Oké dan, ik had ook wel gehoord over de bijwerkingen maar volgens mij waren er niet echt dingen die je zou kunnen ontwikkelen na het gebruik ervanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nee omdat roa grote risico's heeft. m'n tante had meerdere keren gezien dat meiden rare dingen en ziektes hadden ontwikkeld ervan. Roa is origineel een paardenmedicijn. De dermatoloog had ook al gewaarschuwd dat de risico's groot waren
In de folder die m'n dermatoloog gaf stond dat je zelfs hepatitis ervan kan ontwikkelen. Maar alsnog gebruiken redelijk wat mensen hetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:46 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Oké dan, ik had ook wel gehoord over de bijwerkingen maar volgens mij waren er niet echt dingen die je zou kunnen ontwikkelen na het gebruik ervanIn ieder geval niet voor jongens.
Ik weet wel dat je misvormde kinderen kan krijgen als je daaraan begint..
Hoe kom je daar nou weer op? D: Totally randomxDquote:
Ja dat is bij zoveel medicijnen, ze zijn verplicht om het te vermelden maar de kans daarop is 1 op de 10 duizend ofzoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
In de folder die m'n dermatoloog gaf stond dat je zelfs hepatitis ervan kan ontwikkelen. Maar alsnog gebruiken redelijk wat mensen hethet is maar net of het je afschrikt
picsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik haat dokters/ziekenhuizen/medicijnen zo erg! Ik ga daarom ook gewoon nooit naar de dokter... Mn moeder had me er een keer heen gesleept en nu moet ik een borstverkleining.........
Niemand die het je verplicht hoor, op medisch gebied mag je (gelukkig) nog altijd je eigen keuzes maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik haat dokters/ziekenhuizen/medicijnen zo erg! Ik ga daarom ook gewoon nooit naar de dokter... Mn moeder had me er een keer heen gesleept en nu moet ik een borstverkleining.........
Nja men tante had het dus wel paar x zien gebeuren dus zij vond het niet verstandig :pquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja dat is bij zoveel medicijnen, ze zijn verplicht om het te vermelden maar de kans daarop is 1 op de 10 duizend ofzoMaar verder heeft het wel heel goed geholpen bij mij. Ik weet niet of het bij jou heel nodig is/was?
Damn, ik wou al zeggen dat je misschien te zware borsten hebt en daarom rugklachten hebt maar dat vond ik ongepastquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
wth. ja maar borstverkleining maybe juist voor je rug?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ja maar mn moeder was mee en die houdt er niet over opquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Niemand die het je verplicht hoor, op medisch gebied mag je (gelukkig) nog altijd je eigen keuzes maken.
Ah oke, zolang je er geen last van hebt is het niet erg inderdaad. Voordeeltje bij mij is nu wel dat het onmogelijk is om nog nieuwe puisten te krijgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:49 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Nja men tante had het dus wel paar x zien gebeuren dus zij vond het niet verstandig :p
maar men tante heeft me wel aan andere dingen geholpen en het is nu wegalleen in tijden van stress krijg ik een tijdelijke breakout maar dats te handelen
ja rug en schouders..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
wth. ja maar borstverkleining maybe juist voor je rug?
Weet ik veel. Ik heb sterk het vermoeden dat je een knap meisje bent.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer op? D: Totally randomxD
Maar is uiteindelijk toch ook voor jezelfquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja maar mn moeder was mee en die houdt er niet over op
ik kan dr ook over mee praten anders, acné zuigt. heb er nu nog steeds beetje last van. gelukkig eigenlijk alleen op mijn wangen, en niet in mijn voorgezicht, maar het gaat de goede kant uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:47 schreef Zamorak het volgende:
[..]
We zijn hier in een serieus gesprek ja
haha awww vind het heel lief dat je niet zo'n opmerking heb geplaatstquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Damn, ik wou al zeggen dat je misschien te zwaren borsten hebt en daarom rugklachten hebt maar dat vond ik ongepastHet is dus wel zo!
En dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Maar is uiteindelijk toch ook voor jezelfDie dingen gaan niet krimpen hoor, groeien alleen maar door
Mijn dermatoloog zei juist dat het geen uitsluiting heeft. Redelijke kans dat het na een paar jaar terugkeert.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ah oke, zolang je er geen last van hebt is het niet erg inderdaad. Voordeeltje bij mij is nu wel dat het onmogelijk is om nog nieuwe puisten te krijgen.
Dankjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb sterk het vermoeden dat je een knap meisje bent.
jawel ze moeten krimpen, durf echt niet onder het mesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:51 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Maar is uiteindelijk toch ook voor jezelfDie dingen gaan niet krimpen hoor, groeien alleen maar door
mooi ;Dquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:51 schreef Keauning het volgende:
[..]
ik kan dr ook over mee praten anders, acné zuigt. heb er nu nog steeds beetje last van. gelukkig eigenlijk alleen op mijn wangen, en niet in mijn voorgezicht, maar het gaat de goede kant uit.
Misschien moet je het gewoon doen?quote:
Mooiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:51 schreef Keauning het volgende:
[..]
ik kan dr ook over mee praten anders, acné zuigt. heb er nu nog steeds beetje last van. gelukkig eigenlijk alleen op mijn wangen, en niet in mijn voorgezicht, maar het gaat de goede kant uit.
hahahaha misschien als je lang genoeg knijpt? O_o nee schat ze gaan niet krimpen xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:51 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
jawel ze moeten krimpen, durf echt niet onder het mes
Ik ben wakker gemaakt door maten die me meewillen op vakantie. En het slaat nergens op. Pics verdomme nu.quote:
Hoe is dat relevant voor foto's van mij? xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben wakker gemaakt door maten die me meewillen op vakantie. En het slaat nergens op. Pics verdomme nu.
zo, heftig.. kaaklijn is ook kritiek bij mij :/quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:52 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Misschien moet je het gewoon doen?Ben je wel van je rugklachten af en wie weet wat voor voordelen het allemaal met zich meebrengt..
[..]
Mooiik had het voornamelijk op/aan de onderkant van mijn kaaklijn. Ik had een periode waar het allemaal zo was ontstoken en hard was dat het gewoon zeer deed als ik mijn hoofd kantelde
Verveling. Je Skype/MSN doorDM'en mag ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:53 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant voor foto's van mij? xD
Het is wel allemaal goedgekomenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:53 schreef Keauning het volgende:
[..]
zo, heftig.. kaaklijn is ook kritiek bij mij :/
hahahaha op msn heb ik geen foto van mezelf hoor als afbeeldingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Verveling. Je Skype/MSN doorDM'en mag ook.
Ik kan me op de een of andere manier niet voorstellen dat Summer door deze post overgehaald wordt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben wakker gemaakt door maten die me meewillen op vakantie. En het slaat nergens op. Pics verdomme nu.
Cam? Moet ik me wel aan gaan kleden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:54 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahahaha op msn heb ik geen foto van mezelf hoor als afbeelding
hahahahahaaa xD ik vroeg me ook echt af hoe dat relevant is voor mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:54 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik kan me op de een of andere manier niet voorstellen dat Summer door deze post overgehaald wordt.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:54 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik kan me op de een of andere manier niet voorstellen dat Summer door deze post overgehaald wordt.
Neem mij niet serieus.quote:
ga slapen danquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Neem mij niet serieus.Ik had allang moeten slapen. Dat grietje hier zit te zeuren over Mollige Meiden op TV, wat een avond.
Ik moet zo ook naar bed D:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Neem mij niet serieus.Ik had allang moeten slapen. Dat grietje hier zit te zeuren over Mollige Meiden op TV, wat een avond.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik wil mn pyjama aantrekken en er valt allemaal popcorn uit mn kleren. ik kan echt niet eten
bwhahahahaaaaaa faaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik wil mn pyjama aantrekken en er valt allemaal popcorn uit mn kleren. ik kan echt niet eten
Lol, dan ken ik dr genoeg die zichzelf niet in waarde hebben gehouden. Zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef Zamorak het volgende:
Summer kan niet overgehaald worden. Ieder meisje die zichzelf in waarde wilt houden, overigens. Dat snap ik best..
Ik vind dat gewoon sletterig gedragquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:57 schreef Keauning het volgende:
[..]
Lol, dan ken ik dr genoeg die zichzelf niet in waarde hebben gehouden. Zo erg is het nu ook weer niet.
Lol, geldt dat ook voor mannen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:58 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Pics van jezelf posten als daar om gevraagd wordt, of cammen.
pic van je kont posten is sletterig ja, van je gezicht niet en brengt misschien ''bevredigende'' reacties op!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:58 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Pics van jezelf posten als daar om gevraagd wordt, of cammen.
Ok. Thanks.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:59 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee want mannen kunnen geen slet zijn, sorry
ik ken genoeg manwhores die pics van hun sixpack posten waarop ik dan een positieve reactie moet geven. NEE. zo werkt het nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:59 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee want mannen kunnen geen slet zijn, sorry
dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:00 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik ken genoeg manwhores die pics van hun sixpack posten waarop ik dan een positieve reactie moet geven. NEE. zo werkt het niet
Maar het was zo grappiiigggquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:01 schreef Zamorak het volgende:
[..]
niet als ik niet serieus word genomen
Je moet niks.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:00 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik ken genoeg manwhores die pics van hun sixpack posten waarop ik dan een positieve reactie moet geven. NEE. zo werkt het niet
Ja, ik heb oranje Strepsilsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
okeee, ik vind antaflu lekker, de oranje! Ik eet het gewoon als snoepjes...
Hoe weet je dat, misschien willen ze wel hun progress delen met hun fitnessmatties.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik bedoel dat er van mij verwacht wordt
sommige sturen het gewoon naar me, persoonlijk...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, misschien willen ze wel hun progress delen met hun fitnessmatties.
Oh.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:05 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
sommige sturen het gewoon naar me, persoonlijk...
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:05 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
sommige sturen het gewoon naar me, persoonlijk...
Marokkanen zeker?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]![]()
beter dan als je over straat loopt en je hoort; pst pst schatje, kom eens hier
Ik wordt daar zo schijtziek van =\
Op deze manier maak je mensen natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar pics.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]![]()
Neuh ook met Nederlanders gehad. alleen dan ging het meer van; hey schoonheiiidd blablablaaaaaaquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:07 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Neuh ook met Nederlanders gehad. alleen dan ging het meer van; hey schoonheiiidd blablablaaaaaa
![]()
Het zou meer een compliment zijn als het wat charmanter gebeurde en niet zo over straat schreeuwn
Bouwvakkers zeker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:07 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Neuh ook met Nederlanders gehad. alleen dan ging het meer van; hey schoonheiiidd blablablaaaaaa
![]()
Het zou meer een compliment zijn als het wat charmanter gebeurde en niet zo over straat schreeuwn
omg 1x was het zo eng.. Ik was in Delfzijl he, friggin Delfzijl... en we waren met de hele familie gaan bowlen, gingen we lopend terug.. Mn nichtje en ik liepen helemaal achter (ze moest dr veters strikken) loopt er een ouwe man achter ons, grijze baard en een petje alles, zegt ie opeens: 'Willen jullie anaal?' ik voelde me zooooo vies he... En mn neef liep voor ons, maar kon em net niet horen, maar goed ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]![]()
Ik vond het wel grappig tho dat, toen ik een avondje in amsterdam was, iemand zich als engels voordeed om men nummer te krijgen xD het was hem nog gelukt ookquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
omg 1x was het zo eng.. Ik was in Delfzijl he, friggin Delfzijl... en we waren met de hele familie gaan bowlen, gingen we lopend terug.. Mn nichtje en ik liepen helemaal achter (ze moest dr veters strikken) loopt er een ouwe man achter ons, grijze baard en een petje alles, zegt ie opeens: 'Willen jullie anaal?' ik voelde me zooooo vies he... En mn neef liep voor ons, maar kon em net niet horen, maar goed ook
ja soort van, gewoon een gesprek met iemand, pics van sixpack, wat vind je hiervannnn? en dan verwijder ik diegene gelijk XDquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:08 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig tho dat, toen ik een avondje in amsterdam was, iemand zich als engels voordeed om men nummer te krijgen xD het was hem nog gelukt ook
Ik ga je pics van m'n sixpack dm'en.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:09 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja soort van, gewoon een gesprek met iemand, pics van sixpack, wat vind je hiervannnn? en dan verwijder ik diegene gelijk XD
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:09 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
niet lachen, heb echt een trauma eraan overgehouden!
HAHAHAHAAAAAquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
omg 1x was het zo eng.. Ik was in Delfzijl he, friggin Delfzijl... en we waren met de hele familie gaan bowlen, gingen we lopend terug.. Mn nichtje en ik liepen helemaal achter (ze moest dr veters strikken) loopt er een ouwe man achter ons, grijze baard en een petje alles, zegt ie opeens: 'Willen jullie anaal?' ik voelde me zooooo vies he... En mn neef liep voor ons, maar kon em net niet horen, maar goed ook
ja toch, ik met mn 1.54m....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:10 schreef Zamorak het volgende:
[..]ik zou me kapot lachen als ik daar bij was geweest
En hem daarna een mep verkocht
hahahahaaaaaa wth xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ga je pics van m'n sixpack dm'en.
doe hetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ga je pics van m'n sixpack dm'en.
Nee maar ik bedoel als ik zou horen dat hij dat zei tegen iemand die ik kende.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:10 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja toch, ik met mn 1.54m....
owh... sorryquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:11 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
het was zo niet grappig, voel me zelfs niet meer veilig in Delfzijl
ja die man was daarna de hoek om gegaan en mn neef had al door dat er iets niet goed was, dus darna vertelde ik het hem, hij was boooosssquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:11 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel als ik zou horen dat hij dat zei tegen iemand die ik kende.
ik doe net alsof ik dat nog nooit gedaan heb hahahaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:11 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
owh... sorry
Jonge 1.54 kan nog heel wat uithalen mocht er wat gebeuren. je kan altijd bijten xD
nee man tuurlijk niet xD zo lullig ben ik nietquote:
Ik had het niet tegen jou, mja. Jou zal ik al helemaal niet dm'en, jij wilt je naam niet eens zeggen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:14 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nee man tuurlijk niet xD zo lullig ben ik niet
Ik zou DE JApieman toch niet blokkeren!
owh ROFL. okeeee (A)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, mja. Jou zal ik al helemaal niet dm'en, jij wilt je naam niet eens zeggen.
en dan? kan je nooit meer tegen ze praten? XDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:16 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Nee ik hoef jullie sixpacks niet te zien, straks vind ik ze niet mooi...
dan kwets ik zequote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:16 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
en dan? kan je nooit meer tegen ze praten? XD
Serieus nemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:16 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Nee ik hoef jullie sixpacks niet te zien, straks vind ik ze niet mooi...
Sorry.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:17 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ahh ik voelde me net vereerd
quote:
byebyeeequote:
Rechterklik -> hier afmelden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
[..]
byebyeee(nou nog van msn afkomen
)
ik heb het gisteren weer gedownload hahaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:27 schreef Amoeba het volgende:
MSN. Ik heb dat kutprogramma niet eens meer op mijn PC staan.
Waarom.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:28 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik heb het gisteren weer gedownload haha
same here! denk dat ik in een ziekenhuis ga checken, is veel te doen daar...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:21 schreef Polyfemos het volgende:
ik moet nog ergens werken na die examens zit ik net te denken, tips?
zoals? En mijn moeder loopt heel de tijd te zeiken dat ik in een supermarkt kan gaan werken, maar daar ga ik nooit meer aan beginnenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:35 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
same here! denk dat ik in een ziekenhuis ga checken, is veel te doen daar...
Werken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:21 schreef Polyfemos het volgende:
ik moet nog ergens werken na die examens zit ik net te denken, tips?
Lolo Ferrari (kon) het ook. Je kan toch ook met fitness beginnen en dan vooral op je rug focussen? Of zijn ze echt zo groot.. (klinkt fout maar niet zo bedoeldquote:
ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:48 schreef meneer_valk het volgende:
Wie ging er hier ook alweer aan de TU/e studeren?
Technische Informatica (Software Science track)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:25 schreef Rummikub het volgende:
Ik ken wel wat mensen die daar ook heen gaan, wat ga je doen?
Oh, die ik ken gaat Industrial Design doen, dus dat is een andere afdelingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:32 schreef dramatic het volgende:
[..]
Technische Informatica (Software Science track)
Die colleges zijn nederlandsquote:
Bachelors zijn Nederlands ja, masters zijn Engels. Op zich gewoon relaxedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:32 schreef dramatic het volgende:
[..]
Die colleges zijn nederlandsverder is het gewoon te ver en wil ik niet gelijk op kamers. Ik kan daar best mn master ooit gaan doen ofzo..
Oh wellquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:50 schreef FokNederland het volgende:
Hebben jullie niks beters te doen ofzo, 's nachts moet je zorgen dat je de informatie van de geleerde stof verwerkt.
Ik heb gister niks geleerd, dus jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:50 schreef FokNederland het volgende:
Hebben jullie niks beters te doen ofzo, 's nachts moet je zorgen dat je de informatie van de geleerde stof verwerkt.
Daarom maak ik geen examens zodat ik die conclusie niet kan trekkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:28 schreef Apostrof het volgende:
Ik heb deze dagen verscheidene examens Natuurkunde gemaakt. Conclusie: ik ga zo hard falen
Dat raad ik nou ook weer niet aanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:30 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Daarom maak ik geen examens zodat ik die conclusie niet kan trekken
Ik ga straks ook maar examens makenquote:
hahaha ja ik doe wel paar oefeningen voor rugspieren, maar ze zijn echt groot XDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:42 schreef dramatic het volgende:
[..]
Lolo Ferrari (kon) het ook. Je kan toch ook met fitness beginnen en dan vooral op je rug focussen? Of zijn ze echt zo groot.. (klinkt fout maar niet zo bedoeld)
Ja ik had 2009 eerst gemaakt en ik was toen helemaal opgelucht dat zogenaamd 2010 en 2011 makkelijker zouden zijn. Niet dus. Maar het klopt wel: 2009 heeft nog dingen met impuls en warmte etc.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:40 schreef lamp272 het volgende:
van natuurkunde moet je alleen 2010 en 2011 oefenen.. de rest is veels te moeilijk haha
heey sorry ik was even wegquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:42 schreef WJE11 het volgende:
SummerSunshine, weet jij misschien waarom het niet gunstig voor de Republiek was toen Willem 3 koning van Engeland werd? Hij was namelijk stadhouder van Holland en zou dus de Republiek kunnen helpen maar deed dit niet ofzo
Weet jij dat misschien?
goooeeedemorgenquote:
Begin met een gezichtsmasker. Is voor mij iig altijd even heerlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:50 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik heb echt geen zin om te leren...
hellooquote:
Geen probleemquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:53 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
heey sorry ik was even weghmmm ik zie niet waarom nee. Waar staat dat het ongunstig was dan?
http://www.bol.com/nl/p/s(...)8105/#product_imagesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
heeft iemand samengevat, of examenbundel wiskunde A havo 2012 liggen? Zo ja, waar staat een sterretje bij dat we mogen overslaan en wat is ongeveer de inhoud ervan? De examensyllabus is me nét iets te vaag om risicos te nemen.
moet er wel leuk uitzien als je 1.54 bentquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hahaha ja ik doe wel paar oefeningen voor rugspieren, maar ze zijn echt groot XD
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:02 schreef dramatic het volgende:
[..]
moet er wel leuk uitzien als je 1.54 bent
Fijn dankjewel! Weet je ook wat het verschil is tussen exponentiële verbanden en functies?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:02 schreef Zamorak het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/s(...)8105/#product_images
[ afbeelding ]
verbanden zal wel bijv het los schrijven van een letter zijn in een vergelijking. Een functie is iets met f(x)=quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Fijn dankjewel! Weet je ook wat het verschil is tussen exponentiële verbanden en functies?
Klopt, hij stond aan het hoofd van een personele unie, en hij had bijvoorbeeld de Act of Navigation in kunnen trekken, maar dat deed hij niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:55 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Geen probleemJa volgens mij zei mijn leraar dat steeds. Ik geloof dat het te maken had dat de Republiek in 1689 (Willem wordt koning Engeland) al bijzonder veel was afgezwakt qua vloot en economie. En dan Willem 3, door dit koningschap de Republiek beter kon helpen (tegengaan mercantilistische maatregelen Engeland), maar hij deed dit niet.
Verder trokken kooplieden van A'dam naar Engeland, volgens mij is dit het ongeveer.
Een exponentiëel verband is een type functie. Functies is alles onder y=..., exponentiëel is y=p^qquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Fijn dankjewel! Weet je ook wat het verschil is tussen exponentiële verbanden en functies?
hahaha ging die acte de hele tijd door dan? Ik dacht dat het met de overwinning van Michiel de Ruyter wel ingetrokken was.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:11 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Klopt, hij stond aan het hoofd van een personele unie, en hij had bijvoorbeeld de Act of Navigation in kunnen trekken, maar dat deed hij niet.
Nee, die is volgens mij zelfs pas in de 18e of 19e eeuw afgeschaftquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahaha ging die acte de hele tijd door dan? Ik dacht dat het met de overwinning van Michiel de Ruyter wel ingetrokken was.
Okeequote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:12 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Nee, die is volgens mij zelfs pas in de 18e of 19e eeuw afgeschaft
mochten we bij B welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik denk dan dat we logaritmisch papier ook over mogen slaan?
Nee volgens mij niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Tenzij je logaritmisch papier op de uitwerkbijlage krijgtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Jazekerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:13 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Eigenlijk naaide Willem 3 de Republiek dus
"The Navigation Acts were repealed in 1849 under the influence of a laissez-faire philosophy."quote:
Truequote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:14 schreef Rummikub het volgende:
[..]
"The Navigation Acts were repealed in 1849 under the influence of a laissez-faire philosophy."
Tsja, naaien, hij moest balanceren tussen twee belangen he.
Vraag ik mij ook af. Kan zover niks vinden... Ik bewaar 2012 nog maar even.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:56 schreef Renn het volgende:
Ik heb natuurkunde 2010/2011 al gemaakt. En die 2009 zijn rot zeggen jullie. Iemand nog een ander adres met goeie oefeningen?
Ten eerste: fugging jaloers op je cijfer!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:21 schreef Unsub het volgende:
Hoppa, tussen de 7.5 en de 8 voor natuurkunde 1,2 2009 I.
Er stonden echter wel wat dingen in, waarvan ik niet zeker weet of we die moeten kennen: condensatoren en systemen..
Iemand een mening hierover?
Je hebt 2012 al? Ik wil hem graag inzien, dan oefen ik hem vast voor maandagquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:21 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af. Kan zover niks vinden... Ik bewaar 2012 nog maar even.
Heh. Typefout. Bedoelde 2011 natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:23 schreef Renn het volgende:
[..]
Je hebt 2012 al? Ik wil hem graag inzien, dan oefen ik hem vast voor maandag
Ten eerste:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:22 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ten eerste: fugging jaloers op je cijfer!
Ten tweede: ja, die stof is verouderd, je hoeft zelf geen systeem op te stellen en condensatoren zitten er ook niet in.
Mooi. Ik kan 2009 dus gewoon gebruiken als oefenstofquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:24 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ten eerste:
Ten tweede: ah, chill. Die condensatoren lukten allemaal wel, gewoon BINAS-werk, maar de opdracht met systeem was niet te doen
Ja, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:25 schreef Renn het volgende:
[..]
Mooi. Ik kan 2009 dus gewoon gebruiken als oefenstof?
En dat moet ik dus wel weten hè.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:15 schreef Spekvlek het volgende:
De vraag:
Je hebt een blok ijzer van 3kg en een temperatuur van 600°C en dat dompel je onder in een bak gevuld met water. Dat water heeft een massa van 500kg en een temperatuur van 20°C. Hoe bereken je nu de eindtemperatuur?
Antwoord:
Met de formule die beschikbaar is hiervoor heb je een probleem:
het heeft namelijk 4 variabelen: Q(ijzer), Q(water), deltaT(ijzer) en deltaT(water)
Q(ijzer) = c(ijzer)*m(ijzer)*deltaT(ijzer)
Q(water) = c(water)*m(water)*deltaT(water)
Q(ijzer) = energie die nodig is voor een temperatuurs verschil in ijzer
Q(water) = energie die nodig is voor een temperatuurs verschil in water
c(water) = soortelijke warmte van water
c(ijzer) = soortelijke warmte van ijzer
deltaT(water) = verandering in temperatuur van het water
deltaT(ijzer) = verandering in temperatuur van het ijzer.
Een van die drie variabelen kunnen we wegwerken door deltaT te defineren als:
DeltaT = Tbegin - Teind
deltaT(ijzer) = 600-Teind
deltaT(water) = 20-Teind
Aangezien Teind(water) = Teind(ijzer) valt er 1 variabele af
Doordat er geen energie verloren gaat kan je zeggen:
Q(ijzer) + Q(water) = 0
Alle energie die uit het ijzer gaat, gaat in het water zitten, (gesloten systeem)
Vervolgens kunnen we alles invullen:
c(ijzer)*m(ijzer)*deltaT(ijzer) + c(water)*m(water)*deltaT(water) = 0
444*3*(600-Teind) + 4186*500*(20-Teind) = 0
799200 - 1332*Teind + 41860000 - 2093000*Teind = 0
42659200 - 2094332*Teind = 0
2094332*Teind = 42659200
Teind = 20.37 graden Celcius
Ik had een 8 voor dat SEquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:39 schreef Rezania het volgende:
Nog even terugkomend op die warmteleer, check die berekeningen:
[..]
En dat moet ik dus wel weten hè.![]()
Toch bedankt hoor, door het steeds te lezen onthou ik het nog beterquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:41 schreef Kabaam het volgende:
Dat kwam natuurlijk door de Bill of Rights van 1689, waarbij de koning nog minder macht kreeg ten op zichte van het Engelse parlement.
Het Engelse parlement zou nooit akkoord gaan met intrekking van de Acte van Navigatie, aangezien dit een negatief effect kon hebben op de Engelse handel en economie. Daardoor kon Willem III de Acte van Navigatie niet intrekken om de Republiek te helpen.
Edit: Antwoord was eigenlijk allang gegeven :$
Psst. 10,3 op dit SE. (Leraar had een fout gemaakt in de toets, ik had 'm verbeterd en alsnog uitgewerkt).quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:39 schreef Rezania het volgende:
Nog even terugkomend op die warmteleer, check die berekeningen:
[..]
En dat moet ik dus wel weten hè.![]()
quote:
SE heb ik niet eens, staatsexamen en zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:44 schreef Renn het volgende:
[..]
Psst. 10,3 op dit SE. (Leraar had een fout gemaakt in de toets, ik had 'm verbeterd en alsnog uitgewerkt).
SE's zijn gewoon toetsen die je gedurende het jaar maakt, heb je dat niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
SE heb ik niet eens, staatsexamen en zo.Bij ons mogen ze op het mondeling alles, maar dan ook echt alles, vragen.
Nee man, mijn eindlijst hangt af van het CE en de mondeling examens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:49 schreef Zamorak het volgende:
[..]
SE's zijn gewoon toetsen die je gedurende het jaar maakt, heb je dat niet?
Wat moet ik me voorstellen bij een mondeling examen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, mijn eindlijst hangt af van het CE en de mondeling examens.
Twee leraren van andere scholen komen naar mijn school om mij gedurende 40 minuten aan een ondervraging over hun vak te onderwerpen. Je krijgt van te voren trouwen ook een casus, daar heb je 20 minuten voor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:50 schreef Renn het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een mondeling examen?
Ik vind het stiekem eerlijker, zo'n staatsexamen. Geen geklooi door de school met SE-cijfers meer.quote:
Ik ook, ik moet de laatste teksten nog leren vanaf Horatius Coclesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:54 schreef SummerSunshine het volgende:
I hear Jerusalem! Bells are ringadingin' !
En ik haat Latijn
Gewoon een school die voor het staatsexamen in plaats van het normale examen heeft gekozen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:54 schreef Zamorak het volgende:
Maar hoe kan het dat dat zo anders is dan bijv. mijn school? Wij hebben gewoon CE's en SE's enzo, wat voor soort school is het?
Ga je echt de teksten uit je kop leren? Mijn god. Doe ik niet hoor. Ik heb al genoeg te doen. Als ik een 5 kan halen, ben ik blijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:54 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik ook, ik moet de laatste teksten nog leren vanaf Horatius Cocles
Ja ik wel, want ik faal hard bij het vertalen dus ik moet het hebben van de punten die je krijgt bij tekstverklarenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ga je echt de teksten uit je kop leren? Mijn god. Doe ik niet hoor. Ik heb al genoeg te doen. Als ik een 5 kan halen, ben ik blij
Je moet toch wat.. Vertalen wordt sowieso drama.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ga je echt de teksten uit je kop leren? Mijn god. Doe ik niet hoor. Ik heb al genoeg te doen. Als ik een 5 kan halen, ben ik blij
Eensch!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:56 schreef Rezania het volgende:
Mijn school is trouwens nog lang niet zo skeer als die van Dramatic.
Ik faal nog harder bij het vertalenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:58 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja ik wel, want ik faal hard bij het vertalen dus ik moet het hebben van de punten die je krijgt bij tekstverklaren
betwijfel hetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik faal nog harder bij het vertalenGeloof me
Is gewoon begrijpend lezen en slim gebruik maken van je Binas, maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:59 schreef Unsub het volgende:
Mensen met vwo biologie hier?
Ga nu een CE uit 2011 maken, 40 (!) vragen..
Ik scoor er nooit punten op xD Met geluk 5 puntjesquote:
Ja.. Straks even Bio maken, nu eerst Duits D:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:59 schreef Unsub het volgende:
ja, ik ook zoiets wel iddquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:01 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik scoor er nooit punten op xD Met geluk 5 puntjes
Jep, ook biologie hier. Maar natuurkunde heeft even voorrang, ik ga maandagavond en dinsdag wel flink biologie leren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:59 schreef Unsub het volgende:
Duits heb ik 1 examen van gemaakt; na 1:15 uur klaar, en een 7.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:01 schreef Renn het volgende:
[..]
Ja.. Straks even Bio maken, nu eerst Duits D:
Nee, ik was gisteravond niet zo heel lief (volgens een moderator), en kreeg 2 notes erbij omdat ik tegen diegene ben ingegaan. Dus het zou me niet verbazen als ik een ban zou krijgen, maar blijkbaar ben ik (nog) een vrij vogeltje.quote:
*gaat lezon*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik was gisteravond niet zo heel lief (volgens een moderator), en kreeg 2 notes erbij omdat ik tegen diegene ben ingegaan. Dus het zou me niet verbazen als ik een ban zou krijgen, maar blijkbaar ben ik (nog) een vrij vogeltje.
Alles goed verder?
Gelukkig maar. Ik heb net even 5 uurtjes gereden van Rotterdam naar Groningen en andersom en heb ik 24 krabbeltjes neergezet en nu heb ik een contract.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:12 schreef Zamorak het volgende:
[..]
*gaat lezon*
Ja primaWe doen het rustig aan.
welke taal is dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:13 schreef dramatic het volgende:
Ich will mal an die Arbeit gehen, tschüss.. (in de tuin)
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb net even 5 uurtjes gereden van Rotterdam naar Groningen en andersom en heb ik 24 krabbeltjes neergezet en nu heb ik een contract.
Dat vroeg ik me laatst ook afquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:15 schreef dramatic het volgende:
maar hoe ga je ooit 800/maand bekostigen
Iemand die weet tot welk jaar de biologie examens nog overeen komen met de huidige stof? Aangezien bijv. natuurkunde 2009 al verouderd is?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:59 schreef Unsub het volgende:
Je krijgt ook studiefinanciering + optionele lening + huurtoeslagquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:16 schreef dramatic het volgende:
je gaat je toch niet uitsloven door tig uur te werken om een grote kamer te hebben? na je studeren kan je de rest van je leven nog werken
Ik leen lekker maximaalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:16 schreef Etsu het volgende:
Mensen die nooit van lenen, ouders, spaargeld gehoord hebben.
tot dat opeens weg is met een nieuw kabinetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:17 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je krijgt ook studiefinanciering + optionele lening + huurtoeslag
Deze man snapt het.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:17 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je krijgt ook studiefinanciering + optionele lening + huurtoeslag
ga je meer lenen, so whatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:17 schreef dramatic het volgende:
[..]
tot dat opeens weg is met een nieuw kabinet
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:19 schreef Zamorak het volgende:
En rijk worden is misschien een beetje overdreven, maar die lening is meer dan schappelijk genoeg om later terug te betalen, dus waarom er geen gebruik van maken en nu genieten?
dan werk je straks een paar jaar om je schuld af te lossen, terwijl je dat allemaal voorkomt door iets kleiner te wonen tijdens het studeren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:18 schreef Zamorak het volgende:
[..]
ga je meer lenen, so whatIk word later toch rijk.
Je hebt 15 jaar om het af te lossen, en een schuld van iets van 20k. Tutut dat trek ik echt niet hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:19 schreef dramatic het volgende:
[..]
dan werk je straks een paar jaar om je schuld af te lossen, terwijl je dat allemaal voorkomt door iets kleiner te wonen tijdens het studeren.mja meningen enzo
Gelukkig is het mijn zaak en ben ik de enige die in mijn financiën kan kijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:19 schreef dramatic het volgende:
[..]
dan werk je straks een paar jaar om je schuld af te lossen, terwijl je dat allemaal voorkomt door iets kleiner te wonen tijdens het studeren.mja meningen enzo
Etsu, ik kan het desbetreffende topic niet vinden?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig is het mijn zaak en ben ik de enige die in mijn financiën kan kijken.
Over?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:20 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Etsu, ik kan het desbetreffende topic niet vinden?is het verwijderd?
Zelfde als bij Natuurkunde, t/m 2010 te maken, dacht ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:17 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Iemand die weet tot welk jaar de biologie examens nog overeen komen met de huidige stof? Aangezien bijv. natuurkunde 2009 al verouderd is?
Eensch.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:19 schreef Zamorak het volgende:
En rijk worden is misschien een beetje overdreven, maar die lening is meer dan schappelijk genoeg om later terug te betalen, dus waarom er geen gebruik van maken en nu genieten?
ging om TT van gisteren, ik zette: EM > rest vd profielen.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ging om TT van gisteren, ik zette: EM > rest vd profielen.
Kon iemand niet waarderen, kreeg note erbij.
Toen ging ik een bericht plaatsen met 'altijd al geweten dat je triest was'.
Nog een note en toen verder discussie via DM.
Nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:23 schreef Zamorak het volgende:
Maar nu heb je dus geen rond getal van 10 notes meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |