Geen idee waarom je dat voor dit spel zou doen, maar goed, omdat het kan zullen we maar zeggenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maat van me heeft speciaal op d3 gewacht om zijn nieuwe systeem in elkaar te zetten/bestellen. Echt dik bakbeest geworden (qua specs).
[..]
iddquote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind het wel verdomt vervelend dat je moet lopen met je linker muis knop.
Dit had ik toch liever op wasd gezet.
Kreeg em ook idd, net op tijd nog even de Skeleton King weer onder de zoden gestopt..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef Aleria het volgende:
Meh, net een bericht: Servers gaan down to pick up a service update
Ik ook, level 34 terwijl ik Diablo nog niet heb verslagenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef GX3 het volgende:
Ik heb net Diablo gekilled op Normal, ik heb alle levels uitgekamd maar voor mijn gevoel heb ik deze difficulty vrij snel uitgespeeld. Ik kan mij nog van vroeger herinneren dat je uren rond kon zwermen in de Durance of Hate..
Bekend probleem. Zowieso is het pas de moeite waard om te spelen op Nightmare, maar voor mijn gevoel zijn de maps een stuk kleiner dan in D2. (Cathedral bijv, heb ik in D2 echt urenlang rond lopen zwevenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef GX3 het volgende:
Ik heb net Diablo gekilled op Normal, ik heb alle levels uitgekamd maar voor mijn gevoel heb ik deze difficulty vrij snel uitgespeeld. Ik kan mij nog van vroeger herinneren dat je uren rond kon zwermen in de Durance of Hate..
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Sowieso dat gewoon met je linkermuisknop veel fijner loopt.
Dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Sowieso dat gewoon met je linkermuisknop veel fijner loopt.
Vijf dagen voorspelt Leah.quote:
Dat waren geen uren. Je nostalgie vergroot alles uitquote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef GX3 het volgende:
Klopt het waren DAGEN, NEE WACHT WEKEN!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat waren geen uren. Je nostalgie vergroot alles uit
Heb ik nu een guest pass voorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
Hmm dan maar weer eens inloggen op WoW.
Stel je voor dat ik naar buiten moet gaan.
Eigenlijk moet je ook gewoon al je tijd in diablo stoppen en niet meer naar buiten komen etc..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eigenlijk moet je op alle 3 de regio's spelen, mocht de een down gaan, ga je verder op de andere
Als wizard heb ik een walk en een stand key. Met de walk key volgt het mijn muispointer, met de stand key als ik damage wil doen. Scheelt een hoop klikken.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind het wel verdomt vervelend dat je moet lopen met je linker muis knop.
Dit had ik toch liever op wasd gezet.
Buitenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je ook gewoon al je tijd in diablo stoppen en niet meer naar buiten komen etc..
Schijnt uiteindelijk wel het plan te zijn, maar op dit moment is het nog niet mogelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook al in geen weken meer gespeeld, game is echt dood altijd aan het eind van een expansion.
Trouwens, met die real money AH gaat het geld naar je battle.net account toe toch? Kun je dan ook WoW gametime enz kopen daarvan?
Donequote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef cherrycoke het volgende:
Thebug#2874
die van mij mag die ook in de op ?
Ja, de walk key bijvoorbeeld op W. Waardoor je gewoon naar je muis toeloopt als je W in drukt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef Brad het volgende:
[..]
Als wizard heb ik een walk en een stand key. Met de walk key volgt het mijn muispointer, met de stand key als ik damage wil doen. Scheelt een hoop klikken.
Waarschijnlijk wel, maar toch!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat waren geen uren. Je nostalgie vergroot alles uit
Coolquote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef Aleria het volgende:
[..]
Schijnt uiteindelijk wel het plan te zijn, maar op dit moment is het nog niet mogelijk
Dit dus. Sowieso dat we login queue's krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zodra servers weer online gaan krijg je natuurlijk weer massaal log in problemen
15% geloof ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cool.
Las dat ie waarschijnlijk 23 mei komt, die AH. En dat wanneer je het geld naar een Paypal oid wil transferen, je nog iets extra kwijt bent aan Blizz.
Ben benieuwd of het mensen lukt er een zakcentje aan over te houden.
Nooit gedaanquote:
Geen idee wat de standaard key voor "stand" is, heb de keys al snel opnieuw gerangschikt, maar zit in het zelfde rijtje als walk.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, de walk key bijvoorbeeld op W. Waardoor je gewoon naar je muis toeloopt als je W in drukt.
Wat bedoel je met stand key? Die standaard tab is?
1 euro per wapen/armor enzo OF 15% per stack (salvaged dingen, mats enzo.)quote:Op zondag 20 mei 2012 15:28 schreef Snoepje5 het volgende:
15% en 1¤ per transactie geloof ik dat ik een uur geleden nog las.
U zijt geweldig, kon het zelf zo 123 niet vinden. :pquote:
is alleen niet echt actueelquote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
U zijt geweldig, kon het zelf zo 123 niet vinden. :p
options => gameplayquote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef cherrycoke het volgende:
hoe kan je een health bar boven mobs zien? ik heb dit nog niet uitgevonden![]()
is het mogelijk om alle damage te zien en niet alleen crits?
V voor health bars boven mobs, D voor health bars van medespelers (Of net andersom, gooi ze altijd door elkaarquote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef cherrycoke het volgende:
al in de option gekeken?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef cherrycoke het volgende:
dat kan nu nietquote:
als je nou naar het laatste filmpje had gekeken en de qeust had gevolgquote:Op zondag 20 mei 2012 15:46 schreef Killaht het volgende:
Vandaag Diablo gekilled, vraag me af hoe het verhaal zich verder laat vertalen in een expansion(s).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:46 schreef Killaht het volgende:
Vandaag Diablo gekilled, vraag me af hoe het verhaal zich verder laat vertalen in een expansion(s).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als je nou naar het laatste filmpje had gekeken en de qeust had gevolgDat heb ik gezien horSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen hoop ze alle lords weer te mogen killen
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:49 schreef Aleria het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is toch ook kut wilde net nm diablo gaan afmakenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef Masyl het volgende:
Die outrage op het D3 forum is wel vermakelijk, 40 pagina's in een uur tijd
Link?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef Masyl het volgende:
Wij zijn hier ook lekker bezigquote:Op zondag 20 mei 2012 15:50 schreef Masyl het volgende:
Mijn Demonhunter is wel erg fijn om mee te farmen, maar heb enkel die en witchdoctor dus ik weet het niet zo goed.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet die machine-gun achtige skill?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:55 schreef lipjes het volgende:
mijn huidige demon hunter build.
http://eu.battle.net/d3/e(...)nter#aeYdkP!bd!Zabaa
heb al heel wat dagen niet kunnen spelen
Nee, ben meer fan van de chakrams dan rapid fire.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, ben meer fan van de chakrams dan rapid fire.
Voordeel van de chakrams vs rapid fire is dat je de chakrams kan afschieten, die raggen door een hele groep door, ondertussen flikker je je turret neer die ook damage gaat doen, en dan switch je tussen je primary fire en cluster arrow.
quote:
Ah, de turret doet mij te weinig schade, de chacrams kosten mij wat teveel hatred.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, ben meer fan van de chakrams dan rapid fire.
Voordeel van de chakrams vs rapid fire is dat je de chakrams kan afschieten, die raggen door een hele groep door, ondertussen flikker je je turret neer die ook damage gaat doen, en dan switch je tussen je primary fire en cluster arrow.
Die heb ik ook even uitgeprobeert, maar deed mij te weinig damage in vergelijking met double chakrams.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Elemental Arrow met Ball Lightning is veel en veel beter
Als je die kan kiezen moet je die echt kiezen!
Mijn build http://eu.battle.net/d3/e(...)ter#WRYdhl!ade!ZabZZ
Double chakrams is kut om te mikkenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
Die heb ik ook even uitgeprobeert, maar deed mij te weinig damage in vergelijking met double chakrams.
Waarom mikken met AoEquote:Op zondag 20 mei 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Double chakrams is kut om te mikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |