nja mijn muziek is zown meidenlied waarop ik gewoon mee ga dansen ghehequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn muziek staat nooit uit tenzij ik een serie/film kijk.
hahahhahaaaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:57 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
hehe, mijn boeken roken al raar dit jaar
dit ken ik ook... met muziek moet ik dramatisch meeplaybacken en/of meedansen... word altijd raar aangekeken in de trein/tram/op de fiets XDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja dat ken ik D: of dan zet ik muziekje op en dan wordt het weer als een malloot het huis door
Ik schijt er niet op hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
medelijden met degene die jouw boeken na jou krijgt
Voor Latijn had ik in de eerste toetsweek gewoon vertalingsteksten opgehangen aan het doucheraam met plakbandquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:57 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
doe ik ook hoor.. als het in de douche kon, zou ik het ook meenemen
Het zal je buurvrouw maar zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:59 schreef Rezania het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252054
Deze aflevering.Goud.
hahahha ik doe het in huis. moeder kijkt er niet meer van op hahahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:59 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
dit ken ik ook... met muziek moet ik dramatisch meeplaybacken en/of meedansen... word altijd raar aangekeken in de trein/tram/op de fiets XD
awesomequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:00 schreef Zamorak het volgende:
Voor Latijn had ik in de eerste toetsweek gewoon vertalingsteksten opgehangen aan het doucheraam met plakbandwerkte perfect!
Ik dacht dat mijn buren erg waren, maar dit slaat alles.quote:
ik doe het overal, kan mezelf niet beheersen hahahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahahha ik doe het in huis. moeder kijkt er niet meer van op hahaha
Ja, dus die 5,5 norm is zo erg niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:01 schreef FirefoxNB het volgende:
voor 6 vakken een 5.0 en voor een 8.5 .... en dan voldoe je aan de norm, in theorie mogelijk. awesome
hahahah kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:01 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik doe het overal, kan mezelf niet beheersen hahaha
wat. heb ik nog kans op slagen? oh maar ik heb 8 vakken...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:01 schreef FirefoxNB het volgende:
voor 6 vakken een 5.0 en voor een 8.5 .... en dan voldoe je aan de norm, in theorie mogelijk. awesome
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:59 schreef Rezania het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252054
Deze aflevering.Goud.
9 halen??quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:02 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
wat. heb ik nog kans op slagen? oh maar ik heb 8 vakken...
Hey, dat argument heb ik eerder gelezenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:03 schreef Rezania het volgende:
Die 5,5-regel is gewoon terecht, dan kunnen scholen niet meer zoveel invloed op de cijfers uitoefenen.
ha ik ga dinsdag zo falen voor wiskunde D:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:04 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hmm misschien voor wiskunde..
Je hebt mijn betoog gezien?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:04 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hey, dat argument heb ik eerder gelezen
wiskunde D ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ha ik ga dinsdag zo falen voor wiskunde D:
Nee, je hebt hem al 4x genoemd denk ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt mijn betoog gezien?Had ik een 8,9 voor btw.
Ik haal de norm omhoog, dus maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Gezien de opdrachten in het wiskunde B examen zullen de algebra opdrachten in het wiskunde A examen vrij simpel worden denk ik zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
is juist mijn compensatievak hihiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nee A hahaha. Ik ben gewoon slecht in wiskundequote:
ja toch:P nee hoor ze zijn ook niet meer gaan radenquote:
Ik blijf het noemen zolang er mensen over blijven janken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:06 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee, je hebt hem al 4x genoemd denk ikMaar dat geeft niet hoor.
Moet ik even overtypen dan en hij ligt nog op school.quote:Ik ben trouwens wel geïnteresseerd in je betoog
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik blijf het noemen zolang er mensen over blijven janken.
[..]
Moet ik even overtypen dan en hij ligt nog op school.Wordt maandag dus.
Mijn oren!quote:
Hahaha, deze ken ik.quote:
Die ken ik al. Niet klikken hoor!11quote:
hahahahaha dafuq is this shitquote:
Aanstaande maandag de 17de, oké dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:07 schreef Nutkicker22 het volgende:
Marja van Bijsterveldt steekt ons een hartje onder de riem
Beter ditquote:
haha, verkeerde filmpje. Ik ben niet zo scherpquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:09 schreef Rezania het volgende:
Marja van Bijsterveldt wenst ons veel succes
Dit is de correcte.Ook nog eens twee weken te vroeg.
Er staat Lowlands in de titel dus ik klik maar niet.quote:
Lowlands bashenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Er staat Lowlands in de titel dus ik klik maar niet.
Skrillex.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:13 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik heb echt rare muzieksmaak... ik luister Alicia Keys, BIGBANG, Marco Borsato, Aventura, Skrillex...
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:14 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
okee niet alles van Skrillex... maar sommige zijn best wel awesome
Ook lekker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:14 schreef meneer_valk het volgende:
Valt dit dan meer bij de gemiddelde EXA'er?
Zal ik mijn iTunes library hier anders effe posten?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:16 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
omg en Beyonce, Drake, Leona Lewis, Frank Ocean...
doe hetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:16 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Zal ik mijn iTunes library hier anders effe posten?
Doe het dan gelijk goed.quote:
Nee want 114GB.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:18 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nee want 114GB.Ik maar 35GB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Het enige hardstyle nummer dat ik goed vind is deze:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:18 schreef Rezania het volgende:
Dit blijft ook zo'n gruwelijk heerlijk nummer.
I KNOW RIGHT! echt de grootste mongool is dat gewoonquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:20 schreef JApieman het volgende:
Moet je horen wat ie op 1:49 zegt
Swaggie.![]()
![]()
![]()
Gewoon een verkapt 'ik zoek een boyfriend' nummer van hem.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:20 schreef JApieman het volgende:
Moet je horen wat ie op 1:49 zegt
Swaggie.![]()
![]()
![]()
Wie zegt er nou swaggie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:20 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
I KNOW RIGHT! echt de grootste mongool is dat gewoon
Wauw, lekker hard.quote:
Weet niet, maar toen ik hem 3 jaar geleden ofzo voor het eerst zag lachte ik me helemaal kapot.quote:
Kjoetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef SummerSunshine het volgende:
http://i.imgur.com/5fPpT.gif
dats zoo liieef
ja, echt... omgquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef SummerSunshine het volgende:
dats zoo liieef
omg Robert, such a cutiepieeeequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:26 schreef SummerSunshine het volgende:
dats zoo liieef
Ik heb hele playlists op Youtube per genre.quote:
lovely man, it is <3quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:27 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
omg Robert, such a cutiepieeee
Waarom niet downloaden?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb hele playlists op Youtube per genre.
Zo 2010 dat.quote:
Want daar is ook reclame dus minder kut?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo 2010 dat.Spotify is ook kut, dan maar youtube.
Daar heb ik middelen voor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:30 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Want daar is ook reclame dus minder kut?
Maar YouTube start niet automatisch in HD toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo 2010 dat.Spotify is ook kut, dan maar youtube.
Jawel, kan je instellen. En ik hoor alleen verschil tussen 240p en 360p.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar YouTube start niet automatisch in HD toch?
waar kan je dat instellen? : O Ik vind het zooo irri dat ik steeds zelf handmatig bij alles HD moet doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, kan je instellen. En ik hoor alleen verschil tussen 240p en 360p.
http://prntscr.com/9eja5 hd knopje even als addon op firefox nemen. En anders van de chrome marketquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar YouTube start niet automatisch in HD toch?
http://www.youtube.com/account_playbackquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
waar kan je dat instellen? : O Ik vind het zooo irri dat ik steeds zelf handmatig bij alles HD moet doen
macaroniquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
dusssss.... wat hebben jullie vandaag gegeten? XD
Friet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Spaghettiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
owh nee dats alleen bij fullscreenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:46 schreef Zamorak het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/account_playback
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:46 schreef FirefoxNB het volgende:
[..]
http://prntscr.com/9eja5 hd knopje even als addon op firefox nemen. En anders van de chrome market
met niks haha. mijn broer en moeder mengen het altijd met allerlei dingen, maar dat vind ik niet lekker dus ze leggen altijd macaroni apart voor mij voordat ze gaan mengen. normaal doe ik dan gewoon saus erbij maar had ik dit x geen zin in dusquote:
https://chrome.google.com(...)dgniimnkhgbilbjgpeakquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:47 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
owh nee dats alleen bij fullscreen
ik wil gewoon bij normaal afspelen meteen in HD
Dat deed ik ook altijd vroeger.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:48 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
met niks haha. mijn broer en moeder mengen het altijd met allerlei dingen, maar dat vind ik niet lekker dus ze leggen altijd macaroni apart voor mij voordat ze gaan mengen. normaal doe ik dan gewoon saus erbij maar had ik dit x geen zin in dus
20 cm.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
weetje wat ik me afvraag.... hoe lang zijn jullie?
1.59quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Chrome.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:50 schreef FirefoxNB het volgende:
Als je firefox gebruikt (ga ik stiekem wel vanuit anders ben mijn comment niet waard) firefox addons even ''youtube HD zoeken''
1,78 ongeveer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
1,83quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Geen Chrome gebruikenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:50 schreef FirefoxNB het volgende:
Als je firefox gebruikt (ga ik stiekem wel vanuit anders ben je mijn comment niet waard) firefox addons even ''youtube HD zoeken''
yeaaah thankyouuquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:48 schreef Zamorak het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)dgniimnkhgbilbjgpeak
Als je Google Chrome gebruikt (waar ik wel van uit ga, omdat het een bazenbrowser is).
1.65, zonder hakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik kon alleen lezen tot; ga ik stiekem wel van uit xDquote:
1,85m.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Voor een jongen in Nederland inderdaad wel ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
voor een jongen ben je best klein danniet dat ik recht van spreken heb
Die auto replay functie is ook wel handigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:51 schreef SummerSunshine het volgende:
assim voce me mata! ai se eu te pego ai ai se eu te pego <3
ik heb kleinere jongens gezien dan japieman. 1.80 is zeker niet klein, geloof me hahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
voor een jongen ben je best klein danniet dat ik recht van spreken heb
ja naar zoiets zocht ik ook al een tijdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Die auto replay functie is ook wel handig
hallo, hahah xD meestal ben ik de kleinstequote:
helemaal wel, niet haten op mn lengtequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:53 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Shit, dan mag je niet eens in sommige achtbanen geloof ik
Ik haat niet, rustig maarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:54 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
helemaal wel, niet haten op mn lengte
nou japieman ben je net iets kleiner dan het gemiddeldequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik haat niet, rustig maar
Statistically, the tallest people in the world, as measured by country are the Dutch. The average height for all adults for the Netherlands is 6 feet 1 inch (1.85 m).
Wij zijn bazen
Toen ik 10 was, was het nog 1,83.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Statistically, the tallest people in the world, as measured by country are the Dutch. The average height for all adults for the Netherlands is 6 feet 1 inch (1.85 m).
Wij zijn bazen
1.85 gemiddeld voor mannen en vrouwen samen? Heb het idee dat het gemiddelde toch wel wat lager ligt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Wij zijn bazen
okeeequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Wij zijn bazen
Ik vind het wel geloofwaardig hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:56 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
1.85 gemiddeld voor mannen en vrouwen samen? Heb het idee dat het gemiddelde toch wel wat lager ligt.
Ik vind het niet erg. Zou liever ~5 cm groter zijn, maar je kan niet alles hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nou japieman ben je net iets kleiner dan het gemiddelde
Vond ik ook, als je bij mij op school het gemiddelde neemt van mannen en vrouwen is dat sowieso geen 1,85m denk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:56 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
1.85 gemiddeld voor mannen en vrouwen samen? Heb het idee dat het gemiddelde toch wel wat lager ligt.
En dan niet bruggers enzo erbij rekenen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Vond ik ook, als je bij mij op school het gemiddelde neemt van mannen en vrouwen is dat sowieso geen 1,85m denk ik.
nou ik vind te lang ook niet leuk hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg. Zou liever ~5 cm groter zijn, maar je kan niet alles hebben.
Ja dat krijg ik ook steeds te horen haha. 'Ja als ik je dan vastheb kom je precies tot m'n borstkas.'quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:58 schreef meneer_valk het volgende:
Mijn vriendin is ook 15 tot 20 cm kleiner, vind dat juist leuk
1.90 hier. Bij concerten is het leuk, maar verder...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:57 schreef Zamorak het volgende:
Bovengemiddeld lang zijn is ook niet leuk hoor, ik ben 1.92m en vind mezelf eigenlijk te lang. Maar het is wel handig als het druk is, je kijkt boven iedereen uit_!
En ik dan, moet ik nog aan regels voldoen om te daten?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:59 schreef Zamorak het volgende:
Mannen horen gewoon langer te zijn dan hun vrouw vind ik, dat staat liefIk weet niet waarom.
Ja, zolang ik nog wel een stuk langer ben dan de meeste meisjes is het wel oke.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nou ik vind te lang ook niet leuk hoor1.80 klinkt prima
hey die downloads in Chrome he. stel je hebt 2 dezelfde gedownloadt. waar verwijder je er 1 weer;pquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:59 schreef Zamorak het volgende:
Mannen horen gewoon langer te zijn dan hun vrouw vind ik, dat staat liefIk weet niet waarom.
eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:00 schreef Renn het volgende:
Man moet groter en breder dan vrouw zijn want hij hoort haar te 'beschermen'.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, zolang ik nog wel een stuk langer ben dan de meeste meisjes is het wel oke.
Andersom staat het raar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:59 schreef Zamorak het volgende:
Rechtsbovenin "Map 'Downloads' openen" en dan handmatig verwijderen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hey die downloads in Chrome he. stel je hebt 2 dezelfde gedownloadt. waar verwijder je er 1 weer;p
We moeten terug naar de jagers en verzamelaars. Dat moeten we.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:00 schreef Renn het volgende:
het liefst wel jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:00 schreef Renn het volgende:
Geen geschiedenis bespreken aub.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
We moeten terug naar de jagers en verzamelaars. Dat moeten we.
Klopt, dat zit in ons oerinstinct.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:00 schreef Renn het volgende:
nope staan ze nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:01 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Rechtsbovenin "Map 'Downloads' openen" en dan handmatig verwijderen?
Het gaat ook om hoeveel je van diegene houdtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:01 schreef Rezania het volgende:
Ik heb schijt aan 'mannetje en vrouwtje' regels en verhoudingen.
Gewoon mannetje mannetje bij mij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:02 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Het gaat ook om hoeveel je van diegene houdt
oh laatmaar ik heb het al gevondenquote:
okiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
oh laatmaar ik heb het al gevonden
Dat is dan ook bijna altijd zo, ik heb nog nooit een vrouw gezien die breder was dan haar man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:00 schreef Renn het volgende:
Do tell.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik vind homo's echt schattig.. heb me een keer heel erg verdiept erin XD
Catagorie obesitas valt ook onder 'breed'.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is dan ook bijna altijd zo, ik heb nog nooit een vrouw gezien die breder was dan haar man.
Ik ben niet schattig.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Andersom vind ik er niet uit zien inderdaad.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:04 schreef Renn het volgende:
[..]
Catagorie obesitas valt ook onder 'breed'.
En nee, meestal is het goed. Andersom staat ook zo 'lullig' ofzo.
Bij ons is er afgelopen jaar zelfs een profielwerkstuk gemaakt over homosexualiteit, voor filosofie geloof ik. Dat was een bazenwerkstuk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Er is een genre anime. gaat over homo's. dat kijk ik. geen hardcoreshit...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:05 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Bij ons is er afgelopen jaar zelfs een profielwerkstuk gemaakt over homosexualiteit, voor filosofie geloof ik. Dat was een bazenwerkstuk.
Omg.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:06 schreef Lutte het volgende:
Nou Rezania volgens mij zie ik je net op FB en.. JE BENT ZO SCHATTIG
hahahahahaquote:
ik niet oarr Öquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg._! Hoezo weet iedereen mijn FB te vinden?
Behalve ik?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs ik weet hem te vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Half UDOWU is mijn vriend op FB, dat verbaast me dus niks.quote:
Koetsjiekoetsjiekoe.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Iedereen vindt mij sowieso schattig, komt door mn lengte...
wtf die autoreplay doet het niet meer xDquote:
Picsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Iedereen vindt mij sowieso schattig, komt door mn lengte...
Jij zit in die groep?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:08 schreef Lutte het volgende:
Rez omdat je naam er op lijkt en FOK! FB en zooo.
Hij heeft mij geblockt.quote:
alsnog, picsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:09 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
op pics zie je mn lengte nooit zo goed
Yesss.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij zit in die groep?
[..]
Hij heeft mij geblockt.
Gaat me niet alleen om lengtequote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:09 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
op pics zie je mn lengte nooit zo goed
Ik ga zoeken, alle 88 leden als het moet.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:18 schreef Zamorak het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)onisatiemevrouw.html!!
Wat wil je gaan studeren? Of gaat het niet om vervolgstudie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:24 schreef Lutte het volgende:
Ik ben echt hartstikke lam, maar ik wil niet naar bed tot ik echt gewoon binnen een tel in slaap val want anders ga ik piekeren over de uitslag van de selectie
Jaaaaaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:25 schreef Keauning het volgende:
Moeten jullie niet slapen om morgen vroeg op te staan om te gaan leren?
Decentrale selectie verschilt per uniquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:27 schreef Zamorak het volgende:
Is de uitslag van die loting niet landelijk?
Komt omdat je bij McDonalds hebt gegeten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:31 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik heb trouwens echt rugpijn, voel me echt bejaard
verdorie...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:32 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Komt omdat je bij McDonalds hebt gegeten.
Daar heb ik al zo lang de examens bezig zijn last vanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Verstand zegt ja, brein zegt nee. Brein wint. :")
heb ik ook altijd D:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:31 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Ik heb trouwens echt rugpijn, voel me echt bejaard
Komt bij mij van alles.. Ik heb het al jarenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:39 schreef Keauning het volgende:
komt door slechte slaaphouding? daardoor heb ik er iig vaker last van.. kutrug
onder andere...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:39 schreef Keauning het volgende:
komt door slechte slaaphouding? daardoor heb ik er iig vaker last van.. kutrug
beterrr, ik haat medicijnen zo erg...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:41 schreef Zamorak het volgende:
Ik had altijd last van me rug toen ik zware medicijnen tegen acné gebruikte. Als ik dan bijv. 10 seconden voorover bukte kon ik amper nog rechtop staan. Gelukkig is die acné nu totaal verdwenen en hoef ik ook die medicijnen niet meer
wat gebruikte je dan ;o roa?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:41 schreef Zamorak het volgende:
Ik had altijd last van me rug toen ik zware medicijnen tegen acné gebruikte. Als ik dan bijv. 10 seconden voorover bukte kon ik amper nog rechtop staan. Gelukkig is die acné nu totaal verdwenen en hoef ik ook die medicijnen niet meer
ghehe daar mocht ik niet aan van men tante xD (dies dokter)quote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:43 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ghehe daar mocht ik niet aan van men tante xD (dies dokter)
nee omdat roa grote risico's heeft. m'n tante had meerdere keren gezien dat meiden rare dingen en ziektes hadden ontwikkeld ervan. Roa is origineel een paardenmedicijn. De dermatoloog had ook al gewaarschuwd dat de risico's groot warenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:44 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Hoezo niet?wegens dat zwangerschaps-gedoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |