SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan je ook maar beter even de binnenkant checken.
Wait, whúúúúúd?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is dat verhaal nou met Jofu en afzichtelijke objecten waar hij zijn dingetje in heeft geduwd?
Lama's zijn niet afzichtelijk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is dat verhaal nou met Jofu en afzichtelijke objecten waar hij zijn dingetje in heeft geduwd?
De M&M's of het M&M-pak?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb overigens deze gekocht:
[ afbeelding ]
Dus ik heb een brullie
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef arachide. het volgende:
Ja, Joof, dat zou ik ook zeggen. Ik zie telkens jou, spartelend en stikkend onder de rollen vet voor me.
Ja, blijf je ons nou teasen of kom je gewoon met het verhaal?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef arachide. het volgende:
Ja, Joof, dat zou ik ook zeggen. Ik zie telkens jou, spartelend en stikkend onder de rollen vet voor me.
Ik las stinkendquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef arachide. het volgende:
ja maar... ik wil graag egaal bruin wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kan toch je been inpakken of in de schaduw houden?
ssst..... dat is ook zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik dat dat je altijd met mij aan het flirten was c_a. Tegenvallertje weer dit.
Ow wachtquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef arachide. het volgende:
Joof deed wat heloef niet deed: een walvis neuken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, blijf je ons nou teasen of kom je gewoon met het verhaal?
Respectquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Joof deed wat heloef niet deed: een walvis neuken.
Is dat zo erg?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
op mijn eigen manier jou verzorgen hihaohihquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat ga je eraan doen dan?
Drinken halen voor me? En eten maken?
geen slaap, nacht doorhalen en drank..quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
Jofu, waarom heb je Jabba the Hut geneukt?
nou dan is het niet nodig hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
op mijn eigen manier jou verzorgen hihaohih
nee en nee
Als het maar lekker was tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
geen slaap, nacht doorhalen en drank..
He waaat? Noem eens wat leuks! Vanaf 26 juni ben ik compleet beschikbaar!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
Altijd lachen als Pinda er is
Wanneer gaan we weer meeten???
hmm nou oke, wil er wel iets voor terug hoor danquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou dan is het niet nodig hoor
Vanavond VIP shoppenKorting
Wat een goed ideequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
Als die meet niet doorgaat, misschien gewoon rustig een drankje pakken in Rotterdam zaterdag?
Als ik beter ben.
Ja dat leuke moeten we nog even verzinnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
He waaat? Noem eens wat leuks! Vanaf 26 juni ben ik compleet beschikbaar!
Kusje op je voorhoofd ok?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
hmm nou oke, wil er wel iets voor terug hoor dan
welke meetquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
Als die meet niet doorgaat, misschien gewoon rustig een drankje pakken in Rotterdam zaterdag?
Als ik beter ben.
hihi nou vooruit meidquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat leuke moeten we nog even verzinnen
Maar dat komt goed
[..]
Kusje op je voorhoofd ok?
Ik ben zaterdag misschien in rotterdam! Misschien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
Als ik beter ben.
Het stond ook nergens volgens mij, dus ik wist het niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van dit topic, in utrecht deze zaterdag. Maar daar zouden maar 4 mensen komen of iets.
Ja, maar ik breng het bescheiden door anderen mijn ideeën aan te laten dragen. Nog even en ik laat jou m'n fopjens posten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
Jouw ideeën zijn net zo goed als je eigen fopjens he?
Het heeft zo'n 2 weken in het topic gestaan en er is flink voor gebedeld. Maar veel mensen zeiden dat ze niet konden, met stomme smoesjes. Zoals een 1 year anniversary ofzo!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het stond ook nergens volgens mij, dus ik wist het niet.
Het heeft een poos in de OP gestaan en is een paar keer in het topic geroepen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het stond ook nergens volgens mij, dus ik wist het niet.
Rotterdam is wel beterquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van dit topic, in utrecht deze zaterdag. Maar daar zouden maar 4 mensen komen of iets.
THERE SHE BLOWS!! MAN THE HARPOON!! ARRRRGH!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan heb ik die twee weken wat anders zitten doen, volgens mij. Ik had namelijk wel gekundquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Het heeft zo'n 2 weken in het topic gestaan en er is flink voor gebedeld. Maar veel mensen zeiden dat ze niet konden, met stomme smoesjes. Zoals een 1 year anniversary ofzo!
Ja sterf toch effe lekker met je leven enzo man.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:14 schreef Mystikvm het volgende:
Dan heb ik die twee weken wat anders zitten doen, volgens mij. Ik had namelijk wel gekund
Nu niet meer, natuurlijk
Gaarne. Misschien wilt mono dan ook wel een drankje komen doen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
Op zich kan ik zaterdag wel, en misschien Snarf ook??? Dat zijn er dan al 2 meer
Zal ik het eens vragen aan der??
Zodat jij het van mij af kunt nemen? Dacht het niet!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ja sterf toch effe lekker met je leven enzo man.
Mono had niks te doen zei hij.... en Sinterklaas ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaarne. Misschien wilt mono dan ook wel een drankje komen doen.
Wat een fantastisch plan!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mono had niks te doen zei hij.... en Sinterklaas ook niet.
Die wilde bij mij komen BBQ-en zaterdag
Ik ben heel lief hoor, Rob. Kijk maar:quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
Rob las het en zei: ik hoef geen fokkers in mijn huis hoor.
Alleen Myr was welkom
Die altijd lief en rustig. Een echt muurbloempje enzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Rob las het en zei: ik hoef geen fokkers in mijn huis hoor.
Alleen Myr was welkom
Waarom koop je ze dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
Godver die M&M s kijken mij aan van: EET ME!!!!!
Maar ik mag niet
Ik wilde die Brulliequote:
Ja en hij heeft Myr al een keer gezien, en hij vond haar wel tofquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die altijd lief en rustig. Een echt muurbloempje enzo.
deze krijg je erbij:quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je krijgt er toch een voetbal-M&M bij ofzo?
Ik weet niet of het normaal is, maar ik maakte ze met mondwater schoon.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde die Brullie
[..]
Ja en hij heeft Myr al een keer gezien, en hij vond haar wel tof
We hadden het over balletjes![]()
Myr vraagje... hoe hield jij je balletjes schoon die je niet inhad? Echt als ik dat doosje open doe... dan bah
hey dat is een goed planquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet of het normaal is, maar ik maakte ze met mondwater schoon.
Nu verwacht ik wel een foto van jou met dat ding op je kop.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
deze krijg je erbij:
[ afbeelding ]
hahaha ja ik verwachte al dat je dat zou vragenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef twi het volgende:
[..]
Nu verwacht ik wel een foto van jou met dat ding op je kop.
Ja hey kap eens!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
er kot allemaal pus uit mijn kniewond
ow jammer... wilde je net een foto sturenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hey kap eens!!
Zit verdomme te lunchen!
Doe je toch nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow jammer... wilde je net een foto sturen
druipende vrouwenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
er kot allemaal pus uit mijn kniewond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet dat de randjes al aan het genezen zijnNou ja genezen, korstjes
Maar in het midden
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2012 13:32:02 ]
Werkt dat met alles zo dat als ik je uitdaag dat je het dan doet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daag me niet uit he
Ik doe het hoor
Ik doe bijna alles jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Werkt dat met alles zo dat als ik je uitdaag dat je het dan doet?
Kom maar op
ja doe ik nu ook, doet ook geen pijn ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef rival het volgende:
oh gewoon ff laten luchten, is zo weer over.... watje
Laat je vanavond de drank staanquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe bijna alles ja
ow wacht nu sta je weer bovenaan, je weet wat dat betekend he
Ja vanavond wel, vrijdag gaan we loesoe!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat je vanavond de drank staan
* ook_gek flauw valt
ze zou het echt nog doen ook...quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daag me niet uit he
Ik doe het hoor
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb de wond drooggedeptis dat alles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet dat de randjes al aan het genezen zijnNou ja genezen, korstjes
Maar in het middenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ja dat is allesquote:
Hoe moet ik het dan brengen zodat je de toorn van je man trotseert?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet maar met weddenschappen doe ik veel
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
wacht ik heb iets gemist...
wie heeft jofudinges gedaan?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik vind hem ook nogal me vallen jaquote:
ik ben enigzins bekend met jouw knien ja, maar jij had het over vleeswond en allesquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is alles
Nou ja, ik heb niet zo grote knie, maar het is dus over mijn hele knie
Hij is nu lekker aan het luchten....
Die is afzichtelijk genoeg om weer gaaf te zijnquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
deze krijg je erbij:
[ afbeelding ]
nee joh geen vleeswondquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ben enigzins bekend met jouw knien ja, maar jij had het over vleeswond en alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |