Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat dacht ik ook niet, ik volgde even niet waarom het ineens over je relationele toestand ging.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee, maar mannen en vrouwen zijn anders
en jij zegt dat wil een man maar daar heb ik dan niet zo veel aan
snap je?
het was niet gemeen bedoeld of zo
daaromquote:Op zondag 20 mei 2012 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook!
Lekker open, geen geclaim enz!
dat is idd ook nog weer een risico jaquote:Op zondag 20 mei 2012 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb 1 keer een open relatie gehad maar dat was echt dramatisch omdat ik veel meer om haar gaf dan zij om mij
nu met mijn lief hebben we een soort 'tussen variant'
oh om aan te geven dat ik een leuke vrouw wel zou daten maar een kerel nietquote:Op zondag 20 mei 2012 12:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet, ik volgde even niet waarom het ineens over je relationele toestand ging.
i'm working on thatquote:Op zondag 20 mei 2012 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Uiteindelijk draait het toch allemaal weer om vertrouwen!
Ok, dat had vrij weinig te maken met mannen die graag een bitch als vrouw willen hebben, maar goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh om aan te geven dat ik een leuke vrouw wel zou daten maar een kerel niet
naja die relatie was 'gesloten' ook wel gedoemd om te mislukkenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daarom![]()
[..]
dat is idd ook nog weer een risico jahmmm
ik dacht dat je bedoelde: handig voor je bij het datenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, dat had vrij weinig te maken met mannen die graag een bitch als vrouw willen hebben, maar goed.
mja wel lastig. om in te zien soms ook, komt soms pas laterquote:Op zondag 20 mei 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja die relatie was 'gesloten' ook wel gedoemd om te mislukkendus ik denk niet dat het veel verschil maakte uit eindelijk
Jij negert mijquote:
sorry kree maar wtf staat hier?quote:
Oh nee, dat bedoelde ik niet, ik bedoelde precies wat er stond.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde: handig voor je bij het daten
en toen was ik zo van nou niet heel erg want ik date geen mannen
Jij riep gisteren dat niemand je aardig vindt en dat je zelfmoord gaat plegen.quote:
Wel gekeken ja, maar meer nog niet..quote:Op zondag 20 mei 2012 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
JOFUdwerg heb je nog naar die link gekeken?
Hihi sorry moest ff heb jou al te lang niet meer gepest
dan had ik dat verkeerd begrepenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh nee, dat bedoelde ik niet, ik bedoelde precies wat er stond.
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry kree maar wtf staat hier?
ben ik de enige die hier geen touw aan vast kan knopen
maak eens gewoon een zin
Hij denkt dat het niet zozeer over zichzelf gaat, dat pot-ketel verhaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maak eens gewoon een zin
lees de quote terug.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maak eens gewoon een zin
Naast gratis films ook nog korting op eten en drinken bij de bioscoopquote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel gekeken ja, maar meer nog niet..
Ik vroeg waar jij vannacht hebt geslapenquote:
ooohquote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij denkt dat het niet zozeer over zichzelf gaat, dat pot-ketel verhaal.
Ik nietquote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef Watertornado het volgende:
Ooooh, ik ga lekker stofzuigen, opruimen, heralloceren en schoonmaken! Wie doet er met mij mee?
ja beetje emo ofzoquote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij riep gisteren dat niemand je aardig vindt en dat je zelfmoord gaat plegen.
Sorry hoor, maar jij bent wel de laatste die dan tegen een ander moet gaan zeggen dat diegene dat negatieve zelfbeeld moet gaan veranderen
srsly?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naast gratis films ook nog korting op eten en drinken bij de bioscoop
Ja ik zag het, denk trouwens dat ik (wanneer payday..) voor de Gold ga, want de meeste films die uit gaan komen die ik wil zien zijn 3D en shit..quote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naast gratis films ook nog korting op eten en drinken bij de bioscoop
Was het heel moeilijk om dat getypt te krijgen?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh
nee ik ook niet
kree is echt one hot piece of zelfverzekerde krachtige kerel
Hehe, dat gedoe gisteren.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh
nee ik ook niet
Nu pas?quote:
Daar waar ik 't hele weekend al slaapquote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vroeg waar jij vannacht hebt geslapen
ik als ik weet wat heracolleren isquote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef Watertornado het volgende:
Ooooh, ik ga lekker stofzuigen, opruimen, heralloceren en schoonmaken! Wie doet er met mij mee?
Nog twee dagen (en vakantiegeld!)quote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ik zag het, denk trouwens dat ik (wanneer payday..)
ja, sorryquote:
Mjah bij Pathé met een unlimited kaart. Kost je wel 19 of 26 euro per maand. Maar ja dat heb je er met 2 of 3 films al uit natuurlijk.quote:
ik zou wel moetenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef Watertornado het volgende:
Heracolleren, geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:49 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik als ik weet wat heracolleren is
Ik pas, k moet iets te eten gaan fixen, normaal eet ik na 't stappen, maar brortje was al pleite en de rest wilde opeens naar huis... Dus toen ook maar de taxi in gestapt zonder te gaan etenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef Watertornado het volgende:
kree en ik zijn beiden zo instabiel als de pestquote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh
nee ik ook niet
Ik begin met de gewone kan altijd nog upgraden.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ik zag het, denk trouwens dat ik (wanneer payday..) voor de Gold ga, want de meeste films die uit gaan komen die ik wil zien zijn 3D en shit..
Ontwijkend antwoord is ontwijkendquote:
ja ik moest mijn ogen dicht doenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het heel moeilijk om dat getypt te krijgen?
Piemel afhakken, tetten kweken, lang blond haar laten groeien en een tuinbroek aandoen!quote:
door een sex change denk ikquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:50 schreef system_overload het volgende:
[..]
kree en ik zijn beiden zo instabiel als de pest
hubbaaaaaquote:Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Piemel afhakken, tetten kweken, lang blond haar laten groeien en een tuinbroek aandoen!
Al kokhalzend op alt+s geramt zeker?quote:
Pailetten.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Afgeknotte icosaëders met gaten erin?
je zou het kunnen proberen iigquote:Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik mezelf hiermee bedek, val je dan voor me ja?
Die 26 euro heb je er na 2 3D films er al uit.. Die zijn iets van 15 euro ofzo.. Vind je het gek dat niemand meer naar de film gaat..quote:Op zondag 20 mei 2012 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin met de gewone kan altijd nog upgraden.
that's what she saidquote:Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
als je dat al niet eens weet dan ben je toch niet stabiel?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef kree het volgende:
[..]misschien is het nog wel waar ook.
Weet het zelf ook gewoon niet eens meer.
Denk dat ik wel stabiel ben in het echt.
Maar ga er gewoon aan twijfelen af en toe
11,50 en dan nog de kosten voor de bril. Daar heb ik er inmiddels ook al tig van thuisliggen maar ik vergeet ze altijd mee te nemen naar de bioscoopquote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die 26 euro heb je er na 2 3D films er al uit.. Die zijn iets van 15 euro ofzo.. Vind je het gek dat niemand meer naar de film gaat..
Dat ook wel. Maar hadden jullie een minimeet of was het echt 1 op 1?quote:
Mensen die jou niet nemenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die mij niet nemen zoals ik ben.
Ik zou dan wel graag een volledig geblindeerde bril willen. Peltors op mijn harses en lekker slapen met af en toe wat getril.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
11,50 en dan nog de kosten voor de bril. Daar heb ik er inmiddels ook al tig van thuisliggen maar ik vergeet ze altijd mee te nemen naar de bioscoop
Hihi nemenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die mij niet nemen zoals ik ben.
Jouw raarheid, echt!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou dan wel graag een volledig geblindeerde bril willen. Peltors op mijn harses en lekker slapen met af en toe wat getril.
ik weet van mezelf dat ik instabiel ben,makkelijk te manipuleren etcquote:Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef kree het volgende:
[..]misschien is het nog wel waar ook.
Weet het zelf ook gewoon niet eens meer.
Denk dat ik wel stabiel ben in het echt.
Maar ga er gewoon aan twijfelen af en toe
Imax is 15 en de bril moet je inleveren.. (Schouwburgplein dan..)quote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
11,50 en dan nog de kosten voor de bril. Daar heb ik er inmiddels ook al tig van thuisliggen maar ik vergeet ze altijd mee te nemen naar de bioscoop
pailettenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was maandag bij de Munt (Amsterdam) en die bril mocht ik houden. Die ligt nu in mijn autoquote:Op zondag 20 mei 2012 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Imax is 15 en de bril moet je inleveren.. (Schouwburgplein dan..)
Nou kijk, als ik het sociaal bekijk dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je dat al niet eens weet dan ben je toch niet stabiel?
internet kan mij echt nooit aan mezelf laten twijfelen hoor
zodra ik het niet meer gezellig vind ga ik iets anders doen
als je dat al niet kunt dan lijkt het me dat je je zelfvertrouwen uit verkeerde zaken probeert te halen en het nou niet echt beklijft
ik ook..maakt mij niet meer stabiel thoquote:Op zondag 20 mei 2012 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk, als ik het sociaal bekijk dan.
Gaat het allemaal prima hoor (en niet over relaties en meiden enzo)
Zelfvertrouwen heb ik wel, anders ga ik niet op m'n pianootje spelen voor 500 man enzo.
Weet ik veel bestuursdingen allemaal gedaan en altijd complimenten hoor.
Niet dat ik op wil scheppen, want dat is niet mijn bedoeling.
Maar meer om aan te geven, dat ik sociaal blijkbaar toch wel goed functioneer.
laaste is waar, maar toch blijf ik haar leuk vinden.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:54 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik weet van mezelf dat ik instabiel ben,makkelijk te manipuleren etc
door wat ik lees over jou en Anja denk ik dat jij dat ook bent
Anja is wss ook instabiel maar kan goed manipuleren
jij en ik niet
Whuutt.. Was dat ook zo'n Imax ding?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was maandag bij de Munt (Amsterdam) en die bril mocht ik houden. Die ligt nu in mijn auto
Sociaal functioneren en labiel zijn is heul wat anders.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen heb ik wel, anders ga ik niet op m'n pianootje spelen voor 500 man enzo.
Het beste doen we dat in Rome, ik heb nog vakantiedagen zat!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw raarheid, echt!![]()
![]()
Wanneer gaan we brommers kieken?
kan je wel goed manipuleren?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik durf zonder twijfelen te zeggen dat ik niet stabiel ben, dus.. dat jullie het even weten
Kan je begrijpen dat ik nogal wat moeite heb om dat te geloven?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
waarom klikte ikquote:Op zondag 20 mei 2012 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Raar genoeg doet dat me denken aan:
Geen ideequote:Op zondag 20 mei 2012 12:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whuutt.. Was dat ook zo'n Imax ding?
niet om lullig te doen maar waarom ben je dan altijd hier? en vraag je altijd hier om aandacht?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Jij betaalt?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het beste doen we dat in Rome, ik heb nog vakantiedagen zat!
Jaquote:Op zondag 20 mei 2012 12:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook..maakt mij niet meer stabiel tho
als ik wil, jaquote:Op zondag 20 mei 2012 12:57 schreef system_overload het volgende:
dan sc
[..]
kan je wel goed manipuleren?
Welke film, das handiger.. Of was 't die Depp film?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Pathé de Munt, Google het zou ik zeggen
dat heb ik ook niet..quote:Op zondag 20 mei 2012 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet ook nog eten, maar ik heb helemaal geen zin om op te staanquote:Op zondag 20 mei 2012 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben ook instabiel.. Maar dat komt door de drank vannacht en het nog moeten eten..
en datquote:Op zondag 20 mei 2012 12:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sociaal functioneren en labiel zijn is heul wat anders.
niks. mee leren omgaan, gaat mij prima af zoquote:
Die is niet 3Dquote:Op zondag 20 mei 2012 12:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Welke film, das handiger.. Of was 't die Depp film?
Mjah, zelfde hier, maar ik ga toch maar.. Ik ga aan de Noodlesquote:Op zondag 20 mei 2012 12:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik moet ook nog eten, maar ik heb helemaal geen zin om op te staan
wat hij beschreef is meer maatschappelijk dan sociaal succesquote:Op zondag 20 mei 2012 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet om lullig te doen maar waarom ben je dan altijd hier? en vraag je altijd hier om aandacht?
hoeveel relaties heb je gehad? hoeveel vrienden heb je?
als je nu gaat verhuizen, hoeveel mensen komen je helpen? en als je vanavond een feestje geeft hoe druk is het dan?
volgens mij valt het nogal mee met jou geslaagdheid op sociaal vlak
prima, maar stap 1 lijkt me dat toegeven
online en rl zijn natuurlijk verschillend maar niet zo verschillend dat het hier voor jou onmogelijk is om een gesprek te voeren zonder dat mensen over je heen kotsen en dat je irl een of andere stud bent met een overvolle agenda
Als jij betaalt ga ik wel mee hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 12:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een goede brommerhelm is wel wat waard!
ja, omdat ik hier makkelijker dingen neer zet alsdat ik ze in het echt zo zou zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je begrijpen dat ik nogal wat moeite heb om dat te geloven?
oehh lekker, ik ga zodra ik ECHT honger krijg, een kipfilet bakken/bradenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, zelfde hier, maar ik ga toch maar.. Ik ga aan de Noodles
Frankly my dear, I think you're full of uhm shitquote:Op zondag 20 mei 2012 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja, omdat ik hier makkelijker dingen neer zet alsdat ik ze in het echt zo zou zeggen.
Hoeft niet verkeerd te zijn namelijk.
Want iedereen doet dat in het echt.
Er zijn maar weinig mensen die het zo even in het echt zitten waar ze allemaal mee zitten.
Wil je de waarheid of heb je liever dat ik lieg?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij een auto die dat kan handelen?
Veel vragen die ik allang al beantwoord heb hier in het laatste half jaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet om lullig te doen maar waarom ben je dan altijd hier? en vraag je altijd hier om aandacht?
hoeveel relaties heb je gehad? hoeveel vrienden heb je?
als je nu gaat verhuizen, hoeveel mensen komen je helpen? en als je vanavond een feestje geeft hoe druk is het dan?
volgens mij valt het nogal mee met jou geslaagdheid op sociaal vlak
prima, maar stap 1 lijkt me dat toegeven
online en rl zijn natuurlijk verschillend maar niet zo verschillend dat het hier voor jou onmogelijk is om een gesprek te voeren zonder dat mensen over je heen kotsen en dat je irl een of andere stud bent met een overvolle agenda
Oh, ik doe makkelijk vanavond denk ik.. Van 't geld dat ik over heb van 't stappen lekker laten bezorgen..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oehh lekker, ik ga zodra ik ECHT honger krijg, een kipfilet bakken/braden
en douchen straks, maar nog ff mentaal voorbereiden
Positief blijven Hups, tuurlijk haalt jouw waggeltje dat wel!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je de waarheid of heb je liever dat ik lieg?![]()
Ik zou voor de optie liegen gaan
Ik heb een hele fijne scrubquote:Op zondag 20 mei 2012 13:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oehh lekker, ik ga zodra ik ECHT honger krijg, een kipfilet bakken/braden
en douchen straks, maar nog ff mentaal voorbereiden
omnomnomquote:Op zondag 20 mei 2012 13:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, ik doe makkelijk vanavond denk ik.. Van 't geld dat ik over heb van 't stappen lekker laten bezorgen..
Heb je mijn waggeltje al eens goed bekeken?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Positief blijven Hups, tuurlijk haalt jouw waggeltje dat wel!
Intronic, Flippie en Smoofie waren er ook gisteren.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ook wel. Maar hadden jullie een minimeet of was het echt 1 op 1?
ghehe ja daar kan ik niks over zeggen, want ken je niet verder als dat wat je vertelde zo via internetquote:
mooi ontwijkend antwoordquote:Op zondag 20 mei 2012 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
Veel vragen die ik allang al beantwoord heb hier in het laatste half jaar.
En via internet is het makkelijker jah om maar alles neer te zetten.
Maar wil niet zeggen dat ik irl niks heb.
Lees eens 200 topics terug zou ik zeggen
mag welquote:Op zondag 20 mei 2012 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een hele fijne scrub![]()
Zal ik je rug komen scrubben
Hij ontwijkt niets, hij begrijpt gewoon werkelijk niet wat je vraagt.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooi ontwijkend antwoord
ik zal zelf mijn conclusies maar trekken he
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je mijn waggeltje al eens goed bekeken?
Het is wel een echte Ajax auto. 3 sterren in mn vooruit
he verdorie nu heb ik zin in een smoothiequote:Op zondag 20 mei 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Intronic, Flippie en Smoofie waren er ook gisteren.
Wat leukquote:Op zondag 20 mei 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Intronic, Flippie en Smoofie waren er ook gisteren.
Ik dacht het, jij zegt het..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he verdorie nu heb ik zin in een smoothie
Overduidelijk jaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij ontwijkt niets, hij begrijpt gewoon werkelijk niet wat je vraagt.
Nee, George is niet meerquote:Op zondag 20 mei 2012 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]Ohjee.. ff naar Carglass ermee?
Ehm nee.. Ik weet nieteens meer wat je nou voor auto had.. niet meer George toch?
er zijn wel verschillenquote:
echte hequote:Op zondag 20 mei 2012 13:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij ontwijkt niets, hij begrijpt gewoon werkelijk niet wat je vraagt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooi ontwijkend antwoord
helemaal niet, maar trek je conclusies maar danquote:Op zondag 20 mei 2012 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooi ontwijkend antwoord
Ohh, Japjes redden dat welquote:Op zondag 20 mei 2012 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, George is niet meerIk mis George!
Nu heb ik Pietertje! Een Mitsubishi Colt geloof ik.
Maken!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he verdorie nu heb ik zin in een smoothie
als gister, en eergister, en die dag daarvoor, en daarvoor.. JOH aan wie zal het dan liggenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
helemaal niet, maar trek je conclusies maar dan
Heb geen zin in weer hetzelfde gezeik als gister
Ik zie het zo gebeurenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echte he
en dan vol houden dat je prima kunt functioneren irl
hoe moet dat op je werk of zo? of op een studie?
"studenten ik wil een opdracht van 4 a4tjes over smurfen"
kree: alstublieft, mooi op a5, 10 kantjes over aardbeien
we hebben alleen appel in huisquote:
fixedquote:Op zondag 20 mei 2012 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou teder en passievol de liefde met haar bedrijven
Ik kan binnen een paar minuten aan de overkant bij de metro zijn.. als de boterham express open is dan..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
we hebben alleen appel in huis
en kiwi maar daar ben ik allergisch voor
breng jij er dan ook een naar hier?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan binnen een paar minuten aan de overkant bij de metro zijn.. als de boterham express open is dan..
Mooi!!quote:
Just say when !!quote:
zo doe ik dat tochquote:
En zonder TomTom!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval zónder kaart!
Ik ben verdwaaldquote:Op zondag 20 mei 2012 13:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo doe ik dat toch![]()
en huppelmuts, schiet eens op met die scrub dan
nohquote:
Daar wil ik ook nog heen!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zonder TomTom!!
Dus niet vreemd opkijken als we opeens in Moskou staan he!!
Ja als ik dat wistquote:Op zondag 20 mei 2012 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nohik kom er aan, laat ff weten waar je bent
Brabantquote:
Ik vind het best!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog heen!Maar minder brommerhelmexposure denk ik. Maar ik denk ergens achterin juli/begin augustus?
Ja nou sorry hoor, in plaats van richtingsgevoel heb ik tetten gekregen!quote:
nu helemaal verdommequote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou sorry hoor, in plaats van richtingsgevoel heb ik tetten gekregen!
Mijn moeder gaat straks weer een overheerlijke sandwich maken. Met zalm en bacon en kruidenkaas en tomaat en sla en nomnomnom!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
Maar eerst een belangrijke vraag: wat ga ik eten? Eergister al döner gehad, geen trek in tosti. Net een half bordje spaghetti gegeten maar was niet genoeg. Ik denk aan een gehaktbal scoren en die op brood eten met veel vettigheid zoals mayonaise enzo. Betere suggesties?
Klein A-tje toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom deed je zo "feministisch" in mijn topic. How obvious.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde: handig voor je bij het daten
en toen was ik zo van nou niet heel erg want ik date geen mannen
Deal!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval over alle kleine wegen!
Jaquote:
Ik waardeer richtingsgevoel meer in een vrouw.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja want ik ben een lesbiennequote:Op zondag 20 mei 2012 13:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom deed je zo "feministisch" in mijn topic. How obvious.
doe mij maar tetten, zie vanzelf wel waar ik uitkomquote:Op zondag 20 mei 2012 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik waardeer richtingsgevoel meer in een vrouw.
sandwich met kipfilet,advocado,bacon,ei en tomaat nt vet genoeg mar niet deep friedquote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
Maar eerst een belangrijke vraag: wat ga ik eten? Eergister al döner gehad, geen trek in tosti. Net een half bordje spaghetti gegeten maar was niet genoeg. Ik denk aan een gehaktbal scoren en die op brood eten met veel vettigheid zoals mayonaise enzo. Betere suggesties?
Ik kom altijd daar waar ik wezen moet!! Soms met een iets grotere omweg dan andersquote:Op zondag 20 mei 2012 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik waardeer richtingsgevoel meer in een vrouw.
Daaayummm, wat heb ik daar geen zin in.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat straks weer een overheerlijke sandwich maken. Met zalm en bacon en kruidenkaas en tomaat en sla en nomnomnom!!
Not sure if serious or not...quote:Op zondag 20 mei 2012 13:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arm ding![]()
Ook geen ass, dus das ook al minpunten..
noem jij mij nou feministisch? koken zal ze, terwijl ik voetbal kijkquote:
Bij mij in de auto stappen is altijd een heel avontuur hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe mij maar tetten, zie vanzelf wel waar ik uitkom
Dat viel de laatste keer dat ik je zag wel mee toch? For some reason wist je daar de weg iets te goedquote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom altijd daar waar ik wezen moet!! Soms met een iets grotere omweg dan anders
dat bedoel ik. het maakt mij niet uit waarquote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij in de auto stappen is altijd een heel avontuur hoor
Ja, je moet wel bij je verhaal blijven he.. Voor euh, die ene..quote:
Mijn ex, een "man", haalde mijn bier terwijl ik EDL zat te kijken en vervolgens ging hij de hele wedstrijd bitchen over het gebrek aan aandacht die hij kreeg enz. En ik de tv maar steeds iets harder zettenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
noem jij mij nou feministisch? koken zal ze, terwijl ik voetbal kijk
In Gorinchem bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat viel de laatste keer dat ik je zag wel mee toch? For some reason wist je daar de weg iets te goed
ja iemand moet het mannetje zijn ook he, daar heb je gelijk inquote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
noem jij mij nou feministisch? koken zal ze, terwijl ik voetbal kijk
hahaha serieusquote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex, een "man", haalde mijn bier terwijl ik EDL zat te kijken en vervolgens ging hij de hele wedstrijd bitchen over het gebrek aan aandacht die hij kreeg enz. En ik de tv maar steeds iets harder zetten
Ik heb ze beiden niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe mij maar tetten, zie vanzelf wel waar ik uitkom
Dat wel. Ik doe er alleen vaak lang over.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom altijd daar waar ik wezen moet!! Soms met een iets grotere omweg dan anders
ja tochquote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja iemand moet het mannetje zijn ook he, daar heb je gelijk in
Kans is groot dat we opeens met een rokende motor op de vluchtstrook staan, of met een veel te warme motor op de dijk tussen Enkhuizen en Lelystadquote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik. het maakt mij niet uit waar
Dat hou ik toch niet lang volquote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, je moet wel bij je verhaal blijven he.. Voor euh, die ene..
meestal weet ik de weg na een stuk of 3/4 keer uit m'n duimpje, zelfs voor langere afstandenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden niet.
[..]
Dat wel. Ik doe er alleen vaak lang over.
Ik heb er maar anderhalf jaar over gedaan voor ik zonder te verdwalen naar Ezechielk kon rijdenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden niet.
[..]
Dat wel. Ik doe er alleen vaak lang over.
Zelfs dat heb ik nietquote:Op zondag 20 mei 2012 13:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
meestal weet ik de weg na een stuk of 3/4 keer uit m'n duimpje, zelfs voor langere afstanden, maar goed, dan moet ik er dus wel 3/4 keer komen
ja nee dat kan nietquote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja tochnja, ok ik zal geen voetbal kijken. pr0n dan maar
![]()
hoewel ik koken stiekem ook wel erg leuk vind hoor
een veel te warme motor.. dat heb je mooi verwoordtquote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is groot dat we opeens met een rokende motor op de vluchtstrook staan, of met een veel te warme motor op de dijk tussen Enkhuizen en Lelystad
[..]
Dat hou ik toch niet lang vol
Ik loop over van poëziequote:Op zondag 20 mei 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een veel te warme motor.. dat heb je mooi verwoordt![]()
ik vind het ook wel een gave hoor, heeft me ook jaren gekost dat te "trainen" ofzoquote:Op zondag 20 mei 2012 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik niet
Ik verdwaal nog in mn eigen BH![]()
ik hou van etenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja tochnja, ok ik zal geen voetbal kijken. pr0n dan maar
![]()
hoewel ik koken stiekem ook wel erg leuk vind hoor
ja maarquote:Op zondag 20 mei 2012 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja nee dat kan niet
je bent het mannetje of het vrouwtje
anders raakt firefly in de war
ik hou wel van poetische meisjesquote:
ik moet welquote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind het ook wel een gave hoor, heeft me ook jaren gekost dat te "trainen" ofzo![]()
en dat heb ik ook.. ik hou niet van bh's/ondergoed dragen![]()
Zodra ik thuis ben of bij mensen waar ik mij echt op mn gemak voel trek ik mn bh direct uit. Lastig onding!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind het ook wel een gave hoor, heeft me ook jaren gekost dat te "trainen" ofzo![]()
ik hou ook van eten, zullen we dan gewoon samen koken?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik hou van eten
jij kookt ik eet goeie deal toch?
mooi want ik zou heel slecht zijn in het mannetje zijn denk ikquote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar
ok, dan wil ik het mannetje zijn
[..]
ik hou wel van poetische meisjes
verbrand je ook regelmatig je bh?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nommmquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga trouwens niet voor de Noodles, ik flikker de frituur even aan
ik moest lachenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet welanders sla ik mezelf bewusteloos als ik een enthousiaste beweging maak
amen!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra ik thuis ben of bij mensen waar ik mij echt op mn gemak voel trek ik mn bh direct uit. Lastig onding!!
Mjah, in de wijk waar mijn moeder tig jaar heeft gewoond. De rest van het dorp verdwaal ik nog regelmatig hoorquote:
komt goed hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooi want ik zou heel slecht zijn in het mannetje zijn denk ik
ritualistisch, jaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef system_overload het volgende:
[..]
verbrand je ook regelmatig je bh?
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet welanders sla ik mezelf bewusteloos als ik een enthousiaste beweging maak
wow dan zijn ze wel heel erg grootquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, sinds ik Sapph heb ontdekt heb ik veel minder last van de bh (of van mn schouders, nek, rug)quote:Op zondag 20 mei 2012 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nommm
[..]
ik moest lachen
daar heb ik een last van
[..]
amen!!!
ik hou wel van riskyquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hou ook van eten, zullen we dan gewoon samen koken?
(dat is trouwens wel heel gewaagd, wat ik nu zeg..)
mooi dat ik het vrouwtje mag zijn trouwens want ik lak net mijn teennagels snoepjes rozequote:Op zondag 20 mei 2012 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
komt goed hoor![]()
[..]
ritualistisch, ja
Minisnacksquote:Op zondag 20 mei 2012 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nommm
[..]
ik moest lachen
daar heb ik een last van
[..]
amen!!!
daar hoor ik vaker goeie verhalen over jaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, sinds ik Sapph heb ontdekt heb ik veel minder last van de bh (of van mn schouders, nek, rug)
uhhu, vooral wanneer ik met iemand anders in de keuken sta, dat is wel riskyquote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik hou wel van risky
is dat ook je kookstijl?
Ik hoef alleen daar te wezen gelukkig, en dat had ik zelfs zonder TomTom gevonden!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, in de wijk waar mijn moeder tig jaar heeft gewoond. De rest van het dorp verdwaal ik nog regelmatig hoor
figure of speechquote:Op zondag 20 mei 2012 13:24 schreef system_overload het volgende:
[..]
wow dan zijn ze wel heel erg groot
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MinisnacksEn om Huppel voor te zijn: Ja, speciaal omdat ik zelf ook niet zo groot ben
oehhh rozequote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooi dat ik het vrouwtje mag zijn trouwens want ik lak net mijn teennagels snoepjes roze
me jellyquote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MinisnacksEn om Huppel voor te zijn: Ja, speciaal omdat ik zelf ook niet zo groot ben
picsquote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
figure of speech
hoewel... ik kan serieus mijn eigen gezicht raken met mijn tiet
sad
surequote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oehhh roze!! trouwen?:@
[..]
me jelly
Well,isn't that kinky hihiquote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhu, vooral wanneer ik met iemand anders in de keuken sta, dat is wel risky
nee dat gaat echt te verquote:
eerst maar eens daten tochquote:Op zondag 20 mei 2012 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sure
maar dan kunnen we beter op een andere dag afspreken want dat kan vast niet op zondag
Kom maar halenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oehhh roze!! trouwen?:@
[..]
me jelly
nou oke dan, omdat je er zo op staatquote:
wow ik zie nu lola ferrari achtige taferelen voor mequote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
figure of speech
sad
dat is inet eerlijk, tegen de tijd dat ik er ben, zijn ze al opquote:
Dat kan ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
figure of speech
sad
wil toch wel weten wat voor vlees ik in de kuip hebquote:
De frituur is nog aan het opwarmen, al is dat zo gebeurt.. Als je nou opschiet dan kan ik nog wachten..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is inet eerlijk, tegen de tijd dat ik er ben, zijn ze al op
ja van Surinaamse mannenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef system_overload het volgende:
[..]
wow ik zie nu lola ferrari achtige taferelen voor me
je krijgt vast veel sjans
facebook mamma beu?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ander onderwerp.
Stel je bent zwanger, je poept die poepfabriek uit en dan is het eerste wat je doet.....
1) genieten van je terugzakkende buik
2) je vent aankijken en hem laten beloven dat het bij 1 poepfabriek blijft
3) een foto uploaden naar facebook, je profielfoto veranderen en meteen doen alsof je de beste en enige moeder ter wereld bent.
?
gelukkig hoef ik mij hier niet druk over te makenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ander onderwerp.
Stel je bent zwanger, je poept die poepfabriek uit en dan is het eerste wat je doet.....
3) een foto uploaden naar facebook, je profielfoto veranderen en meteen doen alsof je de beste en enige moeder ter wereld bent.
?
als ik in mijn omgeving kijk is het goede antwoord blijkbaar 3!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ander onderwerp.
?
nee, neem maarquote:Op zondag 20 mei 2012 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De frituur is nog aan het opwarmen, al is dat zo gebeurt.. Als je nou opschiet dan kan ik nog wachten..
ik nietquote:
14.. het antwoord is altijd 14..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik in mijn omgeving kijk is het goede antwoord blijkbaar 3!!
Ik word gek van al die zogenaamde huisblijfsletten die opeens doen alsof hun leven nooit compleet was maar nu ze zo'n jankende, kotsende poepfabriek hebben is alles mooi en prachtig en zelfs de voedingen om 3 uur 's nachts zijn leuk!quote:
3 met als aanvulling dat het het allerliefste, beste, mooiste kindje is, en ze zooooooo gelukkig zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mjah bij mij ookquote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan eet ik alles zelf wel op.. Ik moet er toch nog van groeien!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, neem maarik moet zo toch weg
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan eet ik alles zelf wel op.. Ik moet er toch nog van groeien!
ah black men and chubby/fat white girls..quote:
Ja en als jij dan een status maakt over die geweldige horrorfilm die je net hebt gekeken zijn ze nog in staat om daarop te reageren met een babyfoto van het pasgeboren gedrocht.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
3 met als aanvulling dat het het allerliefste, beste, mooiste kindje is, en ze zooooooo gelukkig zijn.
noem je mij nu chubby?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
ah black men and chubby/fat white girls..
why i will never understand
zie? het juiste antwoordquote:
IJdele hoopquote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan eet ik alles zelf wel op.. Ik moet er toch nog van groeien!
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en als jij dan een status maakt over die geweldige horrorfilm die je net hebt gekeken zijn ze nog in staat om daarop te reageren met een babyfoto van het pasgeboren gedrocht.
Op zich is dat wel ontopic maar toch
en dan bericht komen doen van elk beetje kots en poepquote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
3 met als aanvulling dat het het allerliefste, beste, mooiste kindje is, en ze zooooooo gelukkig zijn.
Doe nou niehiet! Straks word ik weer emo en moet ik weer huilen en moet ik weer bij T aankloppen enzo..quote:
maternal instinct,moederliefde etc zorgt dat de baby geliefd isquote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word gek van al die zogenaamde huisblijfsletten die opeens doen alsof hun leven nooit compleet was maar nu ze zo'n jankende, kotsende poepfabriek hebben is alles mooi en prachtig en zelfs de voedingen om 3 uur 's nachts zijn leuk!
En buiten dat is er volgens mij een babyboom gaande tussen mn fb vrienden
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan bericht komen doen van elk beetje kots en poep
en dan alleen aan jezelf refereren als 'mama'
'borre uniek stoer (want ze hebben ook altijd een achtelijke naam) slaapt! wat zal mama eens gaan doen'
wat dacht je van je eigen identiteit terug proberen te vinden MAMA??!?!?!
Ghehe ik ben dus op zoek naar een huisje. Heb urgentie gekregen, Gereageerd op een flatje naast de flat van Tquote:Op zondag 20 mei 2012 13:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe nou niehiet! Straks word ik weer emo en moet ik weer huilen en moet ik weer bij T aankloppen enzo..
couldn't agree morequote:Op zondag 20 mei 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan bericht komen doen van elk beetje kots en poep
en dan alleen aan jezelf refereren als 'mama'
'borre uniek stoer (want ze hebben ook altijd een achtelijke naam) slaapt! wat zal mama eens gaan doen'
wat dacht je van je eigen identiteit terug proberen te vinden MAMA??!?!?!
voortplanting+hormonen+biologische klokquote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah bij mij ook![]()
En allemaal roepen ze terwijl de dokter nog druk is met de kuthechtingen dat ze er nog 20 willen
Een facebook aanmaken voor je huisdier......quote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
couldn't agree more
of schoonzussen die een briefje voor je maken wat betreft het voeren van de dieren en er dan dingen opzetten als: "hoi, ik ben mickey en wil graag elke dag vers water" ..........
In dezelfde straat ook echt? Das makkelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik ben dus op zoek naar een huisje. Heb urgentie gekregen, Gereageerd op een flatje naast de flat van T
32 en moeder van een zoon van bijna 14quote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
maternal instinct,moederliefde etc zorgt dat de baby geliefd is
maar het zit nogal diep merk ik
hoe oud ben je?
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
couldn't agree more
of schoonzussen die een briefje voor je maken wat betreft het voeren van de dieren en er dan dingen opzetten als: "hoi, ik ben mickey en wil graag elke dag vers water" ..........
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een facebook aanmaken voor je huisdier......
stil.. ik had een hondenmyspacequote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een facebook aanmaken voor je huisdier......
;')quote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stil.. ik had een hondenmyspace
wel met het excuus van: ik was nog jongquote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stil.. ik had een hondenmyspace
Nee, 1 straat ervoorquote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In dezelfde straat ook echt? Das makkelijk
uhhuquote:
VROEGAH joysaquote:
"Hoi, ik ben Joof en je wacht maar tot je bakje leeg isquote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
couldn't agree more
ow godquote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
couldn't agree more
Wait whut, jij bent jonger dan C_A?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
32 en moeder van een zoon van bijna 14![]()
Ik heb gewoon een hekel aan krijsende kutkoters en een nog grotere hekel aan van die overdreven moedertjes die zichzelf helemaal verliezen in het moederschap
En bedankt hequote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben Joof en je wacht maar tot je bakje leeg is.."
"hoi ik ben mickey en heb schijt aan dat kind van jullie die ervoor heeft gezorgd dat ik nu staartloos door het leven ga, kutwijfquote:Op zondag 20 mei 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow god
ik zou echt een rant terug schrijven vanuit mickey
dat ik een hekel heb aan mijn naam en wanneer ze me zo kusjekroel met een hoge stem van die baby dingen toe kirt en zo
Ohh, die precies andersom 1 richtingsverkeer is.. 1 straat terug naar 't stoplicht?quote:
hoe was jij toen je net bevallen was?dolgelukkig toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
32 en moeder van een zoon van bijna 14![]()
Ik heb gewoon een hekel aan krijsende kutkoters en een nog grotere hekel aan van die overdreven moedertjes die zichzelf helemaal verliezen in het moederschap
Vuige slet dat je bent.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
was wel lachen trouwens. meisjes hosselen via de hondenmyspace, worked like a charm hoor![]()
ongegeneerd likjes geven en benen humpen, zo doe je datquote:
Ja sorry, om 1 of andere reden dacht ik dat je ouder was.. toen Lola (dunno of je die kent..) van de week jarig was stond ik ook van "uh, ok.. ook fout ingeschat.."quote:
nee hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 13:38 schreef system_overload het volgende:
[..]
hoe was jij toen je net bevallen was?dolgelukkig toch?
het is een fase 1/2 jar later is het nieuwe ervan af
en zijn ze gelukkig niet hysterisch over de botel blij
het lijkt nmlk beetje op een verliefdheid
nice whahahaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
"hoi ik ben mickey en heb schijt aan dat kind van jullie die ervoor heeft gezorgd dat ik nu staartloos door het leven ga, kutwijf"
Wat voor hondje had je?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ongegeneerd likjes geven en benen humpen, zo doe je dat
Hier ga ik spijt van krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:38 schreef system_overload het volgende:
[..]
hoe was jij toen je net bevallen was?dolgelukkig toch?
het is een fase 1/2 jar later is het nieuwe ervan af
en zijn ze gelukkig niet hysterisch over de botel blij
het lijkt nmlk beetje op een verliefdheid
quote:
flatcoated retriever, nou die wetenwel van likken en humpen hoorquote:
Natuurlijk ken ik LoLaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja sorry, om 1 of andere reden dacht ik dat je ouder was.. toen Lola (dunno of je die kent..) van de week jarig was stond ik ook van "uh, ok.. ook fout ingeschat.."
Sorry, bestialiteit is niet mijn ding.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
arm dier, hoewel hij zich wel redt zo, maar toch
[..]
flatcoated retriever, nou die wetenwel van likken en humpen hoor
ga geen misverstanden verspreiden jongemanquote:Op zondag 20 mei 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, bestialiteit is niet mijn ding.
wat goed dat je dit durft te delenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier ga ik spijt van krijgen.
Het eerste half jaar vond ik er geen flikker aan. Dat kind deed niets leuks, alleen janken, eten, poepen, plassen en slapen. Pas toen hij besloot dat hij zichzelf kon omdraaien van zn rug naar zn buik had ik zoiets van "hey jij hebt potentie om grappig te worden, dit kan leuk worden!"
Dolgelukkig was ik dus niet echt
Implicaties dit dat.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga geen misverstanden verspreiden jongeman![]()
true that!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hou van mijn zoon en hij is echt tof en geweldig en geniaal (verschillende FOK!kers kunnen dat beamen) maar ik ben toch echt meer dan alleen maar mama. En dat is iets wat de moeders van tegenwoordig schijnen te vergeten!
Neeee ze zijn alleen maar mama.. dat is zodat ze over een jaartje of 10 kunnen klagen hoe zwaar het wel niet is en dat ze weer hun eigen leven op moeten bouwenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hou van mijn zoon en hij is echt tof en geweldig en geniaal (verschillende FOK!kers kunnen dat beamen) maar ik ben toch echt meer dan alleen maar mama. En dat is iets wat de moeders van tegenwoordig schijnen te vergeten!
Consequences will never be the samequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |