Al kokhalzend op alt+s geramt zeker?quote:

Pailetten.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Afgeknotte icosaëders met gaten erin?

je zou het kunnen proberen iigquote:Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik mezelf hiermee bedek, val je dan voor me ja?

Die 26 euro heb je er na 2 3D films er al uit.. Die zijn iets van 15 euro ofzo.. Vind je het gek dat niemand meer naar de film gaat..quote:Op zondag 20 mei 2012 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin met de gewone kan altijd nog upgraden.

that's what she saidquote:Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]

als je dat al niet eens weet dan ben je toch niet stabiel?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef kree het volgende:
[..]misschien is het nog wel waar ook.
Weet het zelf ook gewoon niet eens meer.
Denk dat ik wel stabiel ben in het echt.
Maar ga er gewoon aan twijfelen af en toe

11,50 en dan nog de kosten voor de bril. Daar heb ik er inmiddels ook al tig van thuisliggen maar ik vergeet ze altijd mee te nemen naar de bioscoopquote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die 26 euro heb je er na 2 3D films er al uit.. Die zijn iets van 15 euro ofzo.. Vind je het gek dat niemand meer naar de film gaat..

Dat ook wel. Maar hadden jullie een minimeet of was het echt 1 op 1?quote:

Mensen die jou niet nemenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die mij niet nemen zoals ik ben.

Ik zou dan wel graag een volledig geblindeerde bril willen. Peltors op mijn harses en lekker slapen met af en toe wat getril.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
11,50 en dan nog de kosten voor de bril. Daar heb ik er inmiddels ook al tig van thuisliggen maar ik vergeet ze altijd mee te nemen naar de bioscoop

Hihi nemenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die mij niet nemen zoals ik ben.

Jouw raarheid, echt!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou dan wel graag een volledig geblindeerde bril willen. Peltors op mijn harses en lekker slapen met af en toe wat getril.

ik weet van mezelf dat ik instabiel ben,makkelijk te manipuleren etcquote:Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef kree het volgende:
[..]misschien is het nog wel waar ook.
Weet het zelf ook gewoon niet eens meer.
Denk dat ik wel stabiel ben in het echt.
Maar ga er gewoon aan twijfelen af en toe

Imax is 15 en de bril moet je inleveren.. (Schouwburgplein dan..)quote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
11,50 en dan nog de kosten voor de bril. Daar heb ik er inmiddels ook al tig van thuisliggen maar ik vergeet ze altijd mee te nemen naar de bioscoop

pailettenquote:Op zondag 20 mei 2012 12:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]

Ik was maandag bij de Munt (Amsterdam) en die bril mocht ik houden. Die ligt nu in mijn autoquote:Op zondag 20 mei 2012 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Imax is 15 en de bril moet je inleveren.. (Schouwburgplein dan..)

Nou kijk, als ik het sociaal bekijk dan.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je dat al niet eens weet dan ben je toch niet stabiel?
internet kan mij echt nooit aan mezelf laten twijfelen hoor
zodra ik het niet meer gezellig vind ga ik iets anders doen
als je dat al niet kunt dan lijkt het me dat je je zelfvertrouwen uit verkeerde zaken probeert te halen en het nou niet echt beklijft

ik ook..maakt mij niet meer stabiel thoquote:Op zondag 20 mei 2012 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk, als ik het sociaal bekijk dan.
Gaat het allemaal prima hoor (en niet over relaties en meiden enzo)
Zelfvertrouwen heb ik wel, anders ga ik niet op m'n pianootje spelen voor 500 man enzo.
Weet ik veel bestuursdingen allemaal gedaan en altijd complimenten hoor.
Niet dat ik op wil scheppen, want dat is niet mijn bedoeling.
Maar meer om aan te geven, dat ik sociaal blijkbaar toch wel goed functioneer.

laaste is waar, maar toch blijf ik haar leuk vinden.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:54 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik weet van mezelf dat ik instabiel ben,makkelijk te manipuleren etc
door wat ik lees over jou en Anja denk ik dat jij dat ook bent
Anja is wss ook instabiel maar kan goed manipuleren
jij en ik niet

Whuutt.. Was dat ook zo'n Imax ding?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was maandag bij de Munt (Amsterdam) en die bril mocht ik houden. Die ligt nu in mijn auto

Sociaal functioneren en labiel zijn is heul wat anders.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk, als ik het sociaal bekijk dan.
Gaat het allemaal prima hoor (en niet over relaties en meiden enzo)
Zelfvertrouwen heb ik wel, anders ga ik niet op m'n pianootje spelen voor 500 man enzo.
Weet ik veel bestuursdingen allemaal gedaan en altijd complimenten hoor.
Niet dat ik op wil scheppen, want dat is niet mijn bedoeling.
Maar meer om aan te geven, dat ik sociaal blijkbaar toch wel goed functioneer.

Het beste doen we dat in Rome, ik heb nog vakantiedagen zat!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw raarheid, echt!

Wanneer gaan we brommers kieken?

kan je wel goed manipuleren?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik durf zonder twijfelen te zeggen dat ik niet stabiel ben, dus.. dat jullie het even weten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |