Weet je dat zekerquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan is het diefstal, met een knuppel bewerken kan ik nog via de verzekering regelen
Ja, heb het al bekeken namelijkquote:
Curator? Watte?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Net gebeld door uwv, die gast probeert ons alsnog te naaien door onze gegevens niet door te geven aan de curator, gelukkig hebben we dat zelf wel gedaan
Teringquote:
Ik wacht al een tijdje op salaris en die gast is vorige week failliet verklaardquote:
Hij heeft hem zogenaamd verkocht, waarschijnlijk aan een vriend van hem, want ik zag hem vorige week nog rijden, en naar eigen zeggen is ie vorige maand al verkochtquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering. Kans is overigens groot dat die slk onder de hamer gaat.
Oeh, voor een mooi prijsje een slk op de kop tikken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tering. Kans is overigens groot dat die slk onder de hamer gaat.
Ik denk niet dat de curator achterlijk isquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oeh, voor een mooi prijsje een slk op de kop tikken.Hebben jullie meer info?
Meh, dikke kans dat je naar je centen kunt fluiten danquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht al een tijdje op salaris en die gast is vorige week failliet verklaard
Dat is dan wel weer kutjequote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de curator achterlijk is.
Nee, hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, dikke kans dat je naar je centen kunt fluiten dan
Ik hoop het voor hem!quote:
Ehh niet dusquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, dikke kans dat je naar je centen kunt fluiten dan
Dit dusquote:
Tot 14 weken betalen ze terug. Of 13, zoiets.quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:24 schreef Barbusse het volgende:
Mijn ervaringen met het UWV stemmen niet hoopvolMaar dat had dan ook niks met achterstallig loon te maken
tot 13 kan je het claimenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot 14 weken betalen ze terug. Of 13, zoiets.
Ah zo. Dat wist ik nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot 14 weken betalen ze terug. Of 13, zoiets.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:28 schreef Barbusse het volgende:
Hmmm....dit moet een foutje zijn. Zo niet, issie bij deze verkocht![]()
http://www.autotradermalt(...)Home&ma=Aston+Martin
ik ga nergens heenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me Mac in de tuin zetten denk ik
En dan lekker de Sims spelen ofzo
8k voor een 2006 Vantagequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |