Op de aziatische of amerikaanse servers spelen. kan je alvast wat aanklotenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:55 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik had het spel gekocht, digitaal, en 1 minuut later waren de servers offline. Dat is pas wat...
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:49 schreef seto het volgende:
[..]
Dit kunnen jullie straks verwachten levelende Barbarians
Helpt niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegen die tijd m'n Barb maar omgooien naar sword+shield ofzo
quote:
Turtle ftwquote:
Giggity: What is internet p0rn?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:43 schreef Lamabal het volgende:
Gelukkig word mijn pijn verzacht door family guy weekend
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:00 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Episch, komt hij me die arm naar buiten.
I'm just getting the mail
Omdat je graag een hoge kans op max stats wil hebben? Charme van een spel als Diablo is juist dat 95% wat dropt kut isquote:Op zondag 20 mei 2012 17:03 schreef stefanhaan het volgende:
Deze man
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5271778403
Het leukste is gewoon met vrienden spelen die juist loot krijgen voor jou. En andersom.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je graag een hoge kans op max stats wil hebben? Charme van een spel als Diablo is juist dat 95% wat dropt kut isAnders is je auction house ook voor Piet Snot
Same. Dit is gewoon kut.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok... het begint mij officieel te frustreren ik had eindelijk tijd om paar uur te spelen.
Precies. Maphack, hoge stat-items, allemaal voor sissies.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:08 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Het leukste is gewoon met vrienden spelen die juist loot krijgen voor jou. En andersom.
Maar dat is het verschil met Diablo II. Ik ben een 51 monk en kan niet eens Hell mode doen, omdat er gewoon geen goeie items droppen. En alles in nightmare dropt ook alleen maar rotzooi.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat je graag een hoge kans op max stats wil hebben? Charme van een spel als Diablo is juist dat 95% wat dropt kut isAnders is je auction house ook voor Piet Snot
Moet je bossruns doen op nightmare. Endlessly farmingquote:Op zondag 20 mei 2012 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar dat is het verschil met Diablo II. Ik ben een 51 monk en kan niet eens Hell mode doen, omdat er gewoon geen goeie items droppen. En alles in nightmare dropt ook alleen maar rotzooi.
Bosses hebben een kleinere kans om goede items te droppen dan unique mobs. Fact.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je bossruns doen op nightmare. Endlessly farming
Ja, zoals Diablo II dat ook had. Of vielen er elite uniques met bosjes voor je? WIndforce is in 10 jaar 1x gevallen. En nee, ik botte niet, dus dan ben je blij met 1 drop, niet met dat gecheat en dan na een dag werken vijftien uniques in je inventroy hebbenquote:Op zondag 20 mei 2012 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar dat is het verschil met Diablo II. Ik ben een 51 monk en kan niet eens Hell mode doen, omdat er gewoon geen goeie items droppen. En alles in nightmare dropt ook alleen maar rotzooi.
Ik had een lvl 96hammerdin met Enigma. ik solo'de alles manquote:Op zondag 20 mei 2012 17:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zoals Diablo II dat ook had. Of vielen er elite uniques met bosjes voor je? WIndforce is in 10 jaar 1x gevallen. En nee, ik botte niet, dus dan ben je blij met 1 drop, niet met dat gecheat en dan na een dag werken vijftien uniques in je inventroy hebben
k kom met mijn 56 DH ook niet voor bij de 2de eindbaas op hell. blijkbaar is 3.3k dmg niet genoegquote:Op zondag 20 mei 2012 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |