Haha, dat viel me wel op jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:40 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
jaaa ik heb em ook gezien. Vond de moordenaar verdacht veel op Geert Wilders lijken
jammer dat ik dan Nijmegen woonquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:42 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Den Haag, maar ik kom ook vaak in Delfzijl
Veel liever zit ik achter mijn laptop, bijv. Fok!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:43 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik ga maar zelden naar de bioscoop. Altijd wel met een groepje vrienden. Maar ik kijk gewoon gekopieerde films
is misschien ook beter voor mij, ik eet zoveeel in die bios... en ook al zit ik vol, ik blijf die popcorn etenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:43 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Veel liever zit ik achter mijn laptop, bijv. Fok!
En dan zo'n zoute bek na afloop.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:44 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
is misschien ook beter voor mij, ik eet zoveeel in die bios... en ook al zit ik vol, ik blijf die popcorn eten
verslavend zijn die dingen bij filmsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:44 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
is misschien ook beter voor mij, ik eet zoveeel in die bios... en ook al zit ik vol, ik blijf die popcorn eten
zooo echt he... en nu heb ik geen honger terwijl mn moeder zo lekker bami met vlees uit de oven heeft gemaaktquote:
mn zusje had ook nog een zak m&m's mee XDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:46 schreef Nutkicker22 het volgende:
Veel liever heb chips of m&m's. Lekker crunchy
Ook al 3 jaar niet bij de McDonalds.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:47 schreef SummerSunshine het volgende:
Ik ben al 3 jaar niet meer naar de bios geweest O_o
Ja, en die zooi is daar ook nog eens stervensduur.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
zooo echt he... en nu heb ik geen honger terwijl mn moeder zo lekker bami met vlees uit de oven heeft gemaakt
krijg korting met mn unlimitedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, en die zooi is daar ook nog eens stervensduur.
ik heb vandaag ook nog een happy meal gehad... morgen even een balansdagquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:48 schreef meneer_valk het volgende:
McDonalds + bios is een gouden combinatie
Hoeveel korting? Wij propten altijd gewoon tassen vol met eten van de supermarkt voordat we naar binnen gingen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:48 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
krijg korting met mn unlimited
Gewoon even touwtjespringen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook nog een happy meal gehad... morgen even een balansdag
10% ofzo, jaa drinken heb ik wel gewoon bij ah gehaald.. maar ik had zo'n trek in die popcornquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoeveel korting? Wij propten altijd gewoon tassen vol met eten van de supermarkt voordat we naar binnen gingen.
Buiten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:50 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik woon in een flat, zullen de benedenburen leuk vinden
Hersenen verbruiken veel energie -> je leert veel -> probleem opgelost.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:49 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook nog een happy meal gehad... morgen even een balansdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |