zo klinkt het welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:51 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Waar buiten? voor mn deur staan allemaal hangjongeren (beneden bedoel ik dan) en nee ik woon niet in schilderswijk ofzo
Gewoon wegjagen met je springtouw.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:51 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Waar buiten? voor mn deur staan allemaal hangjongeren (beneden bedoel ik dan) en nee ik woon niet in schilderswijk ofzo
Helaas gaan die vetrollen niet weg als je veel leertquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:51 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Hersenen verbruiken veel energie -> je leert veel -> probleem opgelost.
ik las 'halfjongeren'quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:51 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
cyaaaaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:52 schreef Nutkicker22 het volgende:
ik ga
[..]
Helaas gaan die vetrollen niet weg als je veel leert
tot morgenquote:
doeiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:52 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Helaas gaan die vetrollen niet weg als je veel leert
stinkbomquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:53 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
nee woon juist in nieuwbouw, maar die vervelende kutkinderen rotten maar niet op
alvast welterusten, say hello to the weekendquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:53 schreef Zamorak het volgende:
[..]
doeije hebt het al weg geëdit, maar mij maak je niet wijs!
neuh ;p onze bieb heeft een café dus niet altijd geheel rustigquote:
Ik kan me serieus alleen concentreren als ik op de WC zitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:54 schreef meneer_valk het volgende:
Waarom leren jullie niet gewoon thuis? Kunnen jullie je thuis niet concentreren?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik kan me serieus alleen concentreren als ik op de WC zitdus dan neem ik meestal ook wel een schoolboek mee.
medelijden met degene die jouw boeken na jou krijgtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik kan me serieus alleen concentreren als ik op de WC zitdus dan neem ik meestal ook wel een schoolboek mee.
ja dat ken ik D: of dan zet ik muziekje op en dan wordt het weer als een malloot het huis doorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef Nutkicker22 het volgende:
ik word te snel afgeleid, tv, laptop alles. Ze wegdoen lukt me ook niet, want telkens kijk ik op mijn laptop voor de antwoorden van mijn oefenexamens en zit ik weer op fok, facebook etc.
doe ik ook hoor.. als het in de douche kon, zou ik het ook meenemenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik schijt er niet op hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
medelijden met degene die jouw boeken na jou krijgt
hehe, mijn boeken roken al raar dit jaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
medelijden met degene die jouw boeken na jou krijgt
Ik ben dus niet de enige die dat doetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Mijn muziek staat nooit uit tenzij ik een serie/film kijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:57 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja dat ken ik D: of dan zet ik muziekje op en dan wordt het weer als een malloot het huis door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |