Ik faal nog harder bij het vertalenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:58 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ja ik wel, want ik faal hard bij het vertalen dus ik moet het hebben van de punten die je krijgt bij tekstverklaren
betwijfel hetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik faal nog harder bij het vertalenGeloof me
Is gewoon begrijpend lezen en slim gebruik maken van je Binas, maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:59 schreef Unsub het volgende:
Mensen met vwo biologie hier?
Ga nu een CE uit 2011 maken, 40 (!) vragen..
Ik scoor er nooit punten op xD Met geluk 5 puntjesquote:
Ja.. Straks even Bio maken, nu eerst Duits D:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:59 schreef Unsub het volgende:
ja, ik ook zoiets wel iddquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:01 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik scoor er nooit punten op xD Met geluk 5 puntjes
Jep, ook biologie hier. Maar natuurkunde heeft even voorrang, ik ga maandagavond en dinsdag wel flink biologie leren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:59 schreef Unsub het volgende:
Duits heb ik 1 examen van gemaakt; na 1:15 uur klaar, en een 7.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:01 schreef Renn het volgende:
[..]
Ja.. Straks even Bio maken, nu eerst Duits D:
Nee, ik was gisteravond niet zo heel lief (volgens een moderator), en kreeg 2 notes erbij omdat ik tegen diegene ben ingegaan. Dus het zou me niet verbazen als ik een ban zou krijgen, maar blijkbaar ben ik (nog) een vrij vogeltje.quote:
*gaat lezon*quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik was gisteravond niet zo heel lief (volgens een moderator), en kreeg 2 notes erbij omdat ik tegen diegene ben ingegaan. Dus het zou me niet verbazen als ik een ban zou krijgen, maar blijkbaar ben ik (nog) een vrij vogeltje.
Alles goed verder?
Gelukkig maar. Ik heb net even 5 uurtjes gereden van Rotterdam naar Groningen en andersom en heb ik 24 krabbeltjes neergezet en nu heb ik een contract.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:12 schreef Zamorak het volgende:
[..]
*gaat lezon*
Ja primaWe doen het rustig aan.
welke taal is dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:13 schreef dramatic het volgende:
Ich will mal an die Arbeit gehen, tschüss.. (in de tuin)
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb net even 5 uurtjes gereden van Rotterdam naar Groningen en andersom en heb ik 24 krabbeltjes neergezet en nu heb ik een contract.
Dat vroeg ik me laatst ook afquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:15 schreef dramatic het volgende:
maar hoe ga je ooit 800/maand bekostigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |