Mijn Demonhunter is wel erg fijn om mee te farmen, maar heb enkel die en witchdoctor dus ik weet het niet zo goed.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet die machine-gun achtige skill?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef lipjes het volgende:
mijn huidige demon hunter build.
http://eu.battle.net/d3/e(...)nter#aeYdkP!bd!Zabaa
heb al heel wat dagen niet kunnen spelen
Nee, ben meer fan van de chakrams dan rapid fire.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, ben meer fan van de chakrams dan rapid fire.
Voordeel van de chakrams vs rapid fire is dat je de chakrams kan afschieten, die raggen door een hele groep door, ondertussen flikker je je turret neer die ook damage gaat doen, en dan switch je tussen je primary fire en cluster arrow.
quote:
Ah, de turret doet mij te weinig schade, de chacrams kosten mij wat teveel hatred.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, ben meer fan van de chakrams dan rapid fire.
Voordeel van de chakrams vs rapid fire is dat je de chakrams kan afschieten, die raggen door een hele groep door, ondertussen flikker je je turret neer die ook damage gaat doen, en dan switch je tussen je primary fire en cluster arrow.
Die heb ik ook even uitgeprobeert, maar deed mij te weinig damage in vergelijking met double chakrams.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Elemental Arrow met Ball Lightning is veel en veel beter
Als je die kan kiezen moet je die echt kiezen!
Mijn build http://eu.battle.net/d3/e(...)ter#WRYdhl!ade!ZabZZ
Double chakrams is kut om te mikkenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
Die heb ik ook even uitgeprobeert, maar deed mij te weinig damage in vergelijking met double chakrams.
Waarom mikken met AoEquote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Double chakrams is kut om te mikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |