Waar het allemaal begon voor de JAKHALSquote:
Was hij die cameraman.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Waar het allemaal begon voor de JAKHALS
Hij schommelt echt flinkquote:Op maandag 21 mei 2012 21:26 schreef Doublepain het volgende:
wtf valt me nu pas op dat Johan zo dik is
D?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:29 schreef Evertjan het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/05/how-black-is-jack2/
moet je de VI oranje afleveringen is terug kijkenquote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke aflevering zowat![]()
Valt me nu pas op
Zo achter elkaar gezet valt het mij ook pas op... Krijg af en toe het idee dat ik naar beelden van jaren geleden zit te kijken.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Elke aflevering zowat![]()
Valt me nu pas op
iddquote:Op maandag 21 mei 2012 21:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een heerlijke compilatie, ik lach me rot
Dat zag ik nu ook jaquote:Op maandag 21 mei 2012 21:49 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Die gozer achter Johan Derksen helemaal zo van
haha ja idd.quote:Op maandag 21 mei 2012 21:49 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Die gozer achter Johan Derksen helemaal zo van
quote:Op maandag 21 mei 2012 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kreeg ik als DM van Johannes_Vermeer
Oh, Mr Bigstar stuurt mij geen DM'tjes meer? Voelt ie zich op zijn pik getrapt?quote:Op maandag 21 mei 2012 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kreeg ik als DM van Johannes_Vermeer
huhw what?quote:Op maandag 21 mei 2012 22:00 schreef frensje het volgende:
arme directeur, nu zijn paradepaardje kwijt aan 4
VI-oranje gaat nu toch op 4 uitgezonden wordenquote:
Tiesquote:Op maandag 21 mei 2012 22:20 schreef Ties02 het volgende:
Ik kijk nu seizoenscompilatie deel 3, genieten
Dat mag ik toch hopen van niet! Hoop dat de opzet gewoon hetzelfde blijft, enige wat veranderd is de zender en dat er maar 1 uitzending per dag is.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:38 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik heb deze compilatie eerder gezien..![]()
Wel jammer dat VI Oranje naar 4 gaat, krijgen we om de 10 minuten weer reclame
1 uitzending!?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
en dat er maar 1 uitzending per dag is.
Jammer, was echt goud.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 00:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep alleen na de wedstrijden dit keer.
Hij zegt in het begin toch ook "jaaroverzicht van 2011"?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het viel me op dat die filmpjes van Wilfred in de winter waren opgenomen.
Ik hoop het! Ik zit wel te wachten nu al op "neuk jij de lampenkappen nog van het plafond dan?"quote:Op dinsdag 22 mei 2012 01:03 schreef DrDentz het volgende:
Krijgen we volgende keer een compilatie over 2012?
Ik doe mee!quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de VI Hooligans in de EK pool subleages gezet.
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/overzicht
Om te voorkomen dat allerlei Mr Nobodys zich zouden aanmelden zit er een wachtwoord op: bigstar
Voel je je een VI Hooligan en wil je in een onderlinge competitie meedingen naar de titel beste EK voorspeller, meld je dan aan bij de VI Hooliguns en zet een score neer waar die 3FM-boys en andere subleagues de hik van krijgen.
Alleen nobodies die geen verstand hebben van voetbal winnen de voetbalpool, Wilfred.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 04:38 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb de VI Hooligans in de EK pool subleages gezet.
http://sport.fok.nl/ekpool/subleagues/overzicht
Om te voorkomen dat allerlei Mr Nobodys zich zouden aanmelden zit er een wachtwoord op: bigstar
Voel je je een VI Hooligan en wil je in een onderlinge competitie meedingen naar de titel beste EK voorspeller, meld je dan aan bij de VI Hooliguns en zet een score neer waar die 3FM-boys en andere subleagues de hik van krijgen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:33 schreef BobW het volgende:
Vanavond Gijpie bij DWDD. Is toch heerlijk man, beetje over je boek praten met Matthijsje
Gijp zei vorige week nog dat ie nooit aan gaat schuiven bij programma's als DWDD en P&Wquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:33 schreef BobW het volgende:
Vanavond Gijpie bij DWDD. Is toch heerlijk man, beetje over je boek praten met Matthijsje
Ik ga de titel overigens niet ophalen. Ik laat mij niet verleiden om bij dat stelletje aangeklede apen aan te schuiven.quote:Gefeliciteerd! Je doet mee aan de subleague 'VI Hooligans'.
Serieus?quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:33 schreef BobW het volgende:
Dan heb je niet goed geluisterd. Hij vindt dat mannen als Frenk van der Linden, Jan Mulder etc. pretenderen overal verstand van hebben en dus overal een mening over hebben. Hij wil niet als tafelheer optreden of als 'clown'. Hij wil ook niet als voetbaldeskundige aanschuiven, want dat doet ie al bij VI. Ter promotie van dit boek schuift ie dus wel aan, want dat gaat over Gijp zelf. Leuk, vanavond weer eens DWDD kijken dus.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gijp zei vorige week nog dat ie nooit aan gaat schuiven bij programma's als DWDD en P&W
Jaja,quote:
quote:Te gast in de uitzending van dinsdag 22 mei zijn: Tofik Dibi, René van der Gijp. Muziek is er in DWDD Recordings van Giovanca en Henny Vrienten, maar óók van The Phantom Four & The Arguido, tafeldame is Claudia de Breij.
Dat P&W topic en de reacties van de vaste posters daarquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:21 schreef Caland het volgende:
Dat wordt vanavond het DWDD topic crashen dus. Jammer dat twee strijders ontbreken.
Dit soort uitspraken kun je beter ondergronds houden, je weet dat iedereen meeleest.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:21 schreef Caland het volgende:
Dat wordt vanavond het DWDD topic crashen dus. Jammer dat twee strijders ontbreken.
Vanaf 19:20 komen de VI Hooligans in actie. Kunnen we alvast inzingen bij de warming-up.quote:
Sowieso de mod van Film & TV.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken kun je beter ondergronds houden, je weet dat iedereen meeleest.
Al mijn reactie's werden verwijderdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Oké, Rensie, bedankt jongen, je hebt je weer bewezen.
Zoals het een ware VI-Hooligan betaamt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al mijn reactie's werden verwijderd
Het programma dan hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:26 schreef Eenskijken het volgende:
sbs zender zegt dat het al begon om 19.30? wtf
Begin van het EK episodequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
waarom hebben ze zo veel tijd nodig om te voor beschouwen?
Een reactie van mij trouwens ook, en ik zei alleen: 'Laat gaan joh, Rensie'quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al mijn reactie's werden verwijderd
Dat vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Een reactie van mij trouwens ook, en ik zei alleen: 'Laat gaan joh, Rensie'
Ik waardeer je steun enorm. Helaas is de ME daar onverbeterlijker en hebben ze geen oog voor de liefde voor het vak.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Een reactie van mij trouwens ook, en ik zei alleen: 'Laat gaan joh, Rensie'
Is het enige programma op SBS wat nog kijkers trekt dus dat moet je zoveel mogelijk uitbuitenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
waarom hebben ze zo veel tijd nodig om te voor beschouwen?
Ik denk dat onze VI vriend de Mol niet blij is met zijn nieuwe zendertje haha.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Is het enige programma op SBS wat nog kijkers trekt dus dat moet je zoveel mogelijk uitbuiten
En Gijp in het beginstukjequote:
Heerlijk man, niks mis meequote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:33 schreef ZeeOtter het volgende:
Wat is het wachtwoord van de subleage Vi Hooligans?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:33 schreef ZeeOtter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behoorlijk kinderachtig van Jan en Henk. Ik kan mij heel goed voorstellen hoe Gijp zich voelde op dat moment.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:14 schreef DrDentz het volgende:
Jan Mulder en Henk Spaan hebben in opdracht van Black Jack onze Gijpie tot wanhoop gedreven door hem niet te groeten en hem zich zodanig ongemakkelijk te laten voelen dat hij een paniekaanval kreeg.
Maaskant is een vies mannetje. Ging bij NAC al vreemd met de vrouw van Zwaanswijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Robert Maaskant wordt de nieuwe trainer van FC Groningen.
Nou jongens, zeg het maar!
Wat is dat voor ventje joh die ZeeOtter, waar hebben jullie die vandaan gehaald?quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:33 schreef ZeeOtter het volgende:
Hahahah inderdaad.quote:
Gisteren zei Gijpie nog dat ie even geen lezinkjes meer geeft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:35 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hahahah inderdaad.Wat een kerel.
Binnenkort toch maar eens met m'n werkgever er over hebben dat wij ook zo'n avond moeten hebben met VI.
Die raaskallende demagoog Mulder zal wel de nodige inkomsten zijn misgelopen toen iedereen Gijpie wilde ipv hem. Gijp negerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gisteren zei Gijpie nog dat ie even geen lezinkjes meer geeft.
Haha waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:14 schreef baggerbaas het volgende:
Nederland is helemaal oranje zojuist in het 6-uurjournaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |