zo doe ik dat tochquote:
En zonder TomTom!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval zķnder kaart!
Ik ben verdwaaldquote:Op zondag 20 mei 2012 13:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo doe ik dat toch![]()
en huppelmuts, schiet eens op met die scrub dan
nohquote:
Daar wil ik ook nog heen!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zonder TomTom!!
Dus niet vreemd opkijken als we opeens in Moskou staan he!!
Ja als ik dat wistquote:Op zondag 20 mei 2012 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nohik kom er aan, laat ff weten waar je bent
Brabantquote:
Ik vind het best!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog heen!Maar minder brommerhelmexposure denk ik. Maar ik denk ergens achterin juli/begin augustus?
Ja nou sorry hoor, in plaats van richtingsgevoel heb ik tetten gekregen!quote:
nu helemaal verdommequote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou sorry hoor, in plaats van richtingsgevoel heb ik tetten gekregen!
Mijn moeder gaat straks weer een overheerlijke sandwich maken. Met zalm en bacon en kruidenkaas en tomaat en sla en nomnomnom!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
Maar eerst een belangrijke vraag: wat ga ik eten? Eergister al döner gehad, geen trek in tosti. Net een half bordje spaghetti gegeten maar was niet genoeg. Ik denk aan een gehaktbal scoren en die op brood eten met veel vettigheid zoals mayonaise enzo. Betere suggesties?
Klein A-tje toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom deed je zo "feministisch" in mijn topic. How obvious.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde: handig voor je bij het daten
en toen was ik zo van nou niet heel erg want ik date geen mannen
Deal!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval over alle kleine wegen!
Jaquote:
Ik waardeer richtingsgevoel meer in een vrouw.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja want ik ben een lesbiennequote:Op zondag 20 mei 2012 13:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom deed je zo "feministisch" in mijn topic. How obvious.
doe mij maar tetten, zie vanzelf wel waar ik uitkomquote:Op zondag 20 mei 2012 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik waardeer richtingsgevoel meer in een vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |