ik moet ook nog eten, maar ik heb helemaal geen zin om op te staanquote:Op zondag 20 mei 2012 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben ook instabiel.. Maar dat komt door de drank vannacht en het nog moeten eten..

en datquote:Op zondag 20 mei 2012 12:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sociaal functioneren en labiel zijn is heul wat anders.

niks. mee leren omgaan, gaat mij prima af zoquote:

Die is niet 3Dquote:Op zondag 20 mei 2012 12:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Welke film, das handiger.. Of was 't die Depp film?

Mjah, zelfde hier, maar ik ga toch maar.. Ik ga aan de Noodlesquote:Op zondag 20 mei 2012 12:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik moet ook nog eten, maar ik heb helemaal geen zin om op te staan

wat hij beschreef is meer maatschappelijk dan sociaal succesquote:Op zondag 20 mei 2012 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet om lullig te doen maar waarom ben je dan altijd hier? en vraag je altijd hier om aandacht?
hoeveel relaties heb je gehad? hoeveel vrienden heb je?
als je nu gaat verhuizen, hoeveel mensen komen je helpen? en als je vanavond een feestje geeft hoe druk is het dan?
volgens mij valt het nogal mee met jou geslaagdheid op sociaal vlak
prima, maar stap 1 lijkt me dat toegeven
online en rl zijn natuurlijk verschillend maar niet zo verschillend dat het hier voor jou onmogelijk is om een gesprek te voeren zonder dat mensen over je heen kotsen en dat je irl een of andere stud bent met een overvolle agenda

Als jij betaalt ga ik wel mee hoorquote:Op zondag 20 mei 2012 12:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een goede brommerhelm is wel wat waard!

ja, omdat ik hier makkelijker dingen neer zet alsdat ik ze in het echt zo zou zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je begrijpen dat ik nogal wat moeite heb om dat te geloven?

oehh lekker, ik ga zodra ik ECHT honger krijg, een kipfilet bakken/bradenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, zelfde hier, maar ik ga toch maar.. Ik ga aan de Noodles

Frankly my dear, I think you're full of uhm shitquote:Op zondag 20 mei 2012 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja, omdat ik hier makkelijker dingen neer zet alsdat ik ze in het echt zo zou zeggen.
Hoeft niet verkeerd te zijn namelijk.
Want iedereen doet dat in het echt.
Er zijn maar weinig mensen die het zo even in het echt zitten waar ze allemaal mee zitten.

Wil je de waarheid of heb je liever dat ik lieg?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij een auto die dat kan handelen?

Veel vragen die ik allang al beantwoord heb hier in het laatste half jaar.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet om lullig te doen maar waarom ben je dan altijd hier? en vraag je altijd hier om aandacht?
hoeveel relaties heb je gehad? hoeveel vrienden heb je?
als je nu gaat verhuizen, hoeveel mensen komen je helpen? en als je vanavond een feestje geeft hoe druk is het dan?
volgens mij valt het nogal mee met jou geslaagdheid op sociaal vlak
prima, maar stap 1 lijkt me dat toegeven
online en rl zijn natuurlijk verschillend maar niet zo verschillend dat het hier voor jou onmogelijk is om een gesprek te voeren zonder dat mensen over je heen kotsen en dat je irl een of andere stud bent met een overvolle agenda

Oh, ik doe makkelijk vanavond denk ik.. Van 't geld dat ik over heb van 't stappen lekker laten bezorgen..quote:Op zondag 20 mei 2012 13:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oehh lekker, ik ga zodra ik ECHT honger krijg, een kipfilet bakken/braden
en douchen straks, maar nog ff mentaal voorbereiden

Positief blijven Hups, tuurlijk haalt jouw waggeltje dat wel!quote:Op zondag 20 mei 2012 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je de waarheid of heb je liever dat ik lieg?
Ik zou voor de optie liegen gaan

Ik heb een hele fijne scrubquote:Op zondag 20 mei 2012 13:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oehh lekker, ik ga zodra ik ECHT honger krijg, een kipfilet bakken/braden
en douchen straks, maar nog ff mentaal voorbereiden

omnomnomquote:Op zondag 20 mei 2012 13:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, ik doe makkelijk vanavond denk ik.. Van 't geld dat ik over heb van 't stappen lekker laten bezorgen..

Heb je mijn waggeltje al eens goed bekeken?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Positief blijven Hups, tuurlijk haalt jouw waggeltje dat wel!

Intronic, Flippie en Smoofie waren er ook gisteren.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ook wel. Maar hadden jullie een minimeet of was het echt 1 op 1?

ghehe ja daar kan ik niks over zeggen, want ken je niet verder als dat wat je vertelde zo via internetquote:

mooi ontwijkend antwoordquote:Op zondag 20 mei 2012 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
Veel vragen die ik allang al beantwoord heb hier in het laatste half jaar.
En via internet is het makkelijker jah om maar alles neer te zetten.
Maar wil niet zeggen dat ik irl niks heb.
Lees eens 200 topics terug zou ik zeggen

mag welquote:Op zondag 20 mei 2012 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een hele fijne scrub
Zal ik je rug komen scrubben

Hij ontwijkt niets, hij begrijpt gewoon werkelijk niet wat je vraagt.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooi ontwijkend antwoord
ik zal zelf mijn conclusies maar trekken he

quote:Op zondag 20 mei 2012 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je mijn waggeltje al eens goed bekeken?
Het is wel een echte Ajax auto. 3 sterren in mn vooruit
 Ohjee.. ff naar Carglass ermee?
 Ohjee.. ff naar Carglass ermee? 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |