1,83quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
weetje wat ik me afvraag.... hoe lang zijn jullie?
Geen Chrome gebruikenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:50 schreef FirefoxNB het volgende:
Als je firefox gebruikt (ga ik stiekem wel vanuit anders ben je mijn comment niet waard) firefox addons even ''youtube HD zoeken''
yeaaah thankyouuquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:48 schreef Zamorak het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)dgniimnkhgbilbjgpeak
Als je Google Chrome gebruikt (waar ik wel van uit ga, omdat het een bazenbrowser is).
1.65, zonder hakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik kon alleen lezen tot; ga ik stiekem wel van uit xDquote:
1,85m.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Voor een jongen in Nederland inderdaad wel ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
voor een jongen ben je best klein danniet dat ik recht van spreken heb
Die auto replay functie is ook wel handigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:51 schreef SummerSunshine het volgende:
assim voce me mata! ai se eu te pego ai ai se eu te pego <3
ik heb kleinere jongens gezien dan japieman. 1.80 is zeker niet klein, geloof me hahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
voor een jongen ben je best klein danniet dat ik recht van spreken heb
ja naar zoiets zocht ik ook al een tijdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:52 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Die auto replay functie is ook wel handig
hallo, hahah xD meestal ben ik de kleinstequote:
helemaal wel, niet haten op mn lengtequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:53 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Shit, dan mag je niet eens in sommige achtbanen geloof ik
Ik haat niet, rustig maarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:54 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
helemaal wel, niet haten op mn lengte
nou japieman ben je net iets kleiner dan het gemiddeldequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik haat niet, rustig maar
Statistically, the tallest people in the world, as measured by country are the Dutch. The average height for all adults for the Netherlands is 6 feet 1 inch (1.85 m).
Wij zijn bazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |