Mjah bij mij ookquote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik in mijn omgeving kijk is het goede antwoord blijkbaar 3!!
Dan eet ik alles zelf wel op.. Ik moet er toch nog van groeien!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, neem maarik moet zo toch weg
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan eet ik alles zelf wel op.. Ik moet er toch nog van groeien!
ah black men and chubby/fat white girls..quote:
Ja en als jij dan een status maakt over die geweldige horrorfilm die je net hebt gekeken zijn ze nog in staat om daarop te reageren met een babyfoto van het pasgeboren gedrocht.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
3 met als aanvulling dat het het allerliefste, beste, mooiste kindje is, en ze zooooooo gelukkig zijn.
noem je mij nu chubby?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
ah black men and chubby/fat white girls..
why i will never understand
zie? het juiste antwoordquote:
IJdele hoopquote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan eet ik alles zelf wel op.. Ik moet er toch nog van groeien!
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en als jij dan een status maakt over die geweldige horrorfilm die je net hebt gekeken zijn ze nog in staat om daarop te reageren met een babyfoto van het pasgeboren gedrocht.
Op zich is dat wel ontopic maar toch
en dan bericht komen doen van elk beetje kots en poepquote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
3 met als aanvulling dat het het allerliefste, beste, mooiste kindje is, en ze zooooooo gelukkig zijn.
Doe nou niehiet! Straks word ik weer emo en moet ik weer huilen en moet ik weer bij T aankloppen enzo..quote:
maternal instinct,moederliefde etc zorgt dat de baby geliefd isquote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word gek van al die zogenaamde huisblijfsletten die opeens doen alsof hun leven nooit compleet was maar nu ze zo'n jankende, kotsende poepfabriek hebben is alles mooi en prachtig en zelfs de voedingen om 3 uur 's nachts zijn leuk!
En buiten dat is er volgens mij een babyboom gaande tussen mn fb vrienden
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan bericht komen doen van elk beetje kots en poep
en dan alleen aan jezelf refereren als 'mama'
'borre uniek stoer (want ze hebben ook altijd een achtelijke naam) slaapt! wat zal mama eens gaan doen'
wat dacht je van je eigen identiteit terug proberen te vinden MAMA??!?!?!
Ghehe ik ben dus op zoek naar een huisje. Heb urgentie gekregen, Gereageerd op een flatje naast de flat van Tquote:Op zondag 20 mei 2012 13:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe nou niehiet! Straks word ik weer emo en moet ik weer huilen en moet ik weer bij T aankloppen enzo..
couldn't agree morequote:Op zondag 20 mei 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan bericht komen doen van elk beetje kots en poep
en dan alleen aan jezelf refereren als 'mama'
'borre uniek stoer (want ze hebben ook altijd een achtelijke naam) slaapt! wat zal mama eens gaan doen'
wat dacht je van je eigen identiteit terug proberen te vinden MAMA??!?!?!
voortplanting+hormonen+biologische klokquote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah bij mij ook![]()
En allemaal roepen ze terwijl de dokter nog druk is met de kuthechtingen dat ze er nog 20 willen
Een facebook aanmaken voor je huisdier......quote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
couldn't agree more
of schoonzussen die een briefje voor je maken wat betreft het voeren van de dieren en er dan dingen opzetten als: "hoi, ik ben mickey en wil graag elke dag vers water" ..........
In dezelfde straat ook echt? Das makkelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik ben dus op zoek naar een huisje. Heb urgentie gekregen, Gereageerd op een flatje naast de flat van T
32 en moeder van een zoon van bijna 14quote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
maternal instinct,moederliefde etc zorgt dat de baby geliefd is
maar het zit nogal diep merk ik
hoe oud ben je?
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
couldn't agree more
of schoonzussen die een briefje voor je maken wat betreft het voeren van de dieren en er dan dingen opzetten als: "hoi, ik ben mickey en wil graag elke dag vers water" ..........
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een facebook aanmaken voor je huisdier......
stil.. ik had een hondenmyspacequote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een facebook aanmaken voor je huisdier......
;')quote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stil.. ik had een hondenmyspace
wel met het excuus van: ik was nog jongquote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stil.. ik had een hondenmyspace
Nee, 1 straat ervoorquote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In dezelfde straat ook echt? Das makkelijk
uhhuquote:
VROEGAH joysaquote:
"Hoi, ik ben Joof en je wacht maar tot je bakje leeg isquote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
couldn't agree more
ow godquote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
couldn't agree more
Wait whut, jij bent jonger dan C_A?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
32 en moeder van een zoon van bijna 14![]()
Ik heb gewoon een hekel aan krijsende kutkoters en een nog grotere hekel aan van die overdreven moedertjes die zichzelf helemaal verliezen in het moederschap
En bedankt hequote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben Joof en je wacht maar tot je bakje leeg is.."
"hoi ik ben mickey en heb schijt aan dat kind van jullie die ervoor heeft gezorgd dat ik nu staartloos door het leven ga, kutwijfquote:Op zondag 20 mei 2012 13:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow god
ik zou echt een rant terug schrijven vanuit mickey
dat ik een hekel heb aan mijn naam en wanneer ze me zo kusjekroel met een hoge stem van die baby dingen toe kirt en zo
Ohh, die precies andersom 1 richtingsverkeer is.. 1 straat terug naar 't stoplicht?quote:
hoe was jij toen je net bevallen was?dolgelukkig toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
32 en moeder van een zoon van bijna 14![]()
Ik heb gewoon een hekel aan krijsende kutkoters en een nog grotere hekel aan van die overdreven moedertjes die zichzelf helemaal verliezen in het moederschap
Vuige slet dat je bent.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
was wel lachen trouwens. meisjes hosselen via de hondenmyspace, worked like a charm hoor![]()
ongegeneerd likjes geven en benen humpen, zo doe je datquote:
Ja sorry, om 1 of andere reden dacht ik dat je ouder was.. toen Lola (dunno of je die kent..) van de week jarig was stond ik ook van "uh, ok.. ook fout ingeschat.."quote:
nee hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 13:38 schreef system_overload het volgende:
[..]
hoe was jij toen je net bevallen was?dolgelukkig toch?
het is een fase 1/2 jar later is het nieuwe ervan af
en zijn ze gelukkig niet hysterisch over de botel blij
het lijkt nmlk beetje op een verliefdheid
nice whahahaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
"hoi ik ben mickey en heb schijt aan dat kind van jullie die ervoor heeft gezorgd dat ik nu staartloos door het leven ga, kutwijf"
Wat voor hondje had je?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ongegeneerd likjes geven en benen humpen, zo doe je dat
Hier ga ik spijt van krijgen.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:38 schreef system_overload het volgende:
[..]
hoe was jij toen je net bevallen was?dolgelukkig toch?
het is een fase 1/2 jar later is het nieuwe ervan af
en zijn ze gelukkig niet hysterisch over de botel blij
het lijkt nmlk beetje op een verliefdheid
quote:
flatcoated retriever, nou die wetenwel van likken en humpen hoorquote:
Natuurlijk ken ik LoLaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja sorry, om 1 of andere reden dacht ik dat je ouder was.. toen Lola (dunno of je die kent..) van de week jarig was stond ik ook van "uh, ok.. ook fout ingeschat.."
Sorry, bestialiteit is niet mijn ding.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
arm dier, hoewel hij zich wel redt zo, maar toch
[..]
flatcoated retriever, nou die wetenwel van likken en humpen hoor
ga geen misverstanden verspreiden jongemanquote:Op zondag 20 mei 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, bestialiteit is niet mijn ding.
wat goed dat je dit durft te delenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier ga ik spijt van krijgen.
Het eerste half jaar vond ik er geen flikker aan. Dat kind deed niets leuks, alleen janken, eten, poepen, plassen en slapen. Pas toen hij besloot dat hij zichzelf kon omdraaien van zn rug naar zn buik had ik zoiets van "hey jij hebt potentie om grappig te worden, dit kan leuk worden!"
Dolgelukkig was ik dus niet echt
Implicaties dit dat.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga geen misverstanden verspreiden jongeman![]()
true that!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hou van mijn zoon en hij is echt tof en geweldig en geniaal (verschillende FOK!kers kunnen dat beamen) maar ik ben toch echt meer dan alleen maar mama. En dat is iets wat de moeders van tegenwoordig schijnen te vergeten!
Neeee ze zijn alleen maar mama.. dat is zodat ze over een jaartje of 10 kunnen klagen hoe zwaar het wel niet is en dat ze weer hun eigen leven op moeten bouwenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hou van mijn zoon en hij is echt tof en geweldig en geniaal (verschillende FOK!kers kunnen dat beamen) maar ik ben toch echt meer dan alleen maar mama. En dat is iets wat de moeders van tegenwoordig schijnen te vergeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |