zo doe ik dat tochquote:
En zonder TomTom!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval zónder kaart!
Ik ben verdwaaldquote:Op zondag 20 mei 2012 13:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zo doe ik dat toch![]()
en huppelmuts, schiet eens op met die scrub dan
nohquote:
Daar wil ik ook nog heen!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zonder TomTom!!
Dus niet vreemd opkijken als we opeens in Moskou staan he!!
Ja als ik dat wistquote:Op zondag 20 mei 2012 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nohik kom er aan, laat ff weten waar je bent
Brabantquote:
Ik vind het best!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog heen!Maar minder brommerhelmexposure denk ik. Maar ik denk ergens achterin juli/begin augustus?
Ja nou sorry hoor, in plaats van richtingsgevoel heb ik tetten gekregen!quote:
nu helemaal verdommequote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou sorry hoor, in plaats van richtingsgevoel heb ik tetten gekregen!
Mijn moeder gaat straks weer een overheerlijke sandwich maken. Met zalm en bacon en kruidenkaas en tomaat en sla en nomnomnom!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
Maar eerst een belangrijke vraag: wat ga ik eten? Eergister al döner gehad, geen trek in tosti. Net een half bordje spaghetti gegeten maar was niet genoeg. Ik denk aan een gehaktbal scoren en die op brood eten met veel vettigheid zoals mayonaise enzo. Betere suggesties?
Klein A-tje toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom deed je zo "feministisch" in mijn topic. How obvious.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde: handig voor je bij het daten
en toen was ik zo van nou niet heel erg want ik date geen mannen
Deal!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We gaan in ieder geval over alle kleine wegen!
Jaquote:
Ik waardeer richtingsgevoel meer in een vrouw.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja want ik ben een lesbiennequote:Op zondag 20 mei 2012 13:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom deed je zo "feministisch" in mijn topic. How obvious.
doe mij maar tetten, zie vanzelf wel waar ik uitkomquote:Op zondag 20 mei 2012 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik waardeer richtingsgevoel meer in een vrouw.
sandwich met kipfilet,advocado,bacon,ei en tomaat nt vet genoeg mar niet deep friedquote:Op zondag 20 mei 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
Maar eerst een belangrijke vraag: wat ga ik eten? Eergister al döner gehad, geen trek in tosti. Net een half bordje spaghetti gegeten maar was niet genoeg. Ik denk aan een gehaktbal scoren en die op brood eten met veel vettigheid zoals mayonaise enzo. Betere suggesties?
Ik kom altijd daar waar ik wezen moet!! Soms met een iets grotere omweg dan andersquote:Op zondag 20 mei 2012 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik waardeer richtingsgevoel meer in een vrouw.
Daaayummm, wat heb ik daar geen zin in.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat straks weer een overheerlijke sandwich maken. Met zalm en bacon en kruidenkaas en tomaat en sla en nomnomnom!!
Not sure if serious or not...quote:Op zondag 20 mei 2012 13:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arm ding![]()
Ook geen ass, dus das ook al minpunten..
noem jij mij nou feministisch? koken zal ze, terwijl ik voetbal kijkquote:
Bij mij in de auto stappen is altijd een heel avontuur hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe mij maar tetten, zie vanzelf wel waar ik uitkom
Dat viel de laatste keer dat ik je zag wel mee toch? For some reason wist je daar de weg iets te goedquote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom altijd daar waar ik wezen moet!! Soms met een iets grotere omweg dan anders
dat bedoel ik. het maakt mij niet uit waarquote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij mij in de auto stappen is altijd een heel avontuur hoor
Ja, je moet wel bij je verhaal blijven he.. Voor euh, die ene..quote:
Mijn ex, een "man", haalde mijn bier terwijl ik EDL zat te kijken en vervolgens ging hij de hele wedstrijd bitchen over het gebrek aan aandacht die hij kreeg enz. En ik de tv maar steeds iets harder zettenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
noem jij mij nou feministisch? koken zal ze, terwijl ik voetbal kijk
In Gorinchem bedoel je?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat viel de laatste keer dat ik je zag wel mee toch? For some reason wist je daar de weg iets te goed
ja iemand moet het mannetje zijn ook he, daar heb je gelijk inquote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
noem jij mij nou feministisch? koken zal ze, terwijl ik voetbal kijk
hahaha serieusquote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex, een "man", haalde mijn bier terwijl ik EDL zat te kijken en vervolgens ging hij de hele wedstrijd bitchen over het gebrek aan aandacht die hij kreeg enz. En ik de tv maar steeds iets harder zetten
Ik heb ze beiden niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe mij maar tetten, zie vanzelf wel waar ik uitkom
Dat wel. Ik doe er alleen vaak lang over.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom altijd daar waar ik wezen moet!! Soms met een iets grotere omweg dan anders
ja tochquote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja iemand moet het mannetje zijn ook he, daar heb je gelijk in
Kans is groot dat we opeens met een rokende motor op de vluchtstrook staan, of met een veel te warme motor op de dijk tussen Enkhuizen en Lelystadquote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik. het maakt mij niet uit waar
Dat hou ik toch niet lang volquote:Op zondag 20 mei 2012 13:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, je moet wel bij je verhaal blijven he.. Voor euh, die ene..
meestal weet ik de weg na een stuk of 3/4 keer uit m'n duimpje, zelfs voor langere afstandenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden niet.
[..]
Dat wel. Ik doe er alleen vaak lang over.
Ik heb er maar anderhalf jaar over gedaan voor ik zonder te verdwalen naar Ezechielk kon rijdenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden niet.
[..]
Dat wel. Ik doe er alleen vaak lang over.
Zelfs dat heb ik nietquote:Op zondag 20 mei 2012 13:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
meestal weet ik de weg na een stuk of 3/4 keer uit m'n duimpje, zelfs voor langere afstanden, maar goed, dan moet ik er dus wel 3/4 keer komen
ja nee dat kan nietquote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja tochnja, ok ik zal geen voetbal kijken. pr0n dan maar
![]()
hoewel ik koken stiekem ook wel erg leuk vind hoor
een veel te warme motor.. dat heb je mooi verwoordtquote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kans is groot dat we opeens met een rokende motor op de vluchtstrook staan, of met een veel te warme motor op de dijk tussen Enkhuizen en Lelystad
[..]
Dat hou ik toch niet lang vol
Ik loop over van poëziequote:Op zondag 20 mei 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een veel te warme motor.. dat heb je mooi verwoordt![]()
ik vind het ook wel een gave hoor, heeft me ook jaren gekost dat te "trainen" ofzoquote:Op zondag 20 mei 2012 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik niet
Ik verdwaal nog in mn eigen BH![]()
ik hou van etenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja tochnja, ok ik zal geen voetbal kijken. pr0n dan maar
![]()
hoewel ik koken stiekem ook wel erg leuk vind hoor
ja maarquote:Op zondag 20 mei 2012 13:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja nee dat kan niet
je bent het mannetje of het vrouwtje
anders raakt firefly in de war
ik hou wel van poetische meisjesquote:
ik moet welquote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind het ook wel een gave hoor, heeft me ook jaren gekost dat te "trainen" ofzo![]()
en dat heb ik ook.. ik hou niet van bh's/ondergoed dragen![]()
Zodra ik thuis ben of bij mensen waar ik mij echt op mn gemak voel trek ik mn bh direct uit. Lastig onding!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind het ook wel een gave hoor, heeft me ook jaren gekost dat te "trainen" ofzo![]()
ik hou ook van eten, zullen we dan gewoon samen koken?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik hou van eten
jij kookt ik eet goeie deal toch?
mooi want ik zou heel slecht zijn in het mannetje zijn denk ikquote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar
ok, dan wil ik het mannetje zijn
[..]
ik hou wel van poetische meisjes
verbrand je ook regelmatig je bh?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nommmquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga trouwens niet voor de Noodles, ik flikker de frituur even aan
ik moest lachenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet welanders sla ik mezelf bewusteloos als ik een enthousiaste beweging maak
amen!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra ik thuis ben of bij mensen waar ik mij echt op mn gemak voel trek ik mn bh direct uit. Lastig onding!!
Mjah, in de wijk waar mijn moeder tig jaar heeft gewoond. De rest van het dorp verdwaal ik nog regelmatig hoorquote:
komt goed hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooi want ik zou heel slecht zijn in het mannetje zijn denk ik
ritualistisch, jaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef system_overload het volgende:
[..]
verbrand je ook regelmatig je bh?
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet welanders sla ik mezelf bewusteloos als ik een enthousiaste beweging maak
wow dan zijn ze wel heel erg grootquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, sinds ik Sapph heb ontdekt heb ik veel minder last van de bh (of van mn schouders, nek, rug)quote:Op zondag 20 mei 2012 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nommm
[..]
ik moest lachen
daar heb ik een last van
[..]
amen!!!
ik hou wel van riskyquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hou ook van eten, zullen we dan gewoon samen koken?
(dat is trouwens wel heel gewaagd, wat ik nu zeg..)
mooi dat ik het vrouwtje mag zijn trouwens want ik lak net mijn teennagels snoepjes rozequote:Op zondag 20 mei 2012 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
komt goed hoor![]()
[..]
ritualistisch, ja
Minisnacksquote:Op zondag 20 mei 2012 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nommm
[..]
ik moest lachen
daar heb ik een last van
[..]
amen!!!
daar hoor ik vaker goeie verhalen over jaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, sinds ik Sapph heb ontdekt heb ik veel minder last van de bh (of van mn schouders, nek, rug)
uhhu, vooral wanneer ik met iemand anders in de keuken sta, dat is wel riskyquote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik hou wel van risky
is dat ook je kookstijl?
Ik hoef alleen daar te wezen gelukkig, en dat had ik zelfs zonder TomTom gevonden!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, in de wijk waar mijn moeder tig jaar heeft gewoond. De rest van het dorp verdwaal ik nog regelmatig hoor
figure of speechquote:Op zondag 20 mei 2012 13:24 schreef system_overload het volgende:
[..]
wow dan zijn ze wel heel erg groot
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MinisnacksEn om Huppel voor te zijn: Ja, speciaal omdat ik zelf ook niet zo groot ben
oehhh rozequote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooi dat ik het vrouwtje mag zijn trouwens want ik lak net mijn teennagels snoepjes roze
me jellyquote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MinisnacksEn om Huppel voor te zijn: Ja, speciaal omdat ik zelf ook niet zo groot ben
picsquote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
figure of speech
hoewel... ik kan serieus mijn eigen gezicht raken met mijn tiet
sad
surequote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oehhh roze!! trouwen?:@
[..]
me jelly
Well,isn't that kinky hihiquote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhu, vooral wanneer ik met iemand anders in de keuken sta, dat is wel risky
nee dat gaat echt te verquote:
eerst maar eens daten tochquote:Op zondag 20 mei 2012 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sure
maar dan kunnen we beter op een andere dag afspreken want dat kan vast niet op zondag
Kom maar halenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oehhh roze!! trouwen?:@
[..]
me jelly
nou oke dan, omdat je er zo op staatquote:
wow ik zie nu lola ferrari achtige taferelen voor mequote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
figure of speech
sad
dat is inet eerlijk, tegen de tijd dat ik er ben, zijn ze al opquote:
Dat kan ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
figure of speech
sad
wil toch wel weten wat voor vlees ik in de kuip hebquote:
De frituur is nog aan het opwarmen, al is dat zo gebeurt.. Als je nou opschiet dan kan ik nog wachten..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is inet eerlijk, tegen de tijd dat ik er ben, zijn ze al op
ja van Surinaamse mannenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef system_overload het volgende:
[..]
wow ik zie nu lola ferrari achtige taferelen voor me
je krijgt vast veel sjans
facebook mamma beu?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ander onderwerp.
Stel je bent zwanger, je poept die poepfabriek uit en dan is het eerste wat je doet.....
1) genieten van je terugzakkende buik
2) je vent aankijken en hem laten beloven dat het bij 1 poepfabriek blijft
3) een foto uploaden naar facebook, je profielfoto veranderen en meteen doen alsof je de beste en enige moeder ter wereld bent.
?
gelukkig hoef ik mij hier niet druk over te makenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ander onderwerp.
Stel je bent zwanger, je poept die poepfabriek uit en dan is het eerste wat je doet.....
3) een foto uploaden naar facebook, je profielfoto veranderen en meteen doen alsof je de beste en enige moeder ter wereld bent.
?
als ik in mijn omgeving kijk is het goede antwoord blijkbaar 3!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ander onderwerp.
?
nee, neem maarquote:Op zondag 20 mei 2012 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De frituur is nog aan het opwarmen, al is dat zo gebeurt.. Als je nou opschiet dan kan ik nog wachten..
ik nietquote:
14.. het antwoord is altijd 14..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik in mijn omgeving kijk is het goede antwoord blijkbaar 3!!
Ik word gek van al die zogenaamde huisblijfsletten die opeens doen alsof hun leven nooit compleet was maar nu ze zo'n jankende, kotsende poepfabriek hebben is alles mooi en prachtig en zelfs de voedingen om 3 uur 's nachts zijn leuk!quote:
3 met als aanvulling dat het het allerliefste, beste, mooiste kindje is, en ze zooooooo gelukkig zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mjah bij mij ookquote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan eet ik alles zelf wel op.. Ik moet er toch nog van groeien!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, neem maarik moet zo toch weg
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan eet ik alles zelf wel op.. Ik moet er toch nog van groeien!
ah black men and chubby/fat white girls..quote:
Ja en als jij dan een status maakt over die geweldige horrorfilm die je net hebt gekeken zijn ze nog in staat om daarop te reageren met een babyfoto van het pasgeboren gedrocht.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
3 met als aanvulling dat het het allerliefste, beste, mooiste kindje is, en ze zooooooo gelukkig zijn.
noem je mij nu chubby?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
ah black men and chubby/fat white girls..
why i will never understand
zie? het juiste antwoordquote:
IJdele hoopquote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan eet ik alles zelf wel op.. Ik moet er toch nog van groeien!
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en als jij dan een status maakt over die geweldige horrorfilm die je net hebt gekeken zijn ze nog in staat om daarop te reageren met een babyfoto van het pasgeboren gedrocht.
Op zich is dat wel ontopic maar toch
en dan bericht komen doen van elk beetje kots en poepquote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
3 met als aanvulling dat het het allerliefste, beste, mooiste kindje is, en ze zooooooo gelukkig zijn.
Doe nou niehiet! Straks word ik weer emo en moet ik weer huilen en moet ik weer bij T aankloppen enzo..quote:
maternal instinct,moederliefde etc zorgt dat de baby geliefd isquote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word gek van al die zogenaamde huisblijfsletten die opeens doen alsof hun leven nooit compleet was maar nu ze zo'n jankende, kotsende poepfabriek hebben is alles mooi en prachtig en zelfs de voedingen om 3 uur 's nachts zijn leuk!
En buiten dat is er volgens mij een babyboom gaande tussen mn fb vrienden
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan bericht komen doen van elk beetje kots en poep
en dan alleen aan jezelf refereren als 'mama'
'borre uniek stoer (want ze hebben ook altijd een achtelijke naam) slaapt! wat zal mama eens gaan doen'
wat dacht je van je eigen identiteit terug proberen te vinden MAMA??!?!?!
Ghehe ik ben dus op zoek naar een huisje. Heb urgentie gekregen, Gereageerd op een flatje naast de flat van Tquote:Op zondag 20 mei 2012 13:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe nou niehiet! Straks word ik weer emo en moet ik weer huilen en moet ik weer bij T aankloppen enzo..
couldn't agree morequote:Op zondag 20 mei 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan bericht komen doen van elk beetje kots en poep
en dan alleen aan jezelf refereren als 'mama'
'borre uniek stoer (want ze hebben ook altijd een achtelijke naam) slaapt! wat zal mama eens gaan doen'
wat dacht je van je eigen identiteit terug proberen te vinden MAMA??!?!?!
voortplanting+hormonen+biologische klokquote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah bij mij ook![]()
En allemaal roepen ze terwijl de dokter nog druk is met de kuthechtingen dat ze er nog 20 willen
Een facebook aanmaken voor je huisdier......quote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
couldn't agree more
of schoonzussen die een briefje voor je maken wat betreft het voeren van de dieren en er dan dingen opzetten als: "hoi, ik ben mickey en wil graag elke dag vers water" ..........
In dezelfde straat ook echt? Das makkelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik ben dus op zoek naar een huisje. Heb urgentie gekregen, Gereageerd op een flatje naast de flat van T
32 en moeder van een zoon van bijna 14quote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
maternal instinct,moederliefde etc zorgt dat de baby geliefd is
maar het zit nogal diep merk ik
hoe oud ben je?
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
couldn't agree more
of schoonzussen die een briefje voor je maken wat betreft het voeren van de dieren en er dan dingen opzetten als: "hoi, ik ben mickey en wil graag elke dag vers water" ..........
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een facebook aanmaken voor je huisdier......
stil.. ik had een hondenmyspacequote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een facebook aanmaken voor je huisdier......
;')quote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stil.. ik had een hondenmyspace
wel met het excuus van: ik was nog jongquote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stil.. ik had een hondenmyspace
Nee, 1 straat ervoorquote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In dezelfde straat ook echt? Das makkelijk
uhhuquote:
VROEGAH joysaquote:
"Hoi, ik ben Joof en je wacht maar tot je bakje leeg isquote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
couldn't agree more
ow godquote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
couldn't agree more
Wait whut, jij bent jonger dan C_A?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
32 en moeder van een zoon van bijna 14![]()
Ik heb gewoon een hekel aan krijsende kutkoters en een nog grotere hekel aan van die overdreven moedertjes die zichzelf helemaal verliezen in het moederschap
En bedankt hequote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben Joof en je wacht maar tot je bakje leeg is.."
"hoi ik ben mickey en heb schijt aan dat kind van jullie die ervoor heeft gezorgd dat ik nu staartloos door het leven ga, kutwijfquote:Op zondag 20 mei 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow god
ik zou echt een rant terug schrijven vanuit mickey
dat ik een hekel heb aan mijn naam en wanneer ze me zo kusjekroel met een hoge stem van die baby dingen toe kirt en zo
Ohh, die precies andersom 1 richtingsverkeer is.. 1 straat terug naar 't stoplicht?quote:
hoe was jij toen je net bevallen was?dolgelukkig toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
32 en moeder van een zoon van bijna 14![]()
Ik heb gewoon een hekel aan krijsende kutkoters en een nog grotere hekel aan van die overdreven moedertjes die zichzelf helemaal verliezen in het moederschap
Vuige slet dat je bent.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
was wel lachen trouwens. meisjes hosselen via de hondenmyspace, worked like a charm hoor![]()
ongegeneerd likjes geven en benen humpen, zo doe je datquote:
Ja sorry, om 1 of andere reden dacht ik dat je ouder was.. toen Lola (dunno of je die kent..) van de week jarig was stond ik ook van "uh, ok.. ook fout ingeschat.."quote:
nee hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 13:38 schreef system_overload het volgende:
[..]
hoe was jij toen je net bevallen was?dolgelukkig toch?
het is een fase 1/2 jar later is het nieuwe ervan af
en zijn ze gelukkig niet hysterisch over de botel blij
het lijkt nmlk beetje op een verliefdheid
nice whahahaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
"hoi ik ben mickey en heb schijt aan dat kind van jullie die ervoor heeft gezorgd dat ik nu staartloos door het leven ga, kutwijf"
Wat voor hondje had je?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ongegeneerd likjes geven en benen humpen, zo doe je dat
Hier ga ik spijt van krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:38 schreef system_overload het volgende:
[..]
hoe was jij toen je net bevallen was?dolgelukkig toch?
het is een fase 1/2 jar later is het nieuwe ervan af
en zijn ze gelukkig niet hysterisch over de botel blij
het lijkt nmlk beetje op een verliefdheid
quote:
flatcoated retriever, nou die wetenwel van likken en humpen hoorquote:
Natuurlijk ken ik LoLaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja sorry, om 1 of andere reden dacht ik dat je ouder was.. toen Lola (dunno of je die kent..) van de week jarig was stond ik ook van "uh, ok.. ook fout ingeschat.."
Sorry, bestialiteit is niet mijn ding.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
arm dier, hoewel hij zich wel redt zo, maar toch
[..]
flatcoated retriever, nou die wetenwel van likken en humpen hoor
ga geen misverstanden verspreiden jongemanquote:Op zondag 20 mei 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, bestialiteit is niet mijn ding.
wat goed dat je dit durft te delenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier ga ik spijt van krijgen.
Het eerste half jaar vond ik er geen flikker aan. Dat kind deed niets leuks, alleen janken, eten, poepen, plassen en slapen. Pas toen hij besloot dat hij zichzelf kon omdraaien van zn rug naar zn buik had ik zoiets van "hey jij hebt potentie om grappig te worden, dit kan leuk worden!"
Dolgelukkig was ik dus niet echt
Implicaties dit dat.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga geen misverstanden verspreiden jongeman![]()
true that!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hou van mijn zoon en hij is echt tof en geweldig en geniaal (verschillende FOK!kers kunnen dat beamen) maar ik ben toch echt meer dan alleen maar mama. En dat is iets wat de moeders van tegenwoordig schijnen te vergeten!
Neeee ze zijn alleen maar mama.. dat is zodat ze over een jaartje of 10 kunnen klagen hoe zwaar het wel niet is en dat ze weer hun eigen leven op moeten bouwenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hou van mijn zoon en hij is echt tof en geweldig en geniaal (verschillende FOK!kers kunnen dat beamen) maar ik ben toch echt meer dan alleen maar mama. En dat is iets wat de moeders van tegenwoordig schijnen te vergeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |