Speel je softcore? Gewoon doen waar je zin in hebtquote:
Partner van Youtube worden, verdien je gemiddeld $1 per 1000 views.quote:
Precies, de enige reden dat die gast dat doet. Slim, dat wel, ik ben niet mager, maar hij maakt meer indruk (en afdruk).quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Speel je softcore? Gewoon doen waar je zin in hebtJe kunt tig keer dood
Op softcore maakt het niet zo veel uit. Ik werk op hardcore weer wat safer, want je moet vrij rap ruimte kunnen maken als je omsingeld bent. Dus slowen, stunnen, that kind of stuff. Liever iets minder damage en meer veiligheid. Een oneshot zit er op de hogere moeilijkheidsgraden niet meer in, dus dan maar spelen met de slogan "als het niet bij me kan komen, kan het ook niet slaan"quote:
Ik las inktvipquote:Op zondag 20 mei 2012 16:34 schreef Silverdigger2 het volgende:
die invis smokescreen is je cooky cutter skill in inferno,
lekker alles killen terwijl je invis bent
vervolgens wat cds poppen dat je hem 3-4x achter elkaar kan doen, en iedereen wilt met je in een party
Snap ik, hoe ver ben je met hardcore char?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op softcore maakt het niet zo veel uit. Ik werk op hardcore weer wat safer, want je moet vrij rap ruimte kunnen maken als je omsingeld bent. Dus slowen, stunnen, that kind of stuff. Liever iets minder damage en meer veiligheid. Een oneshot zit er op de hogere moeilijkheidsgraden niet meer in, dus dan maar spelen met de slogan "als het niet bij me kan komen, kan het ook niet slaan".
Ik wilde vandaag verder met hell act 3, maar ik mag niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Snap ik, hoe ver ben je met hardcore char?
Stomme blizzard, 1 groot complot dit.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:41 schreef Pheno het volgende:
Die rageposts op Bnet. Alsof Blizzard dit gepland heeft
of de Made weekend breakquote:Op zondag 20 mei 2012 16:43 schreef Lamabal het volgende:
Gelukkig word mijn pijn verzacht door family guy weekend
Made servers?quote:
Dit kunnen jullie straks verwachten levelende Barbariansquote:There is a reason why the barb forum both here on EU and on US is filled with posts like this while the other class forums are somewhat OK. PLEASE! If you are not in inferno don't say how easy it is, or l2p, or spec suggestions. We have tried it, we have tried everything. It's a completely different game in Inferno than on Hell. I'm on 55K health, 7500 armor with shield and I die in 3-4 hits from normal white sh it mobs. In co-op I just run around and shout and stun on CD, I actually never get to hit !@#$ because when they hit me back I fall to the ground so fu cking fast it's unbelievable.
het is wel waar, met mn 60 barb word ik overal hard geowned.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:49 schreef seto het volgende:
[..]
Dit kunnen jullie straks verwachten levelende Barbarians
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |