quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:29 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb ook nooit aan me spaargeld hoeven zitten. Sterker nog, die heb ik goed kunnen verhogen.
Ik heb tijdens die maanden nooit zwart gewerkt, dat vind ik namelijk echt niet kunnen!
Helaas denken veel mensen daar anders over!
Nee. Je weet heel goed dat ik het niet over jou had.quote:
Zomer depressie?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een baaldag waarop ik mijn leven even haat enzo.
Alweer maanden geleden dat ik me zo kut voelde.
Ik heb er echt geen zin meer in.
Kutweer, en kutmensen hier die commentaar hebben op mijn leven terwijl ik ook alleen maar mijn best doe.quote:
QFT.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:51 schreef twi het volgende:
Gewoon allemaal doodmaken, dan heb je geen last meer van ze. Stomme mensen ook altijd.
Ach, dat vond ik makkelijk wennen. Krijg regelmatig allerlei kritiek of wordt uitgescholden. Gewoon blijven lachen en doorgaan met je leven.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kutweer, en kutmensen hier die commentaar hebben op mijn leven terwijl ik ook alleen maar mijn best doe.
HET IS WORD ZONDER T, WANT IK, STOMME KUTKNEUS!quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
QFT.
[..]
Ach, dat vond ik makkelijk wennen. Krijg regelmatig allerlei kritiek of wordt uitgescholden. Gewoon blijven lachen en doorgaan met je leven.
Ik ben trouwens een beetje verbrand nu.
Klanten op werk.quote:
Ik heb niet 8 jaar over mijn studie gedaan om te leren spellen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
HET IS WORD ZONDER T, WANT IK, STOMME KUTKNEUS!
Vindt je dergelijke triviale dingen vaak belangrijk in je leven?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
HET IS WORD ZONDER T, WANT IK, STOMME KUTKNEUS!
Nee, ik zag een heel klein onzinnig foutje als aangrijpingspunt om zijn opmerking dat hij vaak uitgescholden wordt uit zijn verband te trekken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vindt je dergelijke triviale dingen vaak belangrijk in je leven?
wat doe je dan? Dacht dat je docent was?quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klanten op werk.
[..]
Ik heb niet 8 jaar over mijn studie gedaan om te leren spellen.
ow godquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vindt je dergelijke triviale dingen vaak belangrijk in je leven?
Dat is een stukje professionaliteit he.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef twi het volgende:
Kaneelstokje blijft altijd beleefd
[..]
Nee, ik zag een heel klein onzinnig foutje als aangrijpingspunt om zijn opmerking dat hij vaak uitgescholden wordt uit zijn verband te trekken.
Docent in opleiding, ben het nog niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat doe je dan? Dacht dat je docent was?
Oh, en het is "Vind je"...quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:00 schreef twi het volgende:
Nee, ik zag een heel klein onzinnig foutje als aangrijpingspunt om zijn opmerking dat hij vaak uitgescholden wordt uit zijn verband te trekken.
Die waar ik mee moet samenleven had ik echt niet gemogen als het geen familie was geweestquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:51 schreef twi het volgende:
Gewoon allemaal doodmaken, dan heb je geen last meer van ze. Stomme mensen ook altijd.
Op je leven of over het eventuele feit dat je je tandjes slecht poetst?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die waar ik mee moet samenleven had ik echt niet gemogen als het geen familie was geweest
En zelfs de fucking tandarts heeft commentaar op mijn leven.
Op m'n leven, mijn studie-overstap enzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 16:04 schreef twi het volgende:
[..]
Op je leven of over het eventuele feit dat je je tandjes slecht poetst?
Dat zeg ik ook nietquote:
Eens, wat een idioot dan. Wilde 'ie dat je tandarts zou gaan worden?quote:Op woensdag 23 mei 2012 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op m'n leven, mijn studie-overstap enzo
Wat heeft die idioot daar nu weer mee te maken.
Planten? Doe het dan goed en gaat voor de witte sloperquote:Op woensdag 23 mei 2012 15:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die geen 150 planten op zolder hebben of helpen met knippen bij mensen die dat wel hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |