Geen idee waarom je dat voor dit spel zou doen, maar goed, omdat het kan zullen we maar zeggenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maat van me heeft speciaal op d3 gewacht om zijn nieuwe systeem in elkaar te zetten/bestellen. Echt dik bakbeest geworden (qua specs).
[..]
iddquote:Op zondag 20 mei 2012 15:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik vind het wel verdomt vervelend dat je moet lopen met je linker muis knop.
Dit had ik toch liever op wasd gezet.
Kreeg em ook idd, net op tijd nog even de Skeleton King weer onder de zoden gestopt..quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef Aleria het volgende:
Meh, net een bericht: Servers gaan down to pick up a service update
Ik ook, level 34 terwijl ik Diablo nog niet heb verslagenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef GX3 het volgende:
Ik heb net Diablo gekilled op Normal, ik heb alle levels uitgekamd maar voor mijn gevoel heb ik deze difficulty vrij snel uitgespeeld. Ik kan mij nog van vroeger herinneren dat je uren rond kon zwermen in de Durance of Hate..
Bekend probleem. Zowieso is het pas de moeite waard om te spelen op Nightmare, maar voor mijn gevoel zijn de maps een stuk kleiner dan in D2. (Cathedral bijv, heb ik in D2 echt urenlang rond lopen zwevenquote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef GX3 het volgende:
Ik heb net Diablo gekilled op Normal, ik heb alle levels uitgekamd maar voor mijn gevoel heb ik deze difficulty vrij snel uitgespeeld. Ik kan mij nog van vroeger herinneren dat je uren rond kon zwermen in de Durance of Hate..
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Sowieso dat gewoon met je linkermuisknop veel fijner loopt.
Dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:11 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Sowieso dat gewoon met je linkermuisknop veel fijner loopt.
Vijf dagen voorspelt Leah.quote:
Dat waren geen uren. Je nostalgie vergroot alles uitquote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef GX3 het volgende:
Klopt het waren DAGEN, NEE WACHT WEKEN!quote:Op zondag 20 mei 2012 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat waren geen uren. Je nostalgie vergroot alles uit
Heb ik nu een guest pass voorquote:Op zondag 20 mei 2012 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
Hmm dan maar weer eens inloggen op WoW.
Stel je voor dat ik naar buiten moet gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |