Waar?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:06 schreef Jimbo het volgende:
ah alles ligt weer plat
net nu ik dikke grindplekken gevonden heb :/
had 600k in nog geen 20min
Jep.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
Meer mensen problemen met het laden van achievement data?
ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 14:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij doe ik iets verkeerd elke keer alsik een poging doe om aan te melden zit ik op die error 37
En wat moet je zien als high en low?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:56 schreef benx het volgende:
Mensen die niet weten welke buyout ze moeten hanteren:
http://goo.gl/YfxJQ
Nee, het is Zondag dus wederom een kleine drukte waar Blizz geen rekening mee hebben gehouden.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:23 schreef Zolcon het volgende:
ik heb ook error 37. Denk dat ze servers hebben gerestart en nu heel rustig mensen toe laten
Ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef LinQ het volgende:
Ik zit er wel in maar kan alleen geen game starten
Me²... de eerste keer duurde het aanmelden een aantal minuten, maar werd m'n character niet getoond.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:23 schreef Zolcon het volgende:
ik heb ook error 37. Denk dat ze servers hebben gerestart en nu heel rustig mensen toe laten
Had ik dus net ook, krijg je zo waarschijnlijk wel een timeout.quote:Op zondag 20 mei 2012 14:25 schreef LinQ het volgende:
Ik zit er wel in maar kan alleen geen game starten
Weinig armor en vit?quote:Op zondag 20 mei 2012 14:27 schreef seto het volgende:
Ik begin echt depressief te worden van mijn Barb. Gister Hell uitgespeeld met een groepje en het enige wat ik kon doen als er een groepje blauwe mobs/unique kwam was een beetje rondrennen, Seismic Slam spammen en mensen rezzen terwijl de rest allemaal genoeg damage deed. Als ik een paar klappen uit wou delen was ik binnen een paar seconden dood. Op de fora lees ik dat meer mensen hier ook last van hebben en het gewoon totaal niet meer leuk is om te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |