SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan je ook maar beter even de binnenkant checken.
Wait, whúúúúúd?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is dat verhaal nou met Jofu en afzichtelijke objecten waar hij zijn dingetje in heeft geduwd?
Lama's zijn niet afzichtelijk!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:02 schreef Mystikvm het volgende:
Wat is dat verhaal nou met Jofu en afzichtelijke objecten waar hij zijn dingetje in heeft geduwd?
De M&M's of het M&M-pak?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb overigens deze gekocht:
[ afbeelding ]
Dus ik heb een brullie
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef arachide. het volgende:
Ja, Joof, dat zou ik ook zeggen. Ik zie telkens jou, spartelend en stikkend onder de rollen vet voor me.
Ja, blijf je ons nou teasen of kom je gewoon met het verhaal?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef arachide. het volgende:
Ja, Joof, dat zou ik ook zeggen. Ik zie telkens jou, spartelend en stikkend onder de rollen vet voor me.
Ik las stinkendquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef arachide. het volgende:
ja maar... ik wil graag egaal bruin wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kan toch je been inpakken of in de schaduw houden?
ssst..... dat is ook zoquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik dat dat je altijd met mij aan het flirten was c_a. Tegenvallertje weer dit.
Ow wachtquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef arachide. het volgende:
Joof deed wat heloef niet deed: een walvis neuken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, blijf je ons nou teasen of kom je gewoon met het verhaal?
Respectquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Joof deed wat heloef niet deed: een walvis neuken.
Is dat zo erg?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
op mijn eigen manier jou verzorgen hihaohihquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat ga je eraan doen dan?
Drinken halen voor me? En eten maken?
geen slaap, nacht doorhalen en drank..quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
Jofu, waarom heb je Jabba the Hut geneukt?
nou dan is het niet nodig hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
op mijn eigen manier jou verzorgen hihaohih
nee en nee
Als het maar lekker was tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
geen slaap, nacht doorhalen en drank..
He waaat? Noem eens wat leuks! Vanaf 26 juni ben ik compleet beschikbaar!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
Altijd lachen als Pinda er is
Wanneer gaan we weer meeten???
hmm nou oke, wil er wel iets voor terug hoor danquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou dan is het niet nodig hoor
Vanavond VIP shoppenKorting
Wat een goed ideequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
Als die meet niet doorgaat, misschien gewoon rustig een drankje pakken in Rotterdam zaterdag?
Als ik beter ben.
Ja dat leuke moeten we nog even verzinnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
He waaat? Noem eens wat leuks! Vanaf 26 juni ben ik compleet beschikbaar!
Kusje op je voorhoofd ok?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
hmm nou oke, wil er wel iets voor terug hoor dan
welke meetquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
Als die meet niet doorgaat, misschien gewoon rustig een drankje pakken in Rotterdam zaterdag?
Als ik beter ben.
hihi nou vooruit meidquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat leuke moeten we nog even verzinnen
Maar dat komt goed
[..]
Kusje op je voorhoofd ok?
Ik ben zaterdag misschien in rotterdam! Misschien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
Als ik beter ben.
Het stond ook nergens volgens mij, dus ik wist het niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van dit topic, in utrecht deze zaterdag. Maar daar zouden maar 4 mensen komen of iets.
Ja, maar ik breng het bescheiden door anderen mijn ideeën aan te laten dragen. Nog even en ik laat jou m'n fopjens posten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
Jouw ideeën zijn net zo goed als je eigen fopjens he?
Het heeft zo'n 2 weken in het topic gestaan en er is flink voor gebedeld. Maar veel mensen zeiden dat ze niet konden, met stomme smoesjes. Zoals een 1 year anniversary ofzo!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het stond ook nergens volgens mij, dus ik wist het niet.
Het heeft een poos in de OP gestaan en is een paar keer in het topic geroepen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het stond ook nergens volgens mij, dus ik wist het niet.
Rotterdam is wel beterquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van dit topic, in utrecht deze zaterdag. Maar daar zouden maar 4 mensen komen of iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |