Ik heb toch ook niet gezegd eenvoudig.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Komt wel heel wat meer bij kijken dan eenvoudig christenchickes scoren
Wat volgens mij zo makkelijk nog niet is. Integendeel denk ik.
Ik ben ook tegen anticonceptie, mood-killer dingen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nichten die tegen anticonceptie zijn omdat dat al moord is enzo. Zwaar genoeg lijkt me?
Wow 5 kinderenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eentje heeft er 3, eentje 5, eentje is zwanger van haar eerste.
Mensen die hun eten posten op fbquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik post een plaatje op Facebook van mijn avondeten: pizza.
Vraagt me neefje: pizza?
En mijn gezicht stond zo:
Dus heb geantwoord: nee frikadellen.
Echt soms vraag ik me af of het wel familie is
Hij vindt er in elk geval wel meisjes met zijn mentaliteit wat betreft relaties.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij moet trouwens wel een Christelijke vriendin. Geen grap.
Ik zou me als ik jou aansluiten bij een kerk (wel met jongeren natuurlijk)
Dat op facebook zettenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik post een plaatje op Facebook van mijn avondeten: pizza.
Vraagt me neefje: pizza?
En mijn gezicht stond zo:
Dus heb geantwoord: nee frikadellen.
Echt soms vraag ik me af of het wel familie is
Gezellig tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wow 5 kinderen
Dat is toch niet meer van deze tijd
Dat is wel waar. De pil is niet echt gezond of zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen anticonceptie, mood-killer dingen.
Lekker kindjes krijgen.
Dat is 90% van wat op facebook staat.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat op facebook zettenJe snapt dat de nieuwswaarde nul is he
Eindelijk, iemand begrijpt het.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij vindt er in elk geval wel meisjes met zijn mentaliteit wat betreft relaties.
Multiple Personality Disorder?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef heloef het volgende:
Kinderen.
Ik had een leuk nichtje, maar die is nu verpest omdat ze teveel met een irritant kutkind omgaat.
Dat kutkind is trouwens ook mijn nichtje maar goed.
Uhuhquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat op facebook zettenJe snapt dat de nieuwswaarde nul is he
Ik ga naar mijn zusje toe om te etenquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mensen die posten dat ze moe zijn en gaan slapen
Ik heb twee verschillende nichtjes. Zo moeilijk is het niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |