Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat dacht ik ook niet, ik volgde even niet waarom het ineens over je relationele toestand ging.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee, maar mannen en vrouwen zijn anders
en jij zegt dat wil een man maar daar heb ik dan niet zo veel aan
snap je?
het was niet gemeen bedoeld of zo
daaromquote:Op zondag 20 mei 2012 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook!
Lekker open, geen geclaim enz!
dat is idd ook nog weer een risico jaquote:Op zondag 20 mei 2012 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb 1 keer een open relatie gehad maar dat was echt dramatisch omdat ik veel meer om haar gaf dan zij om mij
nu met mijn lief hebben we een soort 'tussen variant'
oh om aan te geven dat ik een leuke vrouw wel zou daten maar een kerel nietquote:Op zondag 20 mei 2012 12:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet, ik volgde even niet waarom het ineens over je relationele toestand ging.
i'm working on thatquote:Op zondag 20 mei 2012 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Uiteindelijk draait het toch allemaal weer om vertrouwen!
Ok, dat had vrij weinig te maken met mannen die graag een bitch als vrouw willen hebben, maar goed.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh om aan te geven dat ik een leuke vrouw wel zou daten maar een kerel niet
naja die relatie was 'gesloten' ook wel gedoemd om te mislukkenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daarom![]()
[..]
dat is idd ook nog weer een risico jahmmm
ik dacht dat je bedoelde: handig voor je bij het datenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, dat had vrij weinig te maken met mannen die graag een bitch als vrouw willen hebben, maar goed.
mja wel lastig. om in te zien soms ook, komt soms pas laterquote:Op zondag 20 mei 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
naja die relatie was 'gesloten' ook wel gedoemd om te mislukkendus ik denk niet dat het veel verschil maakte uit eindelijk
Jij negert mijquote:
sorry kree maar wtf staat hier?quote:
Oh nee, dat bedoelde ik niet, ik bedoelde precies wat er stond.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde: handig voor je bij het daten
en toen was ik zo van nou niet heel erg want ik date geen mannen
Jij riep gisteren dat niemand je aardig vindt en dat je zelfmoord gaat plegen.quote:
Wel gekeken ja, maar meer nog niet..quote:Op zondag 20 mei 2012 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
JOFUdwerg heb je nog naar die link gekeken?
Hihi sorry moest ff heb jou al te lang niet meer gepest
dan had ik dat verkeerd begrepenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh nee, dat bedoelde ik niet, ik bedoelde precies wat er stond.
quote:Op zondag 20 mei 2012 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry kree maar wtf staat hier?
ben ik de enige die hier geen touw aan vast kan knopen
maak eens gewoon een zin
Hij denkt dat het niet zozeer over zichzelf gaat, dat pot-ketel verhaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maak eens gewoon een zin
lees de quote terug.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maak eens gewoon een zin
Naast gratis films ook nog korting op eten en drinken bij de bioscoopquote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel gekeken ja, maar meer nog niet..
Ik vroeg waar jij vannacht hebt geslapenquote:
ooohquote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij denkt dat het niet zozeer over zichzelf gaat, dat pot-ketel verhaal.
Ik nietquote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef Watertornado het volgende:
Ooooh, ik ga lekker stofzuigen, opruimen, heralloceren en schoonmaken! Wie doet er met mij mee?
ja beetje emo ofzoquote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij riep gisteren dat niemand je aardig vindt en dat je zelfmoord gaat plegen.
Sorry hoor, maar jij bent wel de laatste die dan tegen een ander moet gaan zeggen dat diegene dat negatieve zelfbeeld moet gaan veranderen
srsly?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naast gratis films ook nog korting op eten en drinken bij de bioscoop
Ja ik zag het, denk trouwens dat ik (wanneer payday..) voor de Gold ga, want de meeste films die uit gaan komen die ik wil zien zijn 3D en shit..quote:Op zondag 20 mei 2012 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naast gratis films ook nog korting op eten en drinken bij de bioscoop
Was het heel moeilijk om dat getypt te krijgen?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh
nee ik ook niet
kree is echt one hot piece of zelfverzekerde krachtige kerel
Hehe, dat gedoe gisteren.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh
nee ik ook niet
Nu pas?quote:
Daar waar ik 't hele weekend al slaapquote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vroeg waar jij vannacht hebt geslapen
ik als ik weet wat heracolleren isquote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef Watertornado het volgende:
Ooooh, ik ga lekker stofzuigen, opruimen, heralloceren en schoonmaken! Wie doet er met mij mee?
Nog twee dagen (en vakantiegeld!)quote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ik zag het, denk trouwens dat ik (wanneer payday..)
ja, sorryquote:
Mjah bij Pathé met een unlimited kaart. Kost je wel 19 of 26 euro per maand. Maar ja dat heb je er met 2 of 3 films al uit natuurlijk.quote:
ik zou wel moetenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef Watertornado het volgende:
Heracolleren, geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:49 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik als ik weet wat heracolleren is
Ik pas, k moet iets te eten gaan fixen, normaal eet ik na 't stappen, maar brortje was al pleite en de rest wilde opeens naar huis... Dus toen ook maar de taxi in gestapt zonder te gaan etenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef Watertornado het volgende:
kree en ik zijn beiden zo instabiel als de pestquote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh
nee ik ook niet
Ik begin met de gewone kan altijd nog upgraden.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ik zag het, denk trouwens dat ik (wanneer payday..) voor de Gold ga, want de meeste films die uit gaan komen die ik wil zien zijn 3D en shit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |