te awesome! ik dacht dat mensen die em al hadden gezien overdreven, maar hij is echt geweldig gewoon! Maar jammer genoeg was ik de enige in de zaal die de droge humor van Robert Downey Jr. begreep... en ja ik lach hard... en lang...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Veel te veel actie imo. Maar wat vond jij er van?
In ene zo'n schatterlach door de zaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:30 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
te awesome! ik dacht dat mensen die em al hadden gezien overdreven, maar hij is echt geweldig gewoon! Maar jammer genoeg was ik de enige in de zaal die de droge humor van Robert Downey Jr. begreep... en ja ik lach hard... en lang...
Je weet dat je examens hebt hè?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik ben gister trouwens naar american pie geweest en eergisteren naar the dictator XD
ja maar ik heb niet zo'n schreeuwlach, ik heb een pieplach XDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
In ene zo'n schatterlach door de zaal.
bwhahahahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:32 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja maar ik heb niet zo'n schreeuwlach, ik heb een pieplach XD
ja ik weet het.. maar de bieb is toch in de stad, dus dan kan ik net zo goed ff een filmpje pakkenquote:
Jezelf belonen na het leren is altijd goed.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:33 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja ik weet het.. maar de bieb is toch in de stad, dus dan kan ik net zo goed ff een filmpje pakken
Heb je een abonnement ofzo?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:33 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja ik weet het.. maar de bieb is toch in de stad, dus dan kan ik net zo goed ff een filmpje pakken
Ah nice, dan moet je er wel gebruik van maken ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:35 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
yesss, voor 4 maanden met ING rentepunten XD
Jaloersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:35 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
yesss, voor 4 maanden met ING rentepunten XD
Maar wie gaan er dan de hele tijd met je mee?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:36 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
het was 36euro voor 4 maanden, hoe chill
mijn zuster heeft er ook 1quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar wie gaan er dan de hele tijd met je mee?
jaa we hadden het vorig jaar ook, samen met mn moeder, maar die wilde telkens naar bollywoodfilmsquote:
kom samen, heb toch unlimitedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:39 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik ga gewoon alleen naar de film
:ForeverAlone:
jaaa ik heb em ook gezien. Vond de moordenaar verdacht veel op Geert Wilders lijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:40 schreef Nutkicker22 het volgende:
Gisteren nog een spannende film gezien: disturbia op veronica
hehe, waar woon je ?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:40 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
kom samen, heb toch unlimited
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |