Eigenlijk moet je ook gewoon al je tijd in diablo stoppen en niet meer naar buiten komen etc..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eigenlijk moet je op alle 3 de regio's spelen, mocht de een down gaan, ga je verder op de andere
Als wizard heb ik een walk en een stand key. Met de walk key volgt het mijn muispointer, met de stand key als ik damage wil doen. Scheelt een hoop klikken.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind het wel verdomt vervelend dat je moet lopen met je linker muis knop.
Dit had ik toch liever op wasd gezet.
Buitenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je ook gewoon al je tijd in diablo stoppen en niet meer naar buiten komen etc..
Schijnt uiteindelijk wel het plan te zijn, maar op dit moment is het nog niet mogelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook al in geen weken meer gespeeld, game is echt dood altijd aan het eind van een expansion.
Trouwens, met die real money AH gaat het geld naar je battle.net account toe toch? Kun je dan ook WoW gametime enz kopen daarvan?
Donequote:Op zondag 20 mei 2012 15:20 schreef cherrycoke het volgende:
Thebug#2874
die van mij mag die ook in de op ?
Ja, de walk key bijvoorbeeld op W. Waardoor je gewoon naar je muis toeloopt als je W in drukt.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef Brad het volgende:
[..]
Als wizard heb ik een walk en een stand key. Met de walk key volgt het mijn muispointer, met de stand key als ik damage wil doen. Scheelt een hoop klikken.
Waarschijnlijk wel, maar toch!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat waren geen uren. Je nostalgie vergroot alles uit
Coolquote:Op zondag 20 mei 2012 15:21 schreef Aleria het volgende:
[..]
Schijnt uiteindelijk wel het plan te zijn, maar op dit moment is het nog niet mogelijk
Dit dus. Sowieso dat we login queue's krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:24 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zodra servers weer online gaan krijg je natuurlijk weer massaal log in problemen
15% geloof ik.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Cool.
Las dat ie waarschijnlijk 23 mei komt, die AH. En dat wanneer je het geld naar een Paypal oid wil transferen, je nog iets extra kwijt bent aan Blizz.
Ben benieuwd of het mensen lukt er een zakcentje aan over te houden.
Nooit gedaanquote:
Geen idee wat de standaard key voor "stand" is, heb de keys al snel opnieuw gerangschikt, maar zit in het zelfde rijtje als walk.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, de walk key bijvoorbeeld op W. Waardoor je gewoon naar je muis toeloopt als je W in drukt.
Wat bedoel je met stand key? Die standaard tab is?
1 euro per wapen/armor enzo OF 15% per stack (salvaged dingen, mats enzo.)quote:Op zondag 20 mei 2012 15:28 schreef Snoepje5 het volgende:
15% en 1¤ per transactie geloof ik dat ik een uur geleden nog las.
U zijt geweldig, kon het zelf zo 123 niet vinden. :pquote:
is alleen niet echt actueelquote:Op zondag 20 mei 2012 15:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
U zijt geweldig, kon het zelf zo 123 niet vinden. :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |