als ik in mijn omgeving kijk is het goede antwoord blijkbaar 3!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ander onderwerp.
Stel je bent zwanger, je poept die poepfabriek uit en dan is het eerste wat je doet.....
1) genieten van je terugzakkende buik
2) je vent aankijken en hem laten beloven dat het bij 1 poepfabriek blijft
3) een foto uploaden naar facebook, je profielfoto veranderen en meteen doen alsof je de beste en enige moeder ter wereld bent.
?

nee, neem maarquote:Op zondag 20 mei 2012 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De frituur is nog aan het opwarmen, al is dat zo gebeurt.. Als je nou opschiet dan kan ik nog wachten..
 ik moet zo toch weg
 ik moet zo toch weg  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik nietquote:

14.. het antwoord is altijd 14..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik in mijn omgeving kijk is het goede antwoord blijkbaar 3!!

Ik word gek van al die zogenaamde huisblijfsletten die opeens doen alsof hun leven nooit compleet was maar nu ze zo'n jankende, kotsende poepfabriek hebben is alles mooi en prachtig en zelfs de voedingen om 3 uur 's nachts zijn leuk!quote:

3 met als aanvulling dat het het allerliefste, beste, mooiste kindje is, en ze zooooooo gelukkig zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]

Mjah bij mij ookquote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]

Dan eet ik alles zelf wel op.. Ik moet er toch nog van groeien!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, neem maarik moet zo toch weg
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan eet ik alles zelf wel op.. Ik moet er toch nog van groeien!
 geniet ervan
 geniet ervan  

ah black men and chubby/fat white girls..quote:

Ja en als jij dan een status maakt over die geweldige horrorfilm die je net hebt gekeken zijn ze nog in staat om daarop te reageren met een babyfoto van het pasgeboren gedrocht.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
3 met als aanvulling dat het het allerliefste, beste, mooiste kindje is, en ze zooooooo gelukkig zijn.

noem je mij nu chubby?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
ah black men and chubby/fat white girls..
why i will never understand

zie? het juiste antwoordquote:

IJdele hoopquote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan eet ik alles zelf wel op.. Ik moet er toch nog van groeien!

quote:Op zondag 20 mei 2012 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en als jij dan een status maakt over die geweldige horrorfilm die je net hebt gekeken zijn ze nog in staat om daarop te reageren met een babyfoto van het pasgeboren gedrocht.
Op zich is dat wel ontopic maar toch

!!!
!!! 

en dan bericht komen doen van elk beetje kots en poepquote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
3 met als aanvulling dat het het allerliefste, beste, mooiste kindje is, en ze zooooooo gelukkig zijn.

Doe nou niehiet! Straks word ik weer emo en moet ik weer huilen en moet ik weer bij T aankloppen enzo..quote:

maternal instinct,moederliefde etc zorgt dat de baby geliefd isquote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word gek van al die zogenaamde huisblijfsletten die opeens doen alsof hun leven nooit compleet was maar nu ze zo'n jankende, kotsende poepfabriek hebben is alles mooi en prachtig en zelfs de voedingen om 3 uur 's nachts zijn leuk!
En buiten dat is er volgens mij een babyboom gaande tussen mn fb vrienden

quote:Op zondag 20 mei 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan bericht komen doen van elk beetje kots en poep
en dan alleen aan jezelf refereren als 'mama'
'borre uniek stoer (want ze hebben ook altijd een achtelijke naam) slaapt! wat zal mama eens gaan doen'
wat dacht je van je eigen identiteit terug proberen te vinden MAMA??!?!?!

Ghehe ik ben dus op zoek naar een huisje. Heb urgentie gekregen, Gereageerd op een flatje naast de flat van Tquote:Op zondag 20 mei 2012 13:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe nou niehiet! Straks word ik weer emo en moet ik weer huilen en moet ik weer bij T aankloppen enzo..

couldn't agree morequote:Op zondag 20 mei 2012 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan bericht komen doen van elk beetje kots en poep
en dan alleen aan jezelf refereren als 'mama'
'borre uniek stoer (want ze hebben ook altijd een achtelijke naam) slaapt! wat zal mama eens gaan doen'
wat dacht je van je eigen identiteit terug proberen te vinden MAMA??!?!?!

voortplanting+hormonen+biologische klokquote:Op zondag 20 mei 2012 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah bij mij ook
En allemaal roepen ze terwijl de dokter nog druk is met de kuthechtingen dat ze er nog 20 willen

Een facebook aanmaken voor je huisdier......quote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
couldn't agree more
of schoonzussen die een briefje voor je maken wat betreft het voeren van de dieren en er dan dingen opzetten als: "hoi, ik ben mickey en wil graag elke dag vers water" ..........

In dezelfde straat ook echt? Das makkelijkquote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik ben dus op zoek naar een huisje. Heb urgentie gekregen, Gereageerd op een flatje naast de flat van T

32 en moeder van een zoon van bijna 14quote:Op zondag 20 mei 2012 13:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
maternal instinct,moederliefde etc zorgt dat de baby geliefd is
maar het zit nogal diep merk ik
hoe oud ben je?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |