Werken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:21 schreef Polyfemos het volgende:
ik moet nog ergens werken na die examens zit ik net te denken, tips?
Lolo Ferrari (kon) het ook. Je kan toch ook met fitness beginnen en dan vooral op je rug focussen? Of zijn ze echt zo groot.. (klinkt fout maar niet zo bedoeldquote:
ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:48 schreef meneer_valk het volgende:
Wie ging er hier ook alweer aan de TU/e studeren?
Technische Informatica (Software Science track)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:25 schreef Rummikub het volgende:
Ik ken wel wat mensen die daar ook heen gaan, wat ga je doen?
Oh, die ik ken gaat Industrial Design doen, dus dat is een andere afdelingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 10:32 schreef dramatic het volgende:
[..]
Technische Informatica (Software Science track)
Die colleges zijn nederlandsquote:
Bachelors zijn Nederlands ja, masters zijn Engels. Op zich gewoon relaxedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:32 schreef dramatic het volgende:
[..]
Die colleges zijn nederlandsverder is het gewoon te ver en wil ik niet gelijk op kamers. Ik kan daar best mn master ooit gaan doen ofzo..
Oh wellquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:50 schreef FokNederland het volgende:
Hebben jullie niks beters te doen ofzo, 's nachts moet je zorgen dat je de informatie van de geleerde stof verwerkt.
Ik heb gister niks geleerd, dus jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:50 schreef FokNederland het volgende:
Hebben jullie niks beters te doen ofzo, 's nachts moet je zorgen dat je de informatie van de geleerde stof verwerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |