Zoals het een ware VI-Hooligan betaamt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al mijn reactie's werden verwijderd
Het programma dan hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:26 schreef Eenskijken het volgende:
sbs zender zegt dat het al begon om 19.30? wtf
Begin van het EK episodequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
waarom hebben ze zo veel tijd nodig om te voor beschouwen?
Een reactie van mij trouwens ook, en ik zei alleen: 'Laat gaan joh, Rensie'quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al mijn reactie's werden verwijderd
Dat vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Een reactie van mij trouwens ook, en ik zei alleen: 'Laat gaan joh, Rensie'
Ik waardeer je steun enorm. Helaas is de ME daar onverbeterlijker en hebben ze geen oog voor de liefde voor het vak.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Een reactie van mij trouwens ook, en ik zei alleen: 'Laat gaan joh, Rensie'
Is het enige programma op SBS wat nog kijkers trekt dus dat moet je zoveel mogelijk uitbuitenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
waarom hebben ze zo veel tijd nodig om te voor beschouwen?
Ik denk dat onze VI vriend de Mol niet blij is met zijn nieuwe zendertje haha.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Is het enige programma op SBS wat nog kijkers trekt dus dat moet je zoveel mogelijk uitbuiten
En Gijp in het beginstukjequote:
Heerlijk man, niks mis meequote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:33 schreef ZeeOtter het volgende:
Wat is het wachtwoord van de subleage Vi Hooligans?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:33 schreef ZeeOtter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behoorlijk kinderachtig van Jan en Henk. Ik kan mij heel goed voorstellen hoe Gijp zich voelde op dat moment.quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:14 schreef DrDentz het volgende:
Jan Mulder en Henk Spaan hebben in opdracht van Black Jack onze Gijpie tot wanhoop gedreven door hem niet te groeten en hem zich zodanig ongemakkelijk te laten voelen dat hij een paniekaanval kreeg.
Maaskant is een vies mannetje. Ging bij NAC al vreemd met de vrouw van Zwaanswijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 11:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Robert Maaskant wordt de nieuwe trainer van FC Groningen.
Nou jongens, zeg het maar!
Wat is dat voor ventje joh die ZeeOtter, waar hebben jullie die vandaan gehaald?quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:33 schreef ZeeOtter het volgende:
Hahahah inderdaad.quote:
Gisteren zei Gijpie nog dat ie even geen lezinkjes meer geeft.quote:Op woensdag 23 mei 2012 15:35 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hahahah inderdaad.Wat een kerel.
Binnenkort toch maar eens met m'n werkgever er over hebben dat wij ook zo'n avond moeten hebben met VI.
Die raaskallende demagoog Mulder zal wel de nodige inkomsten zijn misgelopen toen iedereen Gijpie wilde ipv hem. Gijp negerenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gisteren zei Gijpie nog dat ie even geen lezinkjes meer geeft.
Haha waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:14 schreef baggerbaas het volgende:
Nederland is helemaal oranje zojuist in het 6-uurjournaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |