Weet je dat zekerquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan is het diefstal, met een knuppel bewerken kan ik nog via de verzekering regelen
Ja, heb het al bekeken namelijkquote:
Curator? Watte?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Net gebeld door uwv, die gast probeert ons alsnog te naaien door onze gegevens niet door te geven aan de curator, gelukkig hebben we dat zelf wel gedaan
Teringquote:
Ik wacht al een tijdje op salaris en die gast is vorige week failliet verklaardquote:
Hij heeft hem zogenaamd verkocht, waarschijnlijk aan een vriend van hem, want ik zag hem vorige week nog rijden, en naar eigen zeggen is ie vorige maand al verkochtquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering. Kans is overigens groot dat die slk onder de hamer gaat.
Oeh, voor een mooi prijsje een slk op de kop tikken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering. Kans is overigens groot dat die slk onder de hamer gaat.
Ik denk niet dat de curator achterlijk isquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oeh, voor een mooi prijsje een slk op de kop tikken.Hebben jullie meer info?
Meh, dikke kans dat je naar je centen kunt fluiten danquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht al een tijdje op salaris en die gast is vorige week failliet verklaard
Dat is dan wel weer kutjequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de curator achterlijk is.
Nee, hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, dikke kans dat je naar je centen kunt fluiten dan
Ik hoop het voor hem!quote:
Ehh niet dusquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, dikke kans dat je naar je centen kunt fluiten dan
Dit dusquote:
Tot 14 weken betalen ze terug. Of 13, zoiets.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Mijn ervaringen met het UWV stemmen niet hoopvolMaar dat had dan ook niks met achterstallig loon te maken
tot 13 kan je het claimenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot 14 weken betalen ze terug. Of 13, zoiets.
Ah zo. Dat wist ik nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot 14 weken betalen ze terug. Of 13, zoiets.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:28 schreef Barbusse het volgende:
Hmmm....dit moet een foutje zijn. Zo niet, issie bij deze verkocht![]()
http://www.autotradermalt(...)Home&ma=Aston+Martin
ik ga nergens heenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me Mac in de tuin zetten denk ik
En dan lekker de Sims spelen ofzo
8k voor een 2006 Vantagequote:
Als je naar de contact details kijkt, weet je al dat het een grap isquote:
Ohquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je naar de contact details kijkt, weet je al dat het een grap is
Jammer he? Ik zag mezelf al over de boulevard rollen, 5 m/ph zodat iedereen me kon zien.quote:
okequote:
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jammer he? Ik zag mezelf al over de boulevard rollen, 5 m/ph zodat iedereen me kon zien.
Ik heb nooit echt problemen gehad. Toen het bedrijf waar ik werkte failliet ging moest ik aantonen waar ik recht op had. Dat was toen 2 maanden loon, bonus, en 26 vakantie dagen. Nou dat klopte allemaal en toen kwam het.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Mijn ervaringen met het UWV stemmen niet hoopvolMaar dat had dan ook niks met achterstallig loon te maken
En ik kan ook alles aantonenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt problemen gehad. Toen het bedrijf waar ik werkte failliet ging moest ik aantonen waar ik recht op had. Dat was toen 2 maanden loon, bonus, en 26 vakantie dagen. Nou dat klopte allemaal en toen kwam het.
Nou meneer "ook_gek" we gaan zo snel mogelijk het geld overnamen. 25% binnen 2 weken en de afrekening van 75% zal spoedig volgen. Uhm wat is spoedig? Ja tussen de 6 en 8 weken. Uhm sorry?
Maar uit eindelijk kreeg ik alles binnen 4 weken. Netjes afgehandeld. En toen dacht 5 maanden volledig door betaald en toen pas 75% van mijn laatste loon.
Na 3 maanden had ik sollicitatie plicht. Stelde ook niks voor want moest bedrijfsnamen opschrijven en dat geloofde ze
ik snapte toen wel waarom er zoveel mensen in de uitkering zaten, zo makkelijk was dat.
Ik heb het 2x mee gemaakt. En gelukkig had ik zeer goed contact met de eigenaren. En die hebben toen wel alles netjes door gegeven aan het UWV. Dat helpt ook heel erg natuurlijk.quote:
Altijd leuk ja, lekker uitkering trekken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb het 2x mee gemaakt. En gelukkig had ik zeer goed contact met de eigenaren. En die hebben toen wel alles netjes door gegeven aan het UWV. Dat helpt ook heel erg natuurlijk.
Alleen die 75% uitbetaling vind ik debiel lang duren voor ze die uitbetalen.
Wat wel leuk is trouwens, als je in de uitkering zit krijg je gewoon vakantie dagen![]()
En als je dan een baan hebt gevonden krijg je al je vakantie dagen uitbetaald en opgebouwde vakantie geldvolslagen debiel vind ik dat!
Gelukkig was ik in begin zomer werkloos. Dus lekker terrasje gezeten! En 1x in de 2 weken moest ik naar werk.nl voor een gesprekje. Was prima uit te houden.
Ik vond het maar vernederende verveling, meer niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Altijd leuk ja, lekker uitkering trekken.
Ik ook niet, zolang ik mijn armen en benen kan bewegen weiger ik.quote:
Dit dusquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook niet, zolang ik mijn armen en benen kan bewegen weiger ik.
Ook toen ik een paar maanden niets kon vinden en thuis moest zitten.
Ja, maar er zullen toch echt rekeningen betaald moeten wordenquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook niet, zolang ik mijn armen en benen kan bewegen weiger ik.
Ook toen ik een paar maanden niets kon vinden en thuis moest zitten.
Ik heb het toch ook niet over jou...?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vond het maar vernederende verveling, meer niet.
over mijquote:
jeetje, chagrijnig ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |