nee dat gaat echt te verquote:

eerst maar eens daten tochquote:Op zondag 20 mei 2012 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sure
maar dan kunnen we beter op een andere dag afspreken want dat kan vast niet op zondag

Kom maar halenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oehhh roze!! trouwen?:@
[..]
me jelly

nou oke dan, omdat je er zo op staatquote:

wow ik zie nu lola ferrari achtige taferelen voor mequote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
figure of speech
hoewel... ik kan serieus mijn eigen gezicht raken met mijn tiet
sad

dat is inet eerlijk, tegen de tijd dat ik er ben, zijn ze al opquote:

Dat kan ik ookquote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
figure of speech
hoewel... ik kan serieus mijn eigen gezicht raken met mijn tiet
sad

wil toch wel weten wat voor vlees ik in de kuip hebquote:

De frituur is nog aan het opwarmen, al is dat zo gebeurt.. Als je nou opschiet dan kan ik nog wachten..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is inet eerlijk, tegen de tijd dat ik er ben, zijn ze al op

ja van Surinaamse mannenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef system_overload het volgende:
[..]
wow ik zie nu lola ferrari achtige taferelen voor me
je krijgt vast veel sjans

facebook mamma beu?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ander onderwerp.
Stel je bent zwanger, je poept die poepfabriek uit en dan is het eerste wat je doet.....
1) genieten van je terugzakkende buik
2) je vent aankijken en hem laten beloven dat het bij 1 poepfabriek blijft
3) een foto uploaden naar facebook, je profielfoto veranderen en meteen doen alsof je de beste en enige moeder ter wereld bent.
?

gelukkig hoef ik mij hier niet druk over te makenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ander onderwerp.
Stel je bent zwanger, je poept die poepfabriek uit en dan is het eerste wat je doet.....
3) een foto uploaden naar facebook, je profielfoto veranderen en meteen doen alsof je de beste en enige moeder ter wereld bent.
?

als ik in mijn omgeving kijk is het goede antwoord blijkbaar 3!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ander onderwerp.
?

nee, neem maarquote:Op zondag 20 mei 2012 13:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De frituur is nog aan het opwarmen, al is dat zo gebeurt.. Als je nou opschiet dan kan ik nog wachten..
 ik moet zo toch weg
 ik moet zo toch weg  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik nietquote:

14.. het antwoord is altijd 14..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik in mijn omgeving kijk is het goede antwoord blijkbaar 3!!

Ik word gek van al die zogenaamde huisblijfsletten die opeens doen alsof hun leven nooit compleet was maar nu ze zo'n jankende, kotsende poepfabriek hebben is alles mooi en prachtig en zelfs de voedingen om 3 uur 's nachts zijn leuk!quote:

3 met als aanvulling dat het het allerliefste, beste, mooiste kindje is, en ze zooooooo gelukkig zijn.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik in mijn omgeving kijk is het goede antwoord blijkbaar 3!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |