Hm, dat klinkt toch lichtelijk teleurstellend... nog een keer hetzelfde verhaalquote:Op zondag 20 mei 2012 13:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan begin je weer opnieuw op de volgende moeilijkheidsgraad
Zo'n gevoel had ik ook want ik was helemaal niet bekend met Diablo. Dus ik vroeg precies hetzelfde en dacht.. wtfquote:Op zondag 20 mei 2012 13:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt toch lichtelijk teleurstellend... nog een keer hetzelfde verhaal
Tsja, dat vind ik ook het grootste nadeel van het spel. Heb net normal uitgespeeld na iets meer dan 23 uur, ben nu een beetje in dubio of ik nu verder zal gaan met m'n wizard op nightmare of dat ik opnieuw begin als barbarian (of misschien nog iets anders...)quote:Op zondag 20 mei 2012 13:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Hm, dat klinkt toch lichtelijk teleurstellend... nog een keer hetzelfde verhaal
Volgens mij kun je meteen beginnen met downloaden - installeren - account activeren en spelen. Uurtje als het meezit denk ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je het spel kan spelen als je de digitale koopt via battle.net?
je payment kan pending zijn, dat kan max 4 uur duren,quote:Op zondag 20 mei 2012 13:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat je het spel kan spelen als je de digitale koopt via battle.net?
Pending of Queued, indien dat laatste heb ik meer dan 24 uur moeten wachten. (iDeal betaald zelfs)quote:Op zondag 20 mei 2012 13:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je payment kan pending zijn, dat kan max 4 uur duren,
als dat af is 7 gig downloaden,
en dan installeren
en dan spelen
bij mij duurde het een half uurtje in totaal, payment was klaar binenn 10 minuten
Blizzard had problems met de verbinding met iDeal..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:56 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Pending of Queued, indien dat laatste heb ik meer dan 24 uur moeten wachten. (iDeal betaald zelfs)
Servers are busy, inderdaad..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:59 schreef stefanhaan het volgende:
kunnen jullie wel spelen nu? Ik krijg connection timeouts en cannot join this game
Eerste zondag sinds de launch he.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:59 schreef stefanhaan het volgende:
kunnen jullie wel spelen nu? Ik krijg connection timeouts en cannot join this game
waar?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:06 schreef Jimbo het volgende:
ah alles ligt weer plat
net nu ik dikke grindplekken gevonden heb :/
had 600k in nog geen 20min
Waar?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:06 schreef Jimbo het volgende:
ah alles ligt weer plat
net nu ik dikke grindplekken gevonden heb :/
had 600k in nog geen 20min
Jep.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
Meer mensen problemen met het laden van achievement data?
ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 14:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij doe ik iets verkeerd elke keer alsik een poging doe om aan te melden zit ik op die error 37
En wat moet je zien als high en low?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:56 schreef benx het volgende:
Mensen die niet weten welke buyout ze moeten hanteren:
http://goo.gl/YfxJQ
Nee, het is Zondag dus wederom een kleine drukte waar Blizz geen rekening mee hebben gehouden.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:23 schreef Zolcon het volgende:
ik heb ook error 37. Denk dat ze servers hebben gerestart en nu heel rustig mensen toe laten
Ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef LinQ het volgende:
Ik zit er wel in maar kan alleen geen game starten
Me²... de eerste keer duurde het aanmelden een aantal minuten, maar werd m'n character niet getoond.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:23 schreef Zolcon het volgende:
ik heb ook error 37. Denk dat ze servers hebben gerestart en nu heel rustig mensen toe laten
Had ik dus net ook, krijg je zo waarschijnlijk wel een timeout.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef LinQ het volgende:
Ik zit er wel in maar kan alleen geen game starten
Weinig armor en vit?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:27 schreef seto het volgende:
Ik begin echt depressief te worden van mijn Barb. Gister Hell uitgespeeld met een groepje en het enige wat ik kon doen als er een groepje blauwe mobs/unique kwam was een beetje rondrennen, Seismic Slam spammen en mensen rezzen terwijl de rest allemaal genoeg damage deed. Als ik een paar klappen uit wou delen was ik binnen een paar seconden dood. Op de fora lees ik dat meer mensen hier ook last van hebben en het gewoon totaal niet meer leuk is om te spelen.
Hmm. Zit nu op level 31 en begin net op NM. Maar als de Barbarian waardeloos is op Hell en Inferno kan ik liever meteen switchen naar een andere class.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:27 schreef seto het volgende:
Ik begin echt depressief te worden van mijn Barb. Gister Hell uitgespeeld met een groepje en het enige wat ik kon doen als er een groepje blauwe mobs/unique kwam was een beetje rondrennen, Seismic Slam spammen en mensen rezzen terwijl de rest allemaal genoeg damage deed. Als ik een paar klappen uit wou delen was ik binnen een paar seconden dood. Op de fora lees ik dat meer mensen hier ook last van hebben en het gewoon totaal niet meer leuk is om te spelen.
Wat doe je hier dan nogquote:
Mijn Witchdoctor op level 27 is waardeloos geworden, rond de 150 damage.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:34 schreef nikk het volgende:
[..]
Hmm. Zit nu op level 31 en begin net op NM. Maar als de Barbarian waardeloos is op Hell en Inferno kan ik liever meteen switchen naar een andere class.
Ik kan gewoon spelenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:36 schreef Snoepje5 het volgende:
"We are currently addressing an issue with the Battle.net service. During this time the Battle.net servers and any online games will be unavailable for play. We are working diligently to resolve the issues as soon as possible. Thank you for your patience."
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:40 schreef Chef_M het volgende:
Al die mensen die klagen over overdag maintenance en teveel lag ingame, spelen die niet gewoon op USA servers?
De enige optie is om te tanken. Dat wil zeggen veel vitality en je complete spec omgooien naar regen. Dan doe je inderdaad bijna geen damage, maar je gaat ook niet dood.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:27 schreef seto het volgende:
Ja want ze hebben 3 servers bij Blizzardquote:Op zondag 20 mei 2012 14:44 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Raar dat een deel van Europa dan maintenance heeft en het andere deel niet.
Ze hebben het over de service, niet de serverquote:Op zondag 20 mei 2012 14:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want ze hebben 3 servers bij Blizzard
Jij denkt dat 90% van de mensen in dit topic allemaal de foute server hebben gekozen?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:44 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Raar dat een deel van Europa dan maintenance heeft en het andere deel niet.
Dat heb ik al gedaan, die regen skills houden de damage gewoon niet meer bij.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:43 schreef Renzoku het volgende:
[..]
De enige optie is om te tanken. Dat wil zeggen veel vitality en je complete spec omgooien naar regen. Dan doe je inderdaad bijna geen damage, maar je gaat ook niet dood.
Azie gaat als een speerquote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij denkt dat 90% van de mensen in dit topic allemaal de foute server hebben gekozen?
Ik heb 2 schermen en zat nog serie te kijken dus kon wel even postenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan nog
Ik heb nog maintenance.
Al gedaan jonge!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef stefanhaan het volgende:
Ach down for maintenance beter ga je nu gewoon even wat drinken of eten of fappen. En kom je dadelijk terug.
Ja maar, ja maar, ik wil hardcore hell doen!quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef stefanhaan het volgende:
Ach down for maintenance beter ga je nu gewoon even wat drinken of eten of fappen. En kom je dadelijk terug.
Ik ging er vanuit dat iedereen hier met setup in de tuin zit.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:46 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mensen ga even lekker in de tuin zitten, is heerlijk en die bleke kopjes kunnen een beetje zonlicht goed gebruiken.
Tot je een ons weegt.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ben ik net goed verslaafd aan Diablo 3 krijg ik een Error 33? Hoelang moet ik wachten tot ik geen Error meer krijg?
3 tot 15 maanden.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef kossikvassik2 het volgende:
Ben ik net goed verslaafd aan Diablo 3 krijg ik een Error 33? Hoelang moet ik wachten tot ik geen Error meer krijg?
cleave, ignore pain, revenge, furious charge, war cry en threatening shout. Daarmee kwam ik hell wel redelijk goed door.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef seto het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, die regen skills houden de damage gewoon niet meer bij.
Ik kreeg al klachten dat ik mijn review op een laptop deedquote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat iedereen hier met setup in de tuin zit.
90% omdat 3 mensen maintenance hebben?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij denkt dat 90% van de mensen in dit topic allemaal de foute server hebben gekozen?
Neequote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef Snoepje5 het volgende:
Ga iets nuttigs doen, kom over een uur terug en de servers zullen weer werken.
Ben nu maar een Monk begonnen op een American server gestart, dat is pas nuttig.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:58 schreef Snoepje5 het volgende:
Ga iets nuttigs doen, kom over een uur terug en de servers zullen weer werken.
Als er staat maintenance, dan is het voor iedereenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
90% omdat 3 mensen maintenance hebben?Ik had dat de servers busy waren net ja, logisch ook op de eerste zondag van de launch.
EDIT: Nu heb ik maintenance inderdaad.![]()
http://eu.battle.net/d3/en/status
Hebben wij weer.
Ik heb een Vita uit 2012. Maar helaas, geen Diablo voor dat systeemquote:Op zondag 20 mei 2012 14:59 schreef Zosk het volgende:
Zitten er hier nog mensen met nieuwe dikke systemen uit 2012 dan?
nee 2011, draait wel als een zonnetje.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:59 schreef Zosk het volgende:
Zitten er hier nog mensen met nieuwe dikke systemen uit 2012 dan?
2011 is ook redelijk niet ja, had ik er ook wel neer kunnen zettenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nee 2011, draait wel als een zonnetje.
Ik zit trouwens nog gewoon ingame
kun je ook een nieuw game aan maken?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nee 2011, draait wel als een zonnetje.
Ik zit trouwens nog gewoon ingame
Maat van me heeft speciaal op d3 gewacht om zijn nieuwe systeem in elkaar te zetten/bestellen. Echt dik bakbeest geworden (qua specs).quote:Op zondag 20 mei 2012 15:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
2011 is ook redelijk niet ja, had ik er ook wel neer kunnen zetten
Geen idee, ga ik ook niet proberen.quote:
Haha, alleen heb je voor Diablo niet zo heel veel nodigquote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maat van me heeft speciaal op d3 gewacht om zijn nieuwe systeem in elkaar te zetten/bestellen. Echt dik bakbeest geworden (qua specs).
pics?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:05 schreef rihago het volgende:
kan er hier iemand nog een guest key missen?
zou mijn vriendin hartstikke blij mee zijn.
Revenge en Rend erbij gooien (Rend met die heal rune). Weet eigenlijk niet helemaal zeker of dat gaat helpen aangezien ik nog niet zo heul veul ervaring heb (level 28 Barb in Act III op Normal). En natuurlijk veel Vitality spul erbij pleuren.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:27 schreef seto het volgende:
Geen idee waarom je dat voor dit spel zou doen, maar goed, omdat het kan zullen we maar zeggenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maat van me heeft speciaal op d3 gewacht om zijn nieuwe systeem in elkaar te zetten/bestellen. Echt dik bakbeest geworden (qua specs).
[..]
iddquote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind het wel verdomt vervelend dat je moet lopen met je linker muis knop.
Dit had ik toch liever op wasd gezet.
Kreeg em ook idd, net op tijd nog even de Skeleton King weer onder de zoden gestopt..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef Aleria het volgende:
Meh, net een bericht: Servers gaan down to pick up a service update
Ik ook, level 34 terwijl ik Diablo nog niet heb verslagenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef GX3 het volgende:
Ik heb net Diablo gekilled op Normal, ik heb alle levels uitgekamd maar voor mijn gevoel heb ik deze difficulty vrij snel uitgespeeld. Ik kan mij nog van vroeger herinneren dat je uren rond kon zwermen in de Durance of Hate..
Bekend probleem. Zowieso is het pas de moeite waard om te spelen op Nightmare, maar voor mijn gevoel zijn de maps een stuk kleiner dan in D2. (Cathedral bijv, heb ik in D2 echt urenlang rond lopen zwevenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef GX3 het volgende:
Ik heb net Diablo gekilled op Normal, ik heb alle levels uitgekamd maar voor mijn gevoel heb ik deze difficulty vrij snel uitgespeeld. Ik kan mij nog van vroeger herinneren dat je uren rond kon zwermen in de Durance of Hate..
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Sowieso dat gewoon met je linkermuisknop veel fijner loopt.
Dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Sowieso dat gewoon met je linkermuisknop veel fijner loopt.
Vijf dagen voorspelt Leah.quote:
Dat waren geen uren. Je nostalgie vergroot alles uitquote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef GX3 het volgende:
Klopt het waren DAGEN, NEE WACHT WEKEN!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat waren geen uren. Je nostalgie vergroot alles uit
Heb ik nu een guest pass voorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
Hmm dan maar weer eens inloggen op WoW.
Stel je voor dat ik naar buiten moet gaan.
Eigenlijk moet je ook gewoon al je tijd in diablo stoppen en niet meer naar buiten komen etc..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eigenlijk moet je op alle 3 de regio's spelen, mocht de een down gaan, ga je verder op de andere
Als wizard heb ik een walk en een stand key. Met de walk key volgt het mijn muispointer, met de stand key als ik damage wil doen. Scheelt een hoop klikken.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind het wel verdomt vervelend dat je moet lopen met je linker muis knop.
Dit had ik toch liever op wasd gezet.
Buitenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je ook gewoon al je tijd in diablo stoppen en niet meer naar buiten komen etc..
Schijnt uiteindelijk wel het plan te zijn, maar op dit moment is het nog niet mogelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook al in geen weken meer gespeeld, game is echt dood altijd aan het eind van een expansion.
Trouwens, met die real money AH gaat het geld naar je battle.net account toe toch? Kun je dan ook WoW gametime enz kopen daarvan?
Donequote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef cherrycoke het volgende:
Thebug#2874
die van mij mag die ook in de op ?
Ja, de walk key bijvoorbeeld op W. Waardoor je gewoon naar je muis toeloopt als je W in drukt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef Brad het volgende:
[..]
Als wizard heb ik een walk en een stand key. Met de walk key volgt het mijn muispointer, met de stand key als ik damage wil doen. Scheelt een hoop klikken.
Waarschijnlijk wel, maar toch!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat waren geen uren. Je nostalgie vergroot alles uit
Coolquote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef Aleria het volgende:
[..]
Schijnt uiteindelijk wel het plan te zijn, maar op dit moment is het nog niet mogelijk
Dit dus. Sowieso dat we login queue's krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zodra servers weer online gaan krijg je natuurlijk weer massaal log in problemen
15% geloof ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cool.
Las dat ie waarschijnlijk 23 mei komt, die AH. En dat wanneer je het geld naar een Paypal oid wil transferen, je nog iets extra kwijt bent aan Blizz.
Ben benieuwd of het mensen lukt er een zakcentje aan over te houden.
Nooit gedaanquote:
Geen idee wat de standaard key voor "stand" is, heb de keys al snel opnieuw gerangschikt, maar zit in het zelfde rijtje als walk.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, de walk key bijvoorbeeld op W. Waardoor je gewoon naar je muis toeloopt als je W in drukt.
Wat bedoel je met stand key? Die standaard tab is?
1 euro per wapen/armor enzo OF 15% per stack (salvaged dingen, mats enzo.)quote:Op zondag 20 mei 2012 15:28 schreef Snoepje5 het volgende:
15% en 1¤ per transactie geloof ik dat ik een uur geleden nog las.
U zijt geweldig, kon het zelf zo 123 niet vinden. :pquote:
is alleen niet echt actueelquote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
U zijt geweldig, kon het zelf zo 123 niet vinden. :p
options => gameplayquote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef cherrycoke het volgende:
hoe kan je een health bar boven mobs zien? ik heb dit nog niet uitgevonden![]()
is het mogelijk om alle damage te zien en niet alleen crits?
V voor health bars boven mobs, D voor health bars van medespelers (Of net andersom, gooi ze altijd door elkaarquote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef cherrycoke het volgende:
al in de option gekeken?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef cherrycoke het volgende:
dat kan nu nietquote:
als je nou naar het laatste filmpje had gekeken en de qeust had gevolgquote:Op zondag 20 mei 2012 15:46 schreef Killaht het volgende:
Vandaag Diablo gekilled, vraag me af hoe het verhaal zich verder laat vertalen in een expansion(s).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:46 schreef Killaht het volgende:
Vandaag Diablo gekilled, vraag me af hoe het verhaal zich verder laat vertalen in een expansion(s).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als je nou naar het laatste filmpje had gekeken en de qeust had gevolgDat heb ik gezien horSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen hoop ze alle lords weer te mogen killen
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Aleria het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is toch ook kut wilde net nm diablo gaan afmakenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef Masyl het volgende:
Die outrage op het D3 forum is wel vermakelijk, 40 pagina's in een uur tijd
Link?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef Masyl het volgende:
Wij zijn hier ook lekker bezigquote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef Masyl het volgende:
Mijn Demonhunter is wel erg fijn om mee te farmen, maar heb enkel die en witchdoctor dus ik weet het niet zo goed.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet die machine-gun achtige skill?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef lipjes het volgende:
mijn huidige demon hunter build.
http://eu.battle.net/d3/e(...)nter#aeYdkP!bd!Zabaa
heb al heel wat dagen niet kunnen spelen
Nee, ben meer fan van de chakrams dan rapid fire.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, ben meer fan van de chakrams dan rapid fire.
Voordeel van de chakrams vs rapid fire is dat je de chakrams kan afschieten, die raggen door een hele groep door, ondertussen flikker je je turret neer die ook damage gaat doen, en dan switch je tussen je primary fire en cluster arrow.
quote:
Ah, de turret doet mij te weinig schade, de chacrams kosten mij wat teveel hatred.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, ben meer fan van de chakrams dan rapid fire.
Voordeel van de chakrams vs rapid fire is dat je de chakrams kan afschieten, die raggen door een hele groep door, ondertussen flikker je je turret neer die ook damage gaat doen, en dan switch je tussen je primary fire en cluster arrow.
Die heb ik ook even uitgeprobeert, maar deed mij te weinig damage in vergelijking met double chakrams.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Elemental Arrow met Ball Lightning is veel en veel beter
Als je die kan kiezen moet je die echt kiezen!
Mijn build http://eu.battle.net/d3/e(...)ter#WRYdhl!ade!ZabZZ
Double chakrams is kut om te mikkenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
Die heb ik ook even uitgeprobeert, maar deed mij te weinig damage in vergelijking met double chakrams.
Waarom mikken met AoEquote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Double chakrams is kut om te mikken
quote:Hello everyone,
Sorry about the issues logging into the game right now, our networking team is working to resolve the issue right now. I'm sorry but we don't have an ETA right now.
I'll let you know as soon as we have any further details.
.
Vind ik wel meevallen om eerlijk te zijnquote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Double chakrams is kut om te mikken
Omdat er geen zwarte engelen kunnen bestaan, of excuusneger of omdat uiteraard de zwarte de hemel uit werd geflikkerd?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trouwens die ragethreads op D3 forum dat Tyrael zwart is![]()
Met Elemental Arrow zit makkelijk aan 50 killsquote:Op zondag 20 mei 2012 16:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen om eerlijk te zijn
Heb met double-chakrams 35 kills in one blow gekregen
Haha, link?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dafuqquote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ff wat ik snel kan vinden over Tyraelquote:Op zondag 20 mei 2012 16:06 schreef Aleria het volgende:
[..]
Haha, link?
Heb heel veel ragethreads gezien de afgelopen week, maar geen een over Tyrael!
Zal hem straks een gaan bekijken, zodra D3 weer up isquote:Op zondag 20 mei 2012 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met Elemental Arrow zit makkelijk aan 50 kills
Die ball doet echt belachelijk veel schade en ik kan en tientallen van die dingen afknallen doordat ie weinig hatred gebruikt (10 ofzo?)
Goede tip, wist niet dat die zo weinig kostte, nog tips op mijn build?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met Elemental Arrow zit makkelijk aan 50 kills
Die ball doet echt belachelijk veel schade en ik kan en tientallen van die dingen afknallen doordat ie weinig hatred gebruikt (10 ofzo?)
OMFG! wat een lowlife is dat.quote:
Heb je een linkje? Ik kan de jouwe ff niet vindenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede tip, wist niet dat die zo weinig kostte, nog tips op mijn build?
Het is hier hartstikke bewolkt en koud. Veel windquote:Op zondag 20 mei 2012 16:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ga kwart over 4 de tuin uit, of die server t nou doet of niet.
Ja, een new dawn en zoquote:Op zondag 20 mei 2012 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is hier hartstikke bewolkt en koud. Veel wind
Is het bij jullie nou mooi weer?
quote:
quote:Error 37? The fuck, it should be Error #1, wtf are the other 36 errors for?!
Ja het is de laatste paar uur heel warm (en ik overdrijf nu niet).quote:Op zondag 20 mei 2012 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is hier hartstikke bewolkt en koud. Veel wind
Is het bij jullie nou mooi weer?
Not low on caloriesquote:
http://eu.battle.net/d3/e(...)er#flUcXT!eYb!bZbbZbquote:Op zondag 20 mei 2012 16:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ik kan de jouwe ff niet vinden
Dahell, sloeg hij nou op zijn kop met die soulstone usb aan het eind?!quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:15 schreef Aleria het volgende:
[..]
Dahell, sloeg hij nou op zijn kop met die soulstone usb aan het eind?!
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:15 schreef Aleria het volgende:
[..]
Dahell, sloeg hij nou op zijn kop met die soulstone usb aan het eind?!
Is dit echt of nep? o_Oquote:
valt mee dat die niet een insta hartaanval krijgtquote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Is dit echt of nep? o_O
Hij kan trouwens beter iets aan z'n gewicht gaan doen terwijl ie wacht dan schreeuwen...
Die powerhungry passive talent heb ik ook een tijd gebruikt, maar op nightmare toch maar weggeswitched. Kreeg daar in mijn gevoel minder health globes dus zo goed was die niet meer.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik loop al sinds level 20 ofzo met deze skills rond
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#WcXdfh!ZbX!ZaaaaZ
Nu level 34.
Evasive fire is wel ok om tegenstanders van je af te schieten maar ik heb het idee dat Fan of Knives een veel sterker wapen is en dat het veel nuttiger is als je veel enemies om je heen hebt.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/d3/e(...)er#flUcXT!eYb!bZbbZb
Ik precies hetzelfde, ben nu level 40, maar loop al sinds 20 met deze skills. Wissel heel vaak met andere, maar niks blijft beter dan deze combo's.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik loop al sinds level 20 ofzo met deze skills rond
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#WcXdfh!ZbX!ZaaaaZ
Nu level 34.
Moet je deze eens zienquote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Is dit echt of nep? o_O
Hij kan trouwens beter iets aan z'n gewicht gaan doen terwijl ie wacht dan schreeuwen...
Zijn er een stuk minder inderdaad, denk dat ik wel wissel naar die ene van 4 arcane power als je zo'n signature move gebruikt, of ff kijken wat ik later krijg.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die powerhungry passive talent heb ik ook een tijd gebruikt, maar op nightmare toch maar weggeswitched. Kreeg daar in mijn gevoel minder health globes dus zo goed was die niet meer.
''Got an extra keyboard, in case i smash up my current one''quote:
ik gebruik op het moment http://eu.battle.net/d3/en/calculator/wizard#UiYdOm!afX!aaZaZa, wacht nog tot 48 om te switchen naar de Energytap rune voor Energy Shield.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zijn er een stuk minder inderdaad, denk dat ik wel wissel naar die ene van 4 arcane power als je zo'n signature move gebruikt, of ff kijken wat ik later krijg.
Ik heb ook af en toe gewisseld inderdaad, Hydra is wel fijn voor bosses bijvoorbeeld, maar dit blijft idd een van de fijnste setups imo.
Fan of knifes kost te veel hatred.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Evasive fire is wel ok om tegenstanders van je af te schieten maar ik heb het idee dat Fan of Knives een veel sterker wapen is en dat het veel nuttiger is als je veel enemies om je heen hebt.
Sowieso heb ik het idee dat je een rare combi van skills hebt
Ik zou dingen als bola shot ipv grenades nemen. Met bola shot kan je je enemies tenminste nog stunnen wat sowieso handig is in boss fights. Rapid fire had ik al uitgelegd.
Ik zou caltrops nemen ipv smoke screen. Caltrops doet extra damage en kan handig zijn om je enemies vast te zetten en daarna Rain of vengaence te gebruikenEn ipv companion heb ik vault maar ik heb companion eigenlijk niet echt getest dus dat moet je zelf maar uitzoeken.
Verder is brooding ook wel handig voor Demon Hunter omdat je toch voortdurend moet kiten
Pssts, je moet nietsquote:Op zondag 20 mei 2012 16:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Evasive fire is wel ok om tegenstanders van je af te schieten maar ik heb het idee dat Fan of Knives een veel sterker wapen is en dat het veel nuttiger is als je veel enemies om je heen hebt.
Sowieso heb ik het idee dat je een rare combi van skills hebt
Ik zou dingen als bola shot ipv grenades nemen. Met bola shot kan je je enemies tenminste nog stunnen wat sowieso handig is in boss fights. Rapid fire had ik al uitgelegd.
Ik zou caltrops nemen ipv smoke screen. Caltrops doet extra damage en kan handig zijn om je enemies vast te zetten en daarna Rain of vengaence te gebruikenEn ipv companion heb ik vault maar ik heb companion eigenlijk niet echt getest dus dat moet je zelf maar uitzoeken.
Verder is brooding ook wel handig voor Demon Hunter omdat je toch voortdurend moet kiten
Maar ik vroeg om tips over mijn build.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pssts, je moet niets
Dat is het leuke, er is niet één build, er zijn er zoveel meer
40K aan youtubedollars?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef benx het volgende:
Toch heeft hij al dik $40,000 verdient met youtube, held.
Het is dan ook één grote act van hem.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef benx het volgende:
Hoe verdien je geld met youtube dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:28 schreef benx het volgende:
Speel je softcore? Gewoon doen waar je zin in hebtquote:
Partner van Youtube worden, verdien je gemiddeld $1 per 1000 views.quote:
Precies, de enige reden dat die gast dat doet. Slim, dat wel, ik ben niet mager, maar hij maakt meer indruk (en afdruk).quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Speel je softcore? Gewoon doen waar je zin in hebtJe kunt tig keer dood
Op softcore maakt het niet zo veel uit. Ik werk op hardcore weer wat safer, want je moet vrij rap ruimte kunnen maken als je omsingeld bent. Dus slowen, stunnen, that kind of stuff. Liever iets minder damage en meer veiligheid. Een oneshot zit er op de hogere moeilijkheidsgraden niet meer in, dus dan maar spelen met de slogan "als het niet bij me kan komen, kan het ook niet slaan"quote:
Ik las inktvipquote:Op zondag 20 mei 2012 16:34 schreef Silverdigger2 het volgende:
die invis smokescreen is je cooky cutter skill in inferno,
lekker alles killen terwijl je invis bent
vervolgens wat cds poppen dat je hem 3-4x achter elkaar kan doen, en iedereen wilt met je in een party
Snap ik, hoe ver ben je met hardcore char?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op softcore maakt het niet zo veel uit. Ik werk op hardcore weer wat safer, want je moet vrij rap ruimte kunnen maken als je omsingeld bent. Dus slowen, stunnen, that kind of stuff. Liever iets minder damage en meer veiligheid. Een oneshot zit er op de hogere moeilijkheidsgraden niet meer in, dus dan maar spelen met de slogan "als het niet bij me kan komen, kan het ook niet slaan".
Ik wilde vandaag verder met hell act 3, maar ik mag niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snap ik, hoe ver ben je met hardcore char?
Stomme blizzard, 1 groot complot dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:41 schreef Pheno het volgende:
Die rageposts op Bnet. Alsof Blizzard dit gepland heeft
of de Made weekend breakquote:Op zondag 20 mei 2012 16:43 schreef Lamabal het volgende:
Gelukkig word mijn pijn verzacht door family guy weekend
Made servers?quote:
Dit kunnen jullie straks verwachten levelende Barbariansquote:There is a reason why the barb forum both here on EU and on US is filled with posts like this while the other class forums are somewhat OK. PLEASE! If you are not in inferno don't say how easy it is, or l2p, or spec suggestions. We have tried it, we have tried everything. It's a completely different game in Inferno than on Hell. I'm on 55K health, 7500 armor with shield and I die in 3-4 hits from normal white sh it mobs. In co-op I just run around and shout and stun on CD, I actually never get to hit !@#$ because when they hit me back I fall to the ground so fu cking fast it's unbelievable.
het is wel waar, met mn 60 barb word ik overal hard geowned.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:49 schreef seto het volgende:
[..]
Dit kunnen jullie straks verwachten levelende Barbarians
Op de aziatische of amerikaanse servers spelen. kan je alvast wat aanklotenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:55 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik had het spel gekocht, digitaal, en 1 minuut later waren de servers offline. Dat is pas wat...
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:49 schreef seto het volgende:
[..]
Dit kunnen jullie straks verwachten levelende Barbarians
Helpt niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegen die tijd m'n Barb maar omgooien naar sword+shield ofzo
quote:
Turtle ftwquote:
Giggity: What is internet p0rn?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:43 schreef Lamabal het volgende:
Gelukkig word mijn pijn verzacht door family guy weekend
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:00 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Episch, komt hij me die arm naar buiten.
I'm just getting the mail
Omdat je graag een hoge kans op max stats wil hebben? Charme van een spel als Diablo is juist dat 95% wat dropt kut isquote:Op zondag 20 mei 2012 17:03 schreef stefanhaan het volgende:
Deze man
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5271778403
Het leukste is gewoon met vrienden spelen die juist loot krijgen voor jou. En andersom.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je graag een hoge kans op max stats wil hebben? Charme van een spel als Diablo is juist dat 95% wat dropt kut isAnders is je auction house ook voor Piet Snot
Same. Dit is gewoon kut.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok... het begint mij officieel te frustreren ik had eindelijk tijd om paar uur te spelen.
Precies. Maphack, hoge stat-items, allemaal voor sissies.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Het leukste is gewoon met vrienden spelen die juist loot krijgen voor jou. En andersom.
Maar dat is het verschil met Diablo II. Ik ben een 51 monk en kan niet eens Hell mode doen, omdat er gewoon geen goeie items droppen. En alles in nightmare dropt ook alleen maar rotzooi.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je graag een hoge kans op max stats wil hebben? Charme van een spel als Diablo is juist dat 95% wat dropt kut isAnders is je auction house ook voor Piet Snot
Moet je bossruns doen op nightmare. Endlessly farmingquote:Op zondag 20 mei 2012 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar dat is het verschil met Diablo II. Ik ben een 51 monk en kan niet eens Hell mode doen, omdat er gewoon geen goeie items droppen. En alles in nightmare dropt ook alleen maar rotzooi.
Bosses hebben een kleinere kans om goede items te droppen dan unique mobs. Fact.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je bossruns doen op nightmare. Endlessly farming
Ja, zoals Diablo II dat ook had. Of vielen er elite uniques met bosjes voor je? WIndforce is in 10 jaar 1x gevallen. En nee, ik botte niet, dus dan ben je blij met 1 drop, niet met dat gecheat en dan na een dag werken vijftien uniques in je inventroy hebbenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar dat is het verschil met Diablo II. Ik ben een 51 monk en kan niet eens Hell mode doen, omdat er gewoon geen goeie items droppen. En alles in nightmare dropt ook alleen maar rotzooi.
Ik had een lvl 96hammerdin met Enigma. ik solo'de alles manquote:Op zondag 20 mei 2012 17:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zoals Diablo II dat ook had. Of vielen er elite uniques met bosjes voor je? WIndforce is in 10 jaar 1x gevallen. En nee, ik botte niet, dus dan ben je blij met 1 drop, niet met dat gecheat en dan na een dag werken vijftien uniques in je inventroy hebben
k kom met mijn 56 DH ook niet voor bij de 2de eindbaas op hell. blijkbaar is 3.3k dmg niet genoegquote:Op zondag 20 mei 2012 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |