbaar!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
Altijd lachen als Pinda er is
Wanneer gaan we weer meeten???
hmm nou oke, wil er wel iets voor terug hoor danquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou dan is het niet nodig hoor
Vanavond VIP shoppenKorting
Wat een goed ideequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
Als die meet niet doorgaat, misschien gewoon rustig een drankje pakken in Rotterdam zaterdag?
Als ik beter ben.
Ja dat leuke moeten we nog even verzinnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
He waaat? Noem eens wat leuks! Vanaf 26 juni ben ik compleet beschikbaar!
Kusje op je voorhoofd ok?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
hmm nou oke, wil er wel iets voor terug hoor dan
welke meetquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
Als die meet niet doorgaat, misschien gewoon rustig een drankje pakken in Rotterdam zaterdag?
Als ik beter ben.
hihi nou vooruit meidquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat leuke moeten we nog even verzinnen
Maar dat komt goed
[..]
Kusje op je voorhoofd ok?
Ik ben zaterdag misschien in rotterdam! Misschien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
Als ik beter ben.
Het stond ook nergens volgens mij, dus ik wist het niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van dit topic, in utrecht deze zaterdag. Maar daar zouden maar 4 mensen komen of iets.
Ja, maar ik breng het bescheiden door anderen mijn ideeën aan te laten dragen. Nog even en ik laat jou m'n fopjens posten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
Jouw ideeën zijn net zo goed als je eigen fopjens he?
Het heeft zo'n 2 weken in het topic gestaan en er is flink voor gebedeld. Maar veel mensen zeiden dat ze niet konden, met stomme smoesjes. Zoals een 1 year anniversary ofzo!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het stond ook nergens volgens mij, dus ik wist het niet.
Het heeft een poos in de OP gestaan en is een paar keer in het topic geroepen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het stond ook nergens volgens mij, dus ik wist het niet.
Rotterdam is wel beterquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van dit topic, in utrecht deze zaterdag. Maar daar zouden maar 4 mensen komen of iets.
THERE SHE BLOWS!! MAN THE HARPOON!! ARRRRGH!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan heb ik die twee weken wat anders zitten doen, volgens mij. Ik had namelijk wel gekundquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Het heeft zo'n 2 weken in het topic gestaan en er is flink voor gebedeld. Maar veel mensen zeiden dat ze niet konden, met stomme smoesjes. Zoals een 1 year anniversary ofzo!
Ja sterf toch effe lekker met je leven enzo man.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:14 schreef Mystikvm het volgende:
Dan heb ik die twee weken wat anders zitten doen, volgens mij. Ik had namelijk wel gekund
Nu niet meer, natuurlijk
Gaarne. Misschien wilt mono dan ook wel een drankje komen doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
Op zich kan ik zaterdag wel, en misschien Snarf ook??? Dat zijn er dan al 2 meer
Zal ik het eens vragen aan der??
Zodat jij het van mij af kunt nemen? Dacht het niet!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ja sterf toch effe lekker met je leven enzo man.
Mono had niks te doen zei hij.... en Sinterklaas ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaarne. Misschien wilt mono dan ook wel een drankje komen doen.
Wat een fantastisch plan!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mono had niks te doen zei hij.... en Sinterklaas ook niet.
Die wilde bij mij komen BBQ-en zaterdag
Ik ben heel lief hoor, Rob. Kijk maar:quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
Rob las het en zei: ik hoef geen fokkers in mijn huis hoor.
Alleen Myr was welkom
Die altijd lief en rustig. Een echt muurbloempje enzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Rob las het en zei: ik hoef geen fokkers in mijn huis hoor.
Alleen Myr was welkom
Waarom koop je ze dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
Godver die M&M s kijken mij aan van: EET ME!!!!!
Maar ik mag niet
Ik wilde die Brulliequote:
Ja en hij heeft Myr al een keer gezien, en hij vond haar wel tofquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die altijd lief en rustig. Een echt muurbloempje enzo.
deze krijg je erbij:quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je krijgt er toch een voetbal-M&M bij ofzo?
Ik weet niet of het normaal is, maar ik maakte ze met mondwater schoon.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde die Brullie
[..]
Ja en hij heeft Myr al een keer gezien, en hij vond haar wel tof
We hadden het over balletjes![]()
Myr vraagje... hoe hield jij je balletjes schoon die je niet inhad? Echt als ik dat doosje open doe... dan bah
hey dat is een goed planquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of het normaal is, maar ik maakte ze met mondwater schoon.
Nu verwacht ik wel een foto van jou met dat ding op je kop.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
deze krijg je erbij:
[ afbeelding ]
hahaha ja ik verwachte al dat je dat zou vragenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef twi het volgende:
[..]
Nu verwacht ik wel een foto van jou met dat ding op je kop.
Ja hey kap eens!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
er kot allemaal pus uit mijn kniewond
ow jammer... wilde je net een foto sturenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hey kap eens!!
Zit verdomme te lunchen!
Doe je toch nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow jammer... wilde je net een foto sturen
druipende vrouwenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
er kot allemaal pus uit mijn kniewond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet dat de randjes al aan het genezen zijnNou ja genezen, korstjes
Maar in het midden
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2012 13:32:02 ]
Werkt dat met alles zo dat als ik je uitdaag dat je het dan doet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daag me niet uit he
Ik doe het hoor
Ik doe bijna alles jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Werkt dat met alles zo dat als ik je uitdaag dat je het dan doet?
Kom maar op
ja doe ik nu ook, doet ook geen pijn ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef rival het volgende:
oh gewoon ff laten luchten, is zo weer over.... watje
Laat je vanavond de drank staanquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe bijna alles ja
ow wacht nu sta je weer bovenaan, je weet wat dat betekend he
Ja vanavond wel, vrijdag gaan we loesoe!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat je vanavond de drank staan
* ook_gek flauw valt
ze zou het echt nog doen ook...quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daag me niet uit he
Ik doe het hoor
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb de wond drooggedeptis dat alles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet dat de randjes al aan het genezen zijnNou ja genezen, korstjes
Maar in het middenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ja dat is allesquote:
Hoe moet ik het dan brengen zodat je de toorn van je man trotseert?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet maar met weddenschappen doe ik veel
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
wacht ik heb iets gemist...
wie heeft jofudinges gedaan?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik vind hem ook nogal me vallen jaquote:
ik ben enigzins bekend met jouw knien ja, maar jij had het over vleeswond en allesquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is alles
Nou ja, ik heb niet zo grote knie, maar het is dus over mijn hele knie
Hij is nu lekker aan het luchten....
Die is afzichtelijk genoeg om weer gaaf te zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
deze krijg je erbij:
[ afbeelding ]
nee joh geen vleeswondquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ben enigzins bekend met jouw knien ja, maar jij had het over vleeswond en alles
Hij jeukt alleen verschrikkelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is afzichtelijk genoeg om weer gaaf te zijn
Apostrofquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn hoge komma toets doet het niet
ik post m ook niet, nergens voor nodig.. is al een jaar geleden, het zit alleen pinda nog dwars blijkbaar..quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet het
Maar ik ga geen namen roepen, mag Jofu zelf doen
Ik denk, hè. Dat ze gewoon jaloers is!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik post m ook niet, nergens voor nodig.. is al een jaar geleden, het zit alleen pinda nog dwars blijkbaar..
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik post m ook niet, nergens voor nodig.. is al een jaar geleden, het zit alleen pinda nog dwars blijkbaar..
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou ik word er niet warm van anders.quote:
Moet je eens op mijn kamer gaan zittenquote:
Waarschijnlijk wel, het is hier 3 miljoen graden.quote:
whahaha 3 miljoen miljardquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, het is hier 3 miljoen graden.
familie-weekend met ons erbijquote:
Waar houden jullie de familie weekenden dan?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, het is hier 3 miljoen graden.
die van steven toch, hij heeft z'n salarisquote:
Bijna jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
die van steven toch, hij heeft z'n salaris
Oh is het zover ja?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
die van steven toch, hij heeft z'n salaris
rond de 4 wekenquote:
Avonturenpark Hellendoornquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar houden jullie de familie weekenden dan?
Achja, ik wacht nog maar zowat 2,5 maandquote:
Mafkeesquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Net gebeld door uwv, die gast probeert ons alsnog te naaien door onze gegevens niet door te geven aan de curator, gelukkig hebben we dat zelf wel gedaan
Zodra ik mijn geld heb dan bewerk ik zijn slk met een honkbalknuppelquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mafkees. Wanneer breng je hem een bezoekje samen met knuppel en hamer?
Ik zou de sleutels stelenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zodra ik mijn geld heb dan bewerk ik zijn slk met een honkbalknuppel
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zodra ik mijn geld heb dan bewerk ik zijn slk met een honkbalknuppel
Dan is het diefstal, met een knuppel bewerken kan ik nog via de verzekering regelenquote:
Weet je dat zekerquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan is het diefstal, met een knuppel bewerken kan ik nog via de verzekering regelen
Ja, heb het al bekeken namelijkquote:
Curator? Watte?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Net gebeld door uwv, die gast probeert ons alsnog te naaien door onze gegevens niet door te geven aan de curator, gelukkig hebben we dat zelf wel gedaan
Teringquote:
Ik wacht al een tijdje op salaris en die gast is vorige week failliet verklaardquote:
Hij heeft hem zogenaamd verkocht, waarschijnlijk aan een vriend van hem, want ik zag hem vorige week nog rijden, en naar eigen zeggen is ie vorige maand al verkochtquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering. Kans is overigens groot dat die slk onder de hamer gaat.
Oeh, voor een mooi prijsje een slk op de kop tikken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering. Kans is overigens groot dat die slk onder de hamer gaat.
Ik denk niet dat de curator achterlijk isquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oeh, voor een mooi prijsje een slk op de kop tikken.Hebben jullie meer info?
Meh, dikke kans dat je naar je centen kunt fluiten danquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht al een tijdje op salaris en die gast is vorige week failliet verklaard
Dat is dan wel weer kutjequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de curator achterlijk is.
Nee, hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, dikke kans dat je naar je centen kunt fluiten dan
Ik hoop het voor hem!quote:
Ehh niet dusquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, dikke kans dat je naar je centen kunt fluiten dan
Dit dusquote:
Tot 14 weken betalen ze terug. Of 13, zoiets.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Mijn ervaringen met het UWV stemmen niet hoopvolMaar dat had dan ook niks met achterstallig loon te maken
tot 13 kan je het claimenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot 14 weken betalen ze terug. Of 13, zoiets.
Ah zo. Dat wist ik nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot 14 weken betalen ze terug. Of 13, zoiets.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:28 schreef Barbusse het volgende:
Hmmm....dit moet een foutje zijn. Zo niet, issie bij deze verkocht![]()
http://www.autotradermalt(...)Home&ma=Aston+Martin
ik ga nergens heenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me Mac in de tuin zetten denk ik
En dan lekker de Sims spelen ofzo
8k voor een 2006 Vantagequote:
Als je naar de contact details kijkt, weet je al dat het een grap isquote:
Ohquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je naar de contact details kijkt, weet je al dat het een grap is
Jammer he? Ik zag mezelf al over de boulevard rollen, 5 m/ph zodat iedereen me kon zien.quote:
okequote:
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jammer he? Ik zag mezelf al over de boulevard rollen, 5 m/ph zodat iedereen me kon zien.
Ik heb nooit echt problemen gehad. Toen het bedrijf waar ik werkte failliet ging moest ik aantonen waar ik recht op had. Dat was toen 2 maanden loon, bonus, en 26 vakantie dagen. Nou dat klopte allemaal en toen kwam het.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Mijn ervaringen met het UWV stemmen niet hoopvolMaar dat had dan ook niks met achterstallig loon te maken
En ik kan ook alles aantonenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt problemen gehad. Toen het bedrijf waar ik werkte failliet ging moest ik aantonen waar ik recht op had. Dat was toen 2 maanden loon, bonus, en 26 vakantie dagen. Nou dat klopte allemaal en toen kwam het.
Nou meneer "ook_gek" we gaan zo snel mogelijk het geld overnamen. 25% binnen 2 weken en de afrekening van 75% zal spoedig volgen. Uhm wat is spoedig? Ja tussen de 6 en 8 weken. Uhm sorry?
Maar uit eindelijk kreeg ik alles binnen 4 weken. Netjes afgehandeld. En toen dacht 5 maanden volledig door betaald en toen pas 75% van mijn laatste loon.
Na 3 maanden had ik sollicitatie plicht. Stelde ook niks voor want moest bedrijfsnamen opschrijven en dat geloofde ze
ik snapte toen wel waarom er zoveel mensen in de uitkering zaten, zo makkelijk was dat.
Ik heb het 2x mee gemaakt. En gelukkig had ik zeer goed contact met de eigenaren. En die hebben toen wel alles netjes door gegeven aan het UWV. Dat helpt ook heel erg natuurlijk.quote:
Altijd leuk ja, lekker uitkering trekken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb het 2x mee gemaakt. En gelukkig had ik zeer goed contact met de eigenaren. En die hebben toen wel alles netjes door gegeven aan het UWV. Dat helpt ook heel erg natuurlijk.
Alleen die 75% uitbetaling vind ik debiel lang duren voor ze die uitbetalen.
Wat wel leuk is trouwens, als je in de uitkering zit krijg je gewoon vakantie dagen![]()
En als je dan een baan hebt gevonden krijg je al je vakantie dagen uitbetaald en opgebouwde vakantie geldvolslagen debiel vind ik dat!
Gelukkig was ik in begin zomer werkloos. Dus lekker terrasje gezeten! En 1x in de 2 weken moest ik naar werk.nl voor een gesprekje. Was prima uit te houden.
Ik vond het maar vernederende verveling, meer niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd leuk ja, lekker uitkering trekken.
Ik ook niet, zolang ik mijn armen en benen kan bewegen weiger ik.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook niet, zolang ik mijn armen en benen kan bewegen weiger ik.
Ook toen ik een paar maanden niets kon vinden en thuis moest zitten.
Ja, maar er zullen toch echt rekeningen betaald moeten wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook niet, zolang ik mijn armen en benen kan bewegen weiger ik.
Ook toen ik een paar maanden niets kon vinden en thuis moest zitten.
Ik heb het toch ook niet over jou...?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond het maar vernederende verveling, meer niet.
over mijquote:
jeetje, chagrijnig ofzo?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:29 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb ook nooit aan me spaargeld hoeven zitten. Sterker nog, die heb ik goed kunnen verhogen.
Ik heb tijdens die maanden nooit zwart gewerkt, dat vind ik namelijk echt niet kunnen!
Helaas denken veel mensen daar anders over!
Nee. Je weet heel goed dat ik het niet over jou had.quote:
Zomer depressie?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een baaldag waarop ik mijn leven even haat enzo.
Alweer maanden geleden dat ik me zo kut voelde.
Ik heb er echt geen zin meer in.
Kutweer, en kutmensen hier die commentaar hebben op mijn leven terwijl ik ook alleen maar mijn best doe.quote:
QFT.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:51 schreef twi het volgende:
Gewoon allemaal doodmaken, dan heb je geen last meer van ze. Stomme mensen ook altijd.
Ach, dat vond ik makkelijk wennen. Krijg regelmatig allerlei kritiek of wordt uitgescholden. Gewoon blijven lachen en doorgaan met je leven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kutweer, en kutmensen hier die commentaar hebben op mijn leven terwijl ik ook alleen maar mijn best doe.
HET IS WORD ZONDER T, WANT IK, STOMME KUTKNEUS!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
QFT.
[..]
Ach, dat vond ik makkelijk wennen. Krijg regelmatig allerlei kritiek of wordt uitgescholden. Gewoon blijven lachen en doorgaan met je leven.
Ik ben trouwens een beetje verbrand nu.
Klanten op werk.quote:
Ik heb niet 8 jaar over mijn studie gedaan om te leren spellen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
HET IS WORD ZONDER T, WANT IK, STOMME KUTKNEUS!
Vindt je dergelijke triviale dingen vaak belangrijk in je leven?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
HET IS WORD ZONDER T, WANT IK, STOMME KUTKNEUS!
Nee, ik zag een heel klein onzinnig foutje als aangrijpingspunt om zijn opmerking dat hij vaak uitgescholden wordt uit zijn verband te trekken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vindt je dergelijke triviale dingen vaak belangrijk in je leven?
wat doe je dan? Dacht dat je docent was?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klanten op werk.
[..]
Ik heb niet 8 jaar over mijn studie gedaan om te leren spellen.
ow godquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vindt je dergelijke triviale dingen vaak belangrijk in je leven?
Dat is een stukje professionaliteit he.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef twi het volgende:
Kaneelstokje blijft altijd beleefd
[..]
Nee, ik zag een heel klein onzinnig foutje als aangrijpingspunt om zijn opmerking dat hij vaak uitgescholden wordt uit zijn verband te trekken.
Docent in opleiding, ben het nog niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat doe je dan? Dacht dat je docent was?
Oh, en het is "Vind je"...quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef twi het volgende:
Nee, ik zag een heel klein onzinnig foutje als aangrijpingspunt om zijn opmerking dat hij vaak uitgescholden wordt uit zijn verband te trekken.
Die waar ik mee moet samenleven had ik echt niet gemogen als het geen familie was geweestquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:51 schreef twi het volgende:
Gewoon allemaal doodmaken, dan heb je geen last meer van ze. Stomme mensen ook altijd.
Op je leven of over het eventuele feit dat je je tandjes slecht poetst?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die waar ik mee moet samenleven had ik echt niet gemogen als het geen familie was geweest
En zelfs de fucking tandarts heeft commentaar op mijn leven.
Op m'n leven, mijn studie-overstap enzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:04 schreef twi het volgende:
[..]
Op je leven of over het eventuele feit dat je je tandjes slecht poetst?
Dat zeg ik ook nietquote:
Eens, wat een idioot dan. Wilde 'ie dat je tandarts zou gaan worden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op m'n leven, mijn studie-overstap enzo
Wat heeft die idioot daar nu weer mee te maken.
Planten? Doe het dan goed en gaat voor de witte sloperquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die geen 150 planten op zolder hebben of helpen met knippen bij mensen die dat wel hebben
Ik snap gewoon niet dat een tandarts zich gaat bemoeien met dat soort dingen en dan gaat zeiken over dat ik straks geen werk kan krijgen enzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Eens, wat een idioot dan. Wilde 'ie dat je tandarts zou gaan worden?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat een tandarts zich gaat bemoeien met dat soort dingen en dan gaat zeiken over dat ik straks geen werk kan krijgen enzo
Vraag het dan niet ofzo. Ik deed kortaf terug en nu doet mijn moeder kut tegen me omdat ik volgens haar onvriendelijk deed.
Mwah, ik kan begrijpen dat hij een praatje met je wil maken. Dat hoort er een beetje bij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat een tandarts zich gaat bemoeien met dat soort dingen en dan gaat zeiken over dat ik straks geen werk kan krijgen enzo
Vraag het dan niet ofzo. Ik deed kortaf terug en nu doet mijn moeder kut tegen me omdat ik volgens haar onvriendelijk deed.
Het zal niet makkelijk worden vermoedt ik ook zo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
dan gaat zeiken over dat ik straks geen werk kan krijgen enzo
Als dat zo is, ben ik ook nog puberaalquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, ik ben puberaal denk ik. Het gaat vast ooit over.
Inderdaad, een beetje interesse tonen om niet als een zombie de ene na de andere patient af te werken (hihi), maar dan wel een beetje neutraal reageren. Anders dan mag die tandarts ook wel er in zakken, hij mag blij zijn dat 'ie Loka al mag oplichten met die achterlijke prijzen van tegenwoordig. Dan nog eens even oordelen terwijl ze zich al scheel betaalt voor een simpele controle of vullingquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik kan begrijpen dat hij een praatje met je wil maken. Dat hoort er een beetje bij.
Maar dat ie dan zo gaat lopen oordelen, slaat natuurlijk nergens op.
bullshitquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Planten? Doe het dan goed en gaat voor de witte sloper
Het gaat niet slechter worden dan wat ik nu doe. Mensen met een uitkering krijgen meer geld dan ik terwijl ik me toch best wel de pleuris werk daar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het zal niet makkelijk worden vermoedt ik ook zo.
Hahahahaha ik hap nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het zal niet makkelijk worden vermoedt ik ook zo.
Die prijzen bij de tandarts slaan echt helemaal nergens op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:11 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje interesse tonen om niet als een zombie de ene na de andere patient af te werken (hihi), maar dan wel een beetje neutraal reageren. Anders dan mag die tandarts ook wel er in zakken, hij mag blij zijn dat 'ie Loka al mag oplichten met die achterlijke prijzen van tegenwoordig. Dan nog eens even oordelen terwijl ze zich al scheel betaalt voor een simpele controle of vulling
Hij heeft met een stokje ofzo tussen mijn tanden geprikt, geconcludeerd dat er net als altijd geen gaatjes te vinden zijn en gezegd dat ik beter moet poetsen. Er was dus niets wat ik zelf niet had kunnen bedenken aan dat hele consult en hij heeft alleen maar geholpen met het verzieken van mijn dag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die prijzen bij de tandarts slaan echt helemaal nergens op.
"Wat voor tandenborstel gebruik je?"
Dat is dan 35 euro.
Dan moet je hem voor de lol een rekening sturen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft met een stokje ofzo tussen mijn tanden geprikt, geconcludeerd dat er net als altijd geen gaatjes te vinden zijn en gezegd dat ik beter moet poetsen. Er was dus niets wat ik zelf niet had kunnen bedenken aan dat hele consult en hij heeft alleen maar geholpen met het verzieken van mijn dag.
En wat kost dat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft met een stokje ofzo tussen mijn tanden geprikt, geconcludeerd dat er net als altijd geen gaatjes te vinden zijn en gezegd dat ik beter moet poetsen. Er was dus niets wat ik zelf niet had kunnen bedenken aan dat hele consult en hij heeft alleen maar geholpen met het verzieken van mijn dag.
"verpesten van humeur"-consult: 250 euro.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je hem voor de lol een rekening sturen.
"Hou je bek en ga aan het werk."quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
ik zou dan gewoon belachelijk teruf gaan doen
oh maar meneer tandarts ik heb wel een plan! Ik koop een leeuw en ga bij het circus
dan is die onzinnige small talk zo voorbij
Doet me denken aan die factuur van die ICTer die 500 euro vroeg na het met 3 klikken weer herstellen van het systeem.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"verpesten van humeur"-consult: 250 euro.
Damnquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Doet me denken aan die factuur van die ICTer die 500 euro vroeg na het met 3 klikken weer herstellen van het systeem.
Factuur:
3x klikken: 0,50
Weten waar te klikken: 499,50
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Hahahahaha ik hap niet
Of telt dit als wel?
Ik moet dan maar tandarts of ICT'er worden denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Doet me denken aan die factuur van die ICTer die 500 euro vroeg na het met 3 klikken weer herstellen van het systeem.
Factuur:
3x klikken: 0,50
Weten waar te klikken: 499,50
Koop aandelen Kalashikov, gezien de huidige maatschappelijke onrust in de wereld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet dan maar tandarts of ICT'er worden denk ik.
Goed plan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koop aandelen Kalashikov, gezien de huidige maatschappelijke onrust in de wereld.
Of psychiater of psycholoog. Beetje praten met mensen, het overduidelijke uitlichten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet dan maar tandarts of ICT'er worden denk ik.
Veel te hard werken, de hele dag luisteren naar dat gehuil van anderen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Of psychiater of psycholoog. Beetje praten met mensen, het overduidelijke uitlichten.
Dat is dan 150 euro.
Ik word gewoon de nieuwe Keith Bakker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel te hard werken, de hele dag luisteren naar dat gehuil van anderen.![]()
Wordt investeringsbankier. Stort een land in faillisement. Vang daar belachelijk veel rente op. Koop aandelen kalashikov. Leun achterover terwijl het boze plebs de rest doet voor je.
17 en strak.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word gewoon de nieuwe Keith Bakker.
Me lekker vergrijpen aan strakke 17 jarige emotioneel labiele meisjes.
Bahquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
17 en strak.![]()
Dan zijn al 10 mannen je voor geweest jong.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet in elk geval nooit vuurwapens in huis krijgen want volgens mij ben ik een potentiële seriemoordenaar.
Echt he, ik zou bijna een Christelijke vriendin zoeken. Voor je het weet roer je in een flubberkut.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
17 en strak.![]()
Jaloers?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
17 en strak.![]()
Ach, jij hebt er net iets minder last vanquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt he, ik zou bijna een Christelijke vriendin zoeken. Voor je het weet roer je in een flubberkut.
Op mijn 17e was er nog niet in mijn kutje geroerd hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt he, ik zou bijna een Christelijke vriendin zoeken. Voor je het weet roer je in een flubberkut.
Jij moet trouwens wel een Christelijke vriendin. Geen grap.quote:
Maar daar zijn andere redenen voor; niet omdat je seks vies vindtquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn 17e was er nog niet in mijn kutje geroerd hoor.
En ik ben bepaald niet Christelijk.
Slechts de (overdreven) waarheid.quote:
Goed idee wel. Misschien even kijken bij de Christelijke Studentenvereniging hier.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Op wie in vredesnaam?quote:
Onzin, benzin needs to light the fuck up.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij moet trouwens wel een Christelijke vriendin. Geen grap.
Ik zou me als ik jou aansluiten bij een kerk (wel met jongeren natuurlijk)
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach, jij hebt er net iets minder last van
Het verschilt per geval natuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Christelijk gezin heh, de opvoedingquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar wees nou eerlijk, wie zou er voor hem beter aan voldoen aan zijn criteria dat een vroom, christenmeisje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, benzin needs to light the fuck up.
Ik meen het echt hoor.quote:
Nee, het lag aan mijn uiterlijk vermoed ik. Aan wil van mijn kant ontbrak het niet namelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Christelijk gezin heh, de opvoeding.
Ik heb nichten die tegen anticonceptie zijn omdat dat al moord is enzo. Zwaar genoeg lijkt me?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef kree het volgende:
Goedemiddag,
Laat ik maar even uit ervaring vertellen dat de meeste christenmeisjes niet zo vroom zijn als jullie denken.
Of je moet het in de hele zware hoek zoeken.
Komt wel heel wat meer bij kijken dan eenvoudig christenchickes scorenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wees nou eerlijk, wie zou er voor hem beter aan voldoen aan zijn criteria dat een vroom, christenmeisje?
[..]
Ik meen het echt hoor.
Hoeveel kinderen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nichten die tegen anticonceptie zijn omdat dat al moord is enzo. Zwaar genoeg lijkt me?
Naar mijn mening te zwaar, maar doelde meer op heloef zijn postquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nichten die tegen anticonceptie zijn omdat dat al moord is enzo. Zwaar genoeg lijkt me?
Ik heb toch ook niet gezegd eenvoudig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Komt wel heel wat meer bij kijken dan eenvoudig christenchickes scoren
Wat volgens mij zo makkelijk nog niet is. Integendeel denk ik.
Ik ben ook tegen anticonceptie, mood-killer dingen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow 5 kinderenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eentje heeft er 3, eentje 5, eentje is zwanger van haar eerste.
Mensen die hun eten posten op fbquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik post een plaatje op Facebook van mijn avondeten: pizza.
Vraagt me neefje: pizza?
En mijn gezicht stond zo:
Dus heb geantwoord: nee frikadellen.
Echt soms vraag ik me af of het wel familie is
Hij vindt er in elk geval wel meisjes met zijn mentaliteit wat betreft relaties.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat op facebook zettenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik post een plaatje op Facebook van mijn avondeten: pizza.
Vraagt me neefje: pizza?
En mijn gezicht stond zo:
Dus heb geantwoord: nee frikadellen.
Echt soms vraag ik me af of het wel familie is
Gezellig tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wow 5 kinderen
Dat is toch niet meer van deze tijd
Dat is wel waar. De pil is niet echt gezond of zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen anticonceptie, mood-killer dingen.
Lekker kindjes krijgen.
Dat is 90% van wat op facebook staat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat op facebook zettenJe snapt dat de nieuwswaarde nul is he
Eindelijk, iemand begrijpt het.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij vindt er in elk geval wel meisjes met zijn mentaliteit wat betreft relaties.
Multiple Personality Disorder?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef heloef het volgende:
Kinderen.
Ik had een leuk nichtje, maar die is nu verpest omdat ze teveel met een irritant kutkind omgaat.
Dat kutkind is trouwens ook mijn nichtje maar goed.
Uhuhquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat op facebook zettenJe snapt dat de nieuwswaarde nul is he
Ik ga naar mijn zusje toe om te etenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mensen die posten dat ze moe zijn en gaan slapen
Ik heb twee verschillende nichtjes. Zo moeilijk is het niet.quote:
Mijn theorie had ik leuker gevonden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb twee verschillende nichtjes. Zo moeilijk is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |