ik moet welquote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind het ook wel een gave hoor, heeft me ook jaren gekost dat te "trainen" ofzo![]()
en dat heb ik ook.. ik hou niet van bh's/ondergoed dragen![]()
Zodra ik thuis ben of bij mensen waar ik mij echt op mn gemak voel trek ik mn bh direct uit. Lastig onding!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik vind het ook wel een gave hoor, heeft me ook jaren gekost dat te "trainen" ofzo![]()
ik hou ook van eten, zullen we dan gewoon samen koken?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik hou van eten
jij kookt ik eet goeie deal toch?
mooi want ik zou heel slecht zijn in het mannetje zijn denk ikquote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar
ok, dan wil ik het mannetje zijn
[..]
ik hou wel van poetische meisjes
verbrand je ook regelmatig je bh?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nommmquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga trouwens niet voor de Noodles, ik flikker de frituur even aan
ik moest lachenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet welanders sla ik mezelf bewusteloos als ik een enthousiaste beweging maak
amen!!!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodra ik thuis ben of bij mensen waar ik mij echt op mn gemak voel trek ik mn bh direct uit. Lastig onding!!
Mjah, in de wijk waar mijn moeder tig jaar heeft gewoond. De rest van het dorp verdwaal ik nog regelmatig hoorquote:
komt goed hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooi want ik zou heel slecht zijn in het mannetje zijn denk ik
ritualistisch, jaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef system_overload het volgende:
[..]
verbrand je ook regelmatig je bh?
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moet welanders sla ik mezelf bewusteloos als ik een enthousiaste beweging maak
wow dan zijn ze wel heel erg grootquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, sinds ik Sapph heb ontdekt heb ik veel minder last van de bh (of van mn schouders, nek, rug)quote:Op zondag 20 mei 2012 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nommm
[..]
ik moest lachen
daar heb ik een last van
[..]
amen!!!
ik hou wel van riskyquote:Op zondag 20 mei 2012 13:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hou ook van eten, zullen we dan gewoon samen koken?
(dat is trouwens wel heel gewaagd, wat ik nu zeg..)
mooi dat ik het vrouwtje mag zijn trouwens want ik lak net mijn teennagels snoepjes rozequote:Op zondag 20 mei 2012 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
komt goed hoor![]()
[..]
ritualistisch, ja
Minisnacksquote:Op zondag 20 mei 2012 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nommm
[..]
ik moest lachen
daar heb ik een last van
[..]
amen!!!
daar hoor ik vaker goeie verhalen over jaquote:Op zondag 20 mei 2012 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, sinds ik Sapph heb ontdekt heb ik veel minder last van de bh (of van mn schouders, nek, rug)
uhhu, vooral wanneer ik met iemand anders in de keuken sta, dat is wel riskyquote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik hou wel van risky
is dat ook je kookstijl?
Ik hoef alleen daar te wezen gelukkig, en dat had ik zelfs zonder TomTom gevonden!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, in de wijk waar mijn moeder tig jaar heeft gewoond. De rest van het dorp verdwaal ik nog regelmatig hoor
figure of speechquote:Op zondag 20 mei 2012 13:24 schreef system_overload het volgende:
[..]
wow dan zijn ze wel heel erg groot
quote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MinisnacksEn om Huppel voor te zijn: Ja, speciaal omdat ik zelf ook niet zo groot ben
oehhh rozequote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooi dat ik het vrouwtje mag zijn trouwens want ik lak net mijn teennagels snoepjes roze
me jellyquote:Op zondag 20 mei 2012 13:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MinisnacksEn om Huppel voor te zijn: Ja, speciaal omdat ik zelf ook niet zo groot ben
picsquote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
figure of speech
hoewel... ik kan serieus mijn eigen gezicht raken met mijn tiet
sad
surequote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oehhh roze!! trouwen?:@
[..]
me jelly
Well,isn't that kinky hihiquote:Op zondag 20 mei 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
uhhu, vooral wanneer ik met iemand anders in de keuken sta, dat is wel risky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |