Ik snap gewoon niet dat een tandarts zich gaat bemoeien met dat soort dingen en dan gaat zeiken over dat ik straks geen werk kan krijgen enzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Eens, wat een idioot dan. Wilde 'ie dat je tandarts zou gaan worden?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat een tandarts zich gaat bemoeien met dat soort dingen en dan gaat zeiken over dat ik straks geen werk kan krijgen enzo
Vraag het dan niet ofzo. Ik deed kortaf terug en nu doet mijn moeder kut tegen me omdat ik volgens haar onvriendelijk deed.
Mwah, ik kan begrijpen dat hij een praatje met je wil maken. Dat hoort er een beetje bij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat een tandarts zich gaat bemoeien met dat soort dingen en dan gaat zeiken over dat ik straks geen werk kan krijgen enzo
Vraag het dan niet ofzo. Ik deed kortaf terug en nu doet mijn moeder kut tegen me omdat ik volgens haar onvriendelijk deed.
Het zal niet makkelijk worden vermoedt ik ook zo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
dan gaat zeiken over dat ik straks geen werk kan krijgen enzo
Als dat zo is, ben ik ook nog puberaalquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry, ik ben puberaal denk ik. Het gaat vast ooit over.
Inderdaad, een beetje interesse tonen om niet als een zombie de ene na de andere patient af te werken (hihi), maar dan wel een beetje neutraal reageren. Anders dan mag die tandarts ook wel er in zakken, hij mag blij zijn dat 'ie Loka al mag oplichten met die achterlijke prijzen van tegenwoordig. Dan nog eens even oordelen terwijl ze zich al scheel betaalt voor een simpele controle of vullingquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik kan begrijpen dat hij een praatje met je wil maken. Dat hoort er een beetje bij.
Maar dat ie dan zo gaat lopen oordelen, slaat natuurlijk nergens op.
bullshitquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Planten? Doe het dan goed en gaat voor de witte sloper
Het gaat niet slechter worden dan wat ik nu doe. Mensen met een uitkering krijgen meer geld dan ik terwijl ik me toch best wel de pleuris werk daar.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het zal niet makkelijk worden vermoedt ik ook zo.
Hahahahaha ik hap nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het zal niet makkelijk worden vermoedt ik ook zo.
Die prijzen bij de tandarts slaan echt helemaal nergens op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:11 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje interesse tonen om niet als een zombie de ene na de andere patient af te werken (hihi), maar dan wel een beetje neutraal reageren. Anders dan mag die tandarts ook wel er in zakken, hij mag blij zijn dat 'ie Loka al mag oplichten met die achterlijke prijzen van tegenwoordig. Dan nog eens even oordelen terwijl ze zich al scheel betaalt voor een simpele controle of vulling
Hij heeft met een stokje ofzo tussen mijn tanden geprikt, geconcludeerd dat er net als altijd geen gaatjes te vinden zijn en gezegd dat ik beter moet poetsen. Er was dus niets wat ik zelf niet had kunnen bedenken aan dat hele consult en hij heeft alleen maar geholpen met het verzieken van mijn dag.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die prijzen bij de tandarts slaan echt helemaal nergens op.
"Wat voor tandenborstel gebruik je?"
Dat is dan 35 euro.
Dan moet je hem voor de lol een rekening sturen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft met een stokje ofzo tussen mijn tanden geprikt, geconcludeerd dat er net als altijd geen gaatjes te vinden zijn en gezegd dat ik beter moet poetsen. Er was dus niets wat ik zelf niet had kunnen bedenken aan dat hele consult en hij heeft alleen maar geholpen met het verzieken van mijn dag.
En wat kost dat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft met een stokje ofzo tussen mijn tanden geprikt, geconcludeerd dat er net als altijd geen gaatjes te vinden zijn en gezegd dat ik beter moet poetsen. Er was dus niets wat ik zelf niet had kunnen bedenken aan dat hele consult en hij heeft alleen maar geholpen met het verzieken van mijn dag.
"verpesten van humeur"-consult: 250 euro.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je hem voor de lol een rekening sturen.
"Hou je bek en ga aan het werk."quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
ik zou dan gewoon belachelijk teruf gaan doen
oh maar meneer tandarts ik heb wel een plan! Ik koop een leeuw en ga bij het circus
dan is die onzinnige small talk zo voorbij
Doet me denken aan die factuur van die ICTer die 500 euro vroeg na het met 3 klikken weer herstellen van het systeem.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"verpesten van humeur"-consult: 250 euro.
Damnquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Doet me denken aan die factuur van die ICTer die 500 euro vroeg na het met 3 klikken weer herstellen van het systeem.
Factuur:
3x klikken: 0,50
Weten waar te klikken: 499,50
quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Hahahahaha ik hap niet
Of telt dit als wel?
Ik moet dan maar tandarts of ICT'er worden denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Doet me denken aan die factuur van die ICTer die 500 euro vroeg na het met 3 klikken weer herstellen van het systeem.
Factuur:
3x klikken: 0,50
Weten waar te klikken: 499,50
Koop aandelen Kalashikov, gezien de huidige maatschappelijke onrust in de wereld.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet dan maar tandarts of ICT'er worden denk ik.
Goed plan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koop aandelen Kalashikov, gezien de huidige maatschappelijke onrust in de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |