zo doe ik dat tochquote:
En zonder TomTom!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval zónder kaart!
Ik ben verdwaaldquote:Op zondag 20 mei 2012 13:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo doe ik dat toch![]()
en huppelmuts, schiet eens op met die scrub dan
nohquote:
Daar wil ik ook nog heen!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zonder TomTom!!
Dus niet vreemd opkijken als we opeens in Moskou staan he!!
Ja als ik dat wistquote:Op zondag 20 mei 2012 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nohik kom er aan, laat ff weten waar je bent
Brabantquote:
Ik vind het best!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog heen!Maar minder brommerhelmexposure denk ik. Maar ik denk ergens achterin juli/begin augustus?
Ja nou sorry hoor, in plaats van richtingsgevoel heb ik tetten gekregen!quote:
nu helemaal verdommequote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou sorry hoor, in plaats van richtingsgevoel heb ik tetten gekregen!
Mijn moeder gaat straks weer een overheerlijke sandwich maken. Met zalm en bacon en kruidenkaas en tomaat en sla en nomnomnom!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
Maar eerst een belangrijke vraag: wat ga ik eten? Eergister al döner gehad, geen trek in tosti. Net een half bordje spaghetti gegeten maar was niet genoeg. Ik denk aan een gehaktbal scoren en die op brood eten met veel vettigheid zoals mayonaise enzo. Betere suggesties?
Klein A-tje toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom deed je zo "feministisch" in mijn topic. How obvious.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde: handig voor je bij het daten
en toen was ik zo van nou niet heel erg want ik date geen mannen
Deal!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval over alle kleine wegen!
Jaquote:
Ik waardeer richtingsgevoel meer in een vrouw.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja want ik ben een lesbiennequote:Op zondag 20 mei 2012 13:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom deed je zo "feministisch" in mijn topic. How obvious.
doe mij maar tetten, zie vanzelf wel waar ik uitkomquote:Op zondag 20 mei 2012 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik waardeer richtingsgevoel meer in een vrouw.
sandwich met kipfilet,advocado,bacon,ei en tomaat nt vet genoeg mar niet deep friedquote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
Maar eerst een belangrijke vraag: wat ga ik eten? Eergister al döner gehad, geen trek in tosti. Net een half bordje spaghetti gegeten maar was niet genoeg. Ik denk aan een gehaktbal scoren en die op brood eten met veel vettigheid zoals mayonaise enzo. Betere suggesties?
Ik kom altijd daar waar ik wezen moet!! Soms met een iets grotere omweg dan andersquote:Op zondag 20 mei 2012 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik waardeer richtingsgevoel meer in een vrouw.
Daaayummm, wat heb ik daar geen zin in.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat straks weer een overheerlijke sandwich maken. Met zalm en bacon en kruidenkaas en tomaat en sla en nomnomnom!!
Not sure if serious or not...quote:Op zondag 20 mei 2012 13:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arm ding![]()
Ook geen ass, dus das ook al minpunten..
noem jij mij nou feministisch? koken zal ze, terwijl ik voetbal kijkquote:
Bij mij in de auto stappen is altijd een heel avontuur hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe mij maar tetten, zie vanzelf wel waar ik uitkom
Dat viel de laatste keer dat ik je zag wel mee toch? For some reason wist je daar de weg iets te goedquote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom altijd daar waar ik wezen moet!! Soms met een iets grotere omweg dan anders
dat bedoel ik. het maakt mij niet uit waarquote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij in de auto stappen is altijd een heel avontuur hoor
Ja, je moet wel bij je verhaal blijven he.. Voor euh, die ene..quote:
Mijn ex, een "man", haalde mijn bier terwijl ik EDL zat te kijken en vervolgens ging hij de hele wedstrijd bitchen over het gebrek aan aandacht die hij kreeg enz. En ik de tv maar steeds iets harder zettenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
noem jij mij nou feministisch? koken zal ze, terwijl ik voetbal kijk
In Gorinchem bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat viel de laatste keer dat ik je zag wel mee toch? For some reason wist je daar de weg iets te goed
ja iemand moet het mannetje zijn ook he, daar heb je gelijk inquote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
noem jij mij nou feministisch? koken zal ze, terwijl ik voetbal kijk
hahaha serieusquote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex, een "man", haalde mijn bier terwijl ik EDL zat te kijken en vervolgens ging hij de hele wedstrijd bitchen over het gebrek aan aandacht die hij kreeg enz. En ik de tv maar steeds iets harder zetten
Ik heb ze beiden niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe mij maar tetten, zie vanzelf wel waar ik uitkom
Dat wel. Ik doe er alleen vaak lang over.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom altijd daar waar ik wezen moet!! Soms met een iets grotere omweg dan anders
ja tochquote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja iemand moet het mannetje zijn ook he, daar heb je gelijk in
Kans is groot dat we opeens met een rokende motor op de vluchtstrook staan, of met een veel te warme motor op de dijk tussen Enkhuizen en Lelystadquote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik. het maakt mij niet uit waar
Dat hou ik toch niet lang volquote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, je moet wel bij je verhaal blijven he.. Voor euh, die ene..
meestal weet ik de weg na een stuk of 3/4 keer uit m'n duimpje, zelfs voor langere afstandenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden niet.
[..]
Dat wel. Ik doe er alleen vaak lang over.
Ik heb er maar anderhalf jaar over gedaan voor ik zonder te verdwalen naar Ezechielk kon rijdenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden niet.
[..]
Dat wel. Ik doe er alleen vaak lang over.
Zelfs dat heb ik nietquote:Op zondag 20 mei 2012 13:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
meestal weet ik de weg na een stuk of 3/4 keer uit m'n duimpje, zelfs voor langere afstanden, maar goed, dan moet ik er dus wel 3/4 keer komen
ja nee dat kan nietquote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja tochnja, ok ik zal geen voetbal kijken. pr0n dan maar
![]()
hoewel ik koken stiekem ook wel erg leuk vind hoor
een veel te warme motor.. dat heb je mooi verwoordtquote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is groot dat we opeens met een rokende motor op de vluchtstrook staan, of met een veel te warme motor op de dijk tussen Enkhuizen en Lelystad
[..]
Dat hou ik toch niet lang vol
Ik loop over van poëziequote:Op zondag 20 mei 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een veel te warme motor.. dat heb je mooi verwoordt![]()
ik vind het ook wel een gave hoor, heeft me ook jaren gekost dat te "trainen" ofzoquote:Op zondag 20 mei 2012 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik niet
Ik verdwaal nog in mn eigen BH![]()
ik hou van etenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja tochnja, ok ik zal geen voetbal kijken. pr0n dan maar
![]()
hoewel ik koken stiekem ook wel erg leuk vind hoor
ja maarquote:Op zondag 20 mei 2012 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja nee dat kan niet
je bent het mannetje of het vrouwtje
anders raakt firefly in de war
ik hou wel van poetische meisjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|