Of psychiater of psycholoog. Beetje praten met mensen, het overduidelijke uitlichten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet dan maar tandarts of ICT'er worden denk ik.
Veel te hard werken, de hele dag luisteren naar dat gehuil van anderen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Of psychiater of psycholoog. Beetje praten met mensen, het overduidelijke uitlichten.
Dat is dan 150 euro.
Ik word gewoon de nieuwe Keith Bakker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel te hard werken, de hele dag luisteren naar dat gehuil van anderen.![]()
Wordt investeringsbankier. Stort een land in faillisement. Vang daar belachelijk veel rente op. Koop aandelen kalashikov. Leun achterover terwijl het boze plebs de rest doet voor je.
17 en strak.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word gewoon de nieuwe Keith Bakker.
Me lekker vergrijpen aan strakke 17 jarige emotioneel labiele meisjes.
Bahquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
17 en strak.![]()
Dan zijn al 10 mannen je voor geweest jong.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet in elk geval nooit vuurwapens in huis krijgen want volgens mij ben ik een potentiële seriemoordenaar.
Echt he, ik zou bijna een Christelijke vriendin zoeken. Voor je het weet roer je in een flubberkut.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
17 en strak.![]()
Jaloers?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
17 en strak.![]()
Ach, jij hebt er net iets minder last vanquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt he, ik zou bijna een Christelijke vriendin zoeken. Voor je het weet roer je in een flubberkut.
Op mijn 17e was er nog niet in mijn kutje geroerd hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt he, ik zou bijna een Christelijke vriendin zoeken. Voor je het weet roer je in een flubberkut.
Jij moet trouwens wel een Christelijke vriendin. Geen grap.quote:
Maar daar zijn andere redenen voor; niet omdat je seks vies vindtquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn 17e was er nog niet in mijn kutje geroerd hoor.
En ik ben bepaald niet Christelijk.
Slechts de (overdreven) waarheid.quote:
Goed idee wel. Misschien even kijken bij de Christelijke Studentenvereniging hier.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Op wie in vredesnaam?quote:
Onzin, benzin needs to light the fuck up.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij moet trouwens wel een Christelijke vriendin. Geen grap.
Ik zou me als ik jou aansluiten bij een kerk (wel met jongeren natuurlijk)
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach, jij hebt er net iets minder last van
Het verschilt per geval natuurlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Christelijk gezin heh, de opvoedingquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar wees nou eerlijk, wie zou er voor hem beter aan voldoen aan zijn criteria dat een vroom, christenmeisje?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, benzin needs to light the fuck up.
Ik meen het echt hoor.quote:
Nee, het lag aan mijn uiterlijk vermoed ik. Aan wil van mijn kant ontbrak het niet namelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Christelijk gezin heh, de opvoeding.
Ik heb nichten die tegen anticonceptie zijn omdat dat al moord is enzo. Zwaar genoeg lijkt me?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:49 schreef kree het volgende:
Goedemiddag,
Laat ik maar even uit ervaring vertellen dat de meeste christenmeisjes niet zo vroom zijn als jullie denken.
Of je moet het in de hele zware hoek zoeken.
Komt wel heel wat meer bij kijken dan eenvoudig christenchickes scorenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wees nou eerlijk, wie zou er voor hem beter aan voldoen aan zijn criteria dat een vroom, christenmeisje?
[..]
Ik meen het echt hoor.
Hoeveel kinderen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nichten die tegen anticonceptie zijn omdat dat al moord is enzo. Zwaar genoeg lijkt me?
Naar mijn mening te zwaar, maar doelde meer op heloef zijn postquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nichten die tegen anticonceptie zijn omdat dat al moord is enzo. Zwaar genoeg lijkt me?
Ik heb toch ook niet gezegd eenvoudig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Komt wel heel wat meer bij kijken dan eenvoudig christenchickes scoren
Wat volgens mij zo makkelijk nog niet is. Integendeel denk ik.
Ik ben ook tegen anticonceptie, mood-killer dingen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow 5 kinderenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eentje heeft er 3, eentje 5, eentje is zwanger van haar eerste.
Mensen die hun eten posten op fbquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik post een plaatje op Facebook van mijn avondeten: pizza.
Vraagt me neefje: pizza?
En mijn gezicht stond zo:
Dus heb geantwoord: nee frikadellen.
Echt soms vraag ik me af of het wel familie is
Hij vindt er in elk geval wel meisjes met zijn mentaliteit wat betreft relaties.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat op facebook zettenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik post een plaatje op Facebook van mijn avondeten: pizza.
Vraagt me neefje: pizza?
En mijn gezicht stond zo:
Dus heb geantwoord: nee frikadellen.
Echt soms vraag ik me af of het wel familie is
Gezellig tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wow 5 kinderen
Dat is toch niet meer van deze tijd
Dat is wel waar. De pil is niet echt gezond of zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen anticonceptie, mood-killer dingen.
Lekker kindjes krijgen.
Dat is 90% van wat op facebook staat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat op facebook zettenJe snapt dat de nieuwswaarde nul is he
Eindelijk, iemand begrijpt het.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij vindt er in elk geval wel meisjes met zijn mentaliteit wat betreft relaties.
Multiple Personality Disorder?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef heloef het volgende:
Kinderen.
Ik had een leuk nichtje, maar die is nu verpest omdat ze teveel met een irritant kutkind omgaat.
Dat kutkind is trouwens ook mijn nichtje maar goed.
Uhuhquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat op facebook zettenJe snapt dat de nieuwswaarde nul is he
Ik ga naar mijn zusje toe om te etenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mensen die posten dat ze moe zijn en gaan slapen
Ik heb twee verschillende nichtjes. Zo moeilijk is het niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |