Sowieso de mod van Film & TV.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken kun je beter ondergronds houden, je weet dat iedereen meeleest.
Al mijn reactie's werden verwijderdquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Oké, Rensie, bedankt jongen, je hebt je weer bewezen.
Zoals het een ware VI-Hooligan betaamt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al mijn reactie's werden verwijderd
Het programma dan hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:26 schreef Eenskijken het volgende:
sbs zender zegt dat het al begon om 19.30? wtf
Begin van het EK episodequote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
waarom hebben ze zo veel tijd nodig om te voor beschouwen?
Een reactie van mij trouwens ook, en ik zei alleen: 'Laat gaan joh, Rensie'quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al mijn reactie's werden verwijderd
Dat vind ik geen goede opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar zit.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Een reactie van mij trouwens ook, en ik zei alleen: 'Laat gaan joh, Rensie'
Ik waardeer je steun enorm. Helaas is de ME daar onverbeterlijker en hebben ze geen oog voor de liefde voor het vak.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:47 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Een reactie van mij trouwens ook, en ik zei alleen: 'Laat gaan joh, Rensie'
Is het enige programma op SBS wat nog kijkers trekt dus dat moet je zoveel mogelijk uitbuitenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 20:28 schreef Eenskijken het volgende:
waarom hebben ze zo veel tijd nodig om te voor beschouwen?
Ik denk dat onze VI vriend de Mol niet blij is met zijn nieuwe zendertje haha.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 21:46 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Is het enige programma op SBS wat nog kijkers trekt dus dat moet je zoveel mogelijk uitbuiten
En Gijp in het beginstukjequote:
Heerlijk man, niks mis meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |