op mijn eigen manier jou verzorgen hihaohihquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat ga je eraan doen dan?
Drinken halen voor me? En eten maken?
geen slaap, nacht doorhalen en drank..quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:05 schreef Barbusse het volgende:
Jofu, waarom heb je Jabba the Hut geneukt?
nou dan is het niet nodig hoorquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
op mijn eigen manier jou verzorgen hihaohih
nee en nee
Als het maar lekker was tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
geen slaap, nacht doorhalen en drank..
He waaat? Noem eens wat leuks! Vanaf 26 juni ben ik compleet beschikbaar!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
Altijd lachen als Pinda er is
Wanneer gaan we weer meeten???
hmm nou oke, wil er wel iets voor terug hoor danquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou dan is het niet nodig hoor
Vanavond VIP shoppenKorting
Wat een goed ideequote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
Als die meet niet doorgaat, misschien gewoon rustig een drankje pakken in Rotterdam zaterdag?
Als ik beter ben.
Ja dat leuke moeten we nog even verzinnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
He waaat? Noem eens wat leuks! Vanaf 26 juni ben ik compleet beschikbaar!
Kusje op je voorhoofd ok?quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
hmm nou oke, wil er wel iets voor terug hoor dan
welke meetquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
Als die meet niet doorgaat, misschien gewoon rustig een drankje pakken in Rotterdam zaterdag?
Als ik beter ben.
hihi nou vooruit meidquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat leuke moeten we nog even verzinnen
Maar dat komt goed
[..]
Kusje op je voorhoofd ok?
Ik ben zaterdag misschien in rotterdam! Misschien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
Als ik beter ben.
Het stond ook nergens volgens mij, dus ik wist het niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van dit topic, in utrecht deze zaterdag. Maar daar zouden maar 4 mensen komen of iets.
Ja, maar ik breng het bescheiden door anderen mijn ideeën aan te laten dragen. Nog even en ik laat jou m'n fopjens posten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
Jouw ideeën zijn net zo goed als je eigen fopjens he?
Het heeft zo'n 2 weken in het topic gestaan en er is flink voor gebedeld. Maar veel mensen zeiden dat ze niet konden, met stomme smoesjes. Zoals een 1 year anniversary ofzo!quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het stond ook nergens volgens mij, dus ik wist het niet.
Het heeft een poos in de OP gestaan en is een paar keer in het topic geroepen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 13:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het stond ook nergens volgens mij, dus ik wist het niet.
Rotterdam is wel beterquote:Op woensdag 23 mei 2012 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van dit topic, in utrecht deze zaterdag. Maar daar zouden maar 4 mensen komen of iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |